Egy újjab nap. Görcsben ál a gyomrom nem vagyok bisztos abban hogy jó lesz.Nem akarok este elmenni sehova hányingerem van és émelygek pedig még itt fekszek hanyatt az ágyon és gondolkozok.Kicsit félek hisz mennyaszony leszek bizar érzés.Gondolkozásomból oldarra kaptam a fejem Antonió még alszik.Mikor felakartam ülni és lerktam a kezem magam mellé de ekkor a csuklómba egy erős fájdalom tört és eszembe jutott a tegnapi történtek.Feláltam és elindultam az ajtóhoz kiléptem és csendben bezártam magam mögött az ajtót.A konyhába érve csináltam reggelit.Miután elfogyasztottam vissza felmentem a szobába és bementem a gardróbba választottam valami lazább ruhát mert ma csak estére kell kiöltöznöm és vissza kimentem leültem a sminkes asztalomhoz és elkeztem varázsolni valami normális arcot magamnak.
-Szexy vagy baby-megilyettem a hangja hallatán és gyorsan hátra kaptam a fejem.Láttom hogy már rég fel van és csak ott ül az ágyon és engem bámul.A melkasomra raktam a kezem.
-Jeszus,normális vagy-kijabáltam rá.Azt a mosolyt le sem lehetett mosni az arcáról amitől egy kicsit égni kezdett az arcom.
Lassan ő is kimászott az ágyból és bement a fürdőbe pár perc mulva ki is jött egy szál törölközőbe egy kis ideig láthattam mert bement a gardróbba.-Lemegyek reggelizni jösz te is?
-Nem én már reggeliztem te menny csak-montam neki egy kis meglepetséget véltem felfedezni az arcán.
-Jó akkor én megyek úgy is bekel mennem még a cégbe elintézni pár dolgot-monta és elindult az ajtóhoz de vissza fordult-Nyolcra kel oda érnünk legkésőbb fél nyolcra itt leszek.
-Rendben-sóhajtottam és vissza fordultam az asztalhoz.Antónió már el ment így kimentem a kocsihoz és behoztam a ruhámat mivel tegnap kint hagytam így felakasztottam egy válfára.Vissza lementem és bekapcsoltam a Tv-ét és elindítottam egy filmet.
.....
-Megjöttem szépségem
Hangjára lassan kinyitottam a szemem de nem akartam felkelni a Tv idővel kikapcsolt azt sem tudom mikor aludtam el és hogy mennyi az idő.Idejött a kanapéhoz és leült mellém.
-Mért aludtál itt mikor van ágyunk is?-kérdezte egy kicsit mérgesen.-Ez itt bisztos hogy nem volt kényelmes-monta de inkább elvonta a figyelmem az hogy azt monta hogy ágyunk.
-Mennyi az idő?-kérdeztem végül meg tőle és az órájára pillantott.
-Hat óra lesz tíz perc mulva.-monta és azonnal kipattant a szemem és felültem.
-Baszus meddig aludtam-gondolkoztam hangosan és a kezemet arcomba temettem.Erre Antonió mosolyogni kezdet.
-Van még időnk úgyhogy csinálhatnánk valamit-monta és gyorsan felált és felhúzott engem is.
-Mit szeretnél csinálni?-kérdeztem tőle mivel fogalmam sincs hogy mit szeretne.
-Valami kaját mert éhen halok-monta és elkezdett kutakodni a hűtőbe.Igazából én is tunék enni mivel egész nap csak aludtam de legalább nem érzem szarul magam sőt lett egy kis energiám és nem vagyok fáradt.
-Rántotta?-kérdezte miközben kivette a tojásokat a hűtőből.
-Az jó lesz.Én csinálom a tojást te meg a zöldségeket.-elővettem egy tányért és bele ütöttem a tojásokat és felraktam a teflont egy kis olajal melegedni egy idő után beleöntöttem és lassan kavargatni keztem.
-Azt montad hogy fél nyolc fele jösz hogy hogy ilyen hamar jöttél?-rápillantottam és ő épp a paradicsomott vágta.
-Hamarabb végeztem-monta és hátra fordult a pultnál én meg háttal neki sütöttem a tojást.Mikor készen lett hátra néztem és az éppen a testemet fürkésző szemeivel találtam szembe magam.
-Montam már hogy mien dögös vagy?-kérdésére égni kezdett az arcom éreztem hogy szinte már vörös.
-Várj had gondolkozak,reggel csak nem épp ezel a kifejezéseddel hanem azzal hogy szexy.-mitsem törődve vele efordultam és levettem két tányért és a fiókból két villát.Ő eközben az asztalra rakta a zöldségeket én pedig oda vittem a rántottákat és leültünk.
-Jó étvágyat-montam és elkeztem falatozni.
-Neked is.
Miután befejeztük elindultam fel a szobábba öltözni de előtte lefürödtem és hajat is mostam és megszárítottam aztán vissza mentem a gardróbba és a szép piros ruhámba bujtam felvettem egy fekete magassarkút és egy ezüst gyémántos kis egyszerű nyakláncot és egy hozzá illő fülbevalót. Nem akartam tulzásba esni ezért egy kis sminket raktam az arcomra és késznek nyilvánítottam magam.Antonió a lenti vendégszobábban öltözik.
Én a tükörben nézem magam és azon gondolkozok hogy milene ha nem kéne férjhez mennem de bejöt Antonió.-Készva...-látom rajta hogy meglepődötterre egy kicsit mosolyara húztam a szám.
-Gyönyörű vagy!-kijelentésén még nagyobb mosoly terült el az arcomon de már anyira hogy le sem lehet rólam kaparni.
-Köszönöm-és indultam az ajtó felé ahol Antonió ál.
-Mehetünk?-kérdésére bólogattam nagyobra nyitotta az ajtót és előre engedett.Odakint beültünk Antonió tiszta fekete autójába és már indultunk is a szülinapos eljegyzésre.
ESTÁS LEYENDO
Mérgező szenvedély
RomanceLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...