Tizenhatodik rész

1.8K 53 2
                                    

Reggel szerencsére Antonio már nem volt melletem.Gyorsan megnéztem az időt lassan kilenc lesz.Felkeltem és gyorsan felöltöztem és lementem a komyhába reggelizni.Most nem volt kedvem reggelit csinálni így csak műzlit csináltam és kiültem az erkélyre.Miután végeztem elpakoltam magam után és felmentem a táskám ért.Gondolom nem lesz egyszerű kijátszani az őröket hisz mivel tegnap össze vesztünk így bisztos álított fel őröket.És akkor már elviszem Emilyit kávézni ránk fér egy kis beszélgetés.Kiérve a parkolóban beszáltam a kocsimba és kifordultam láttam hogy nyitva a kapu és az őrök is csak ott áltak így gondoltam a gázra lépek és meg nem álok Emilyiékig.Ez így is lett túl könyű volt mint ahogy hittem de nem számoltam azzal hogy esetleg utánam jönnek.Így még gyorsabban hajtottam és hívtam is Emilyit.

-Szia kb.10perc és ott vagyok siess-montam mint aki fut hogy menekítse az életét.

-Oké de valami baj van hisz még csak most lesz fél tíz?-kérdezte egy kis félelmet fedeztem fel a hangjában.

-Majd elmesélem de most siess-ezzel leraktam a telefont.

......

Emilyi már kint várt a ház előtt.Gyorsan megáltam és beült.

-Szia na mi történt?Tán nem kiraboltál egy bankot?-kérdezte mosolyogva.Én közben elindítottam a kocsit.

-Az csak a jobbik opció lenne de nem az este összevesztem Antonioval.-montam miközben az utat figyeltem

-De min?-kérdezte gyanakvóan.

-Csak akkor engedett volna el ha hagyom hogy ott érjen hozzám ahol ő akar.-montam neki miközben vetettem rá egy szempillantást.

-Ezen vesztetek össze?Hisz holnap már végérvényesen is a mennyaszonya leszel így is úgy is hozzád érhet majda házzasság után.-monta és ebben igaza is volt.

-Igazad van de most nagy bajban vagyok hisz elszöktem Antoniótól és este azt hitte hogy alszok mert későn ért haza és bocsánatot kért azt monta hogy szeretlek és kaptam egy homlok puszit is.Most mondj valamit.Mit csináljak?Telhesen össze vagyok zavarodva-montam ki azt ami a szívemet nyomta.Láttam Emilyi arcán a meglepődést.

-Nagy bajban vagy az bisztos de azt monta hogy szeretlek és megpuszilta a homolokod akkor bisztos hogy érez irántad valamit-gondolkozott hangosan Emilyi.Vajon ő többet érez irántam és igazából is szeret vagy csak azért monta hogy szeret mert úgy szeret mintha a barátja vagy a testvére lennék de az utóbbi inkább nem.Ezen gondolkottam mìg nem értünk oda a kedvenc kávézónkba.
Gyorsan leparkoltam a kocsit és bementünk kértünk egy-egy kávét és leültünk az egyik asztalhoz és beszélgetni keztünk.

......

Mivel már egy kis ideje a kávézóba beszélgettünk és úgy döntöttünk hogy ideje menni így gyorsan fizettünk és mentünk is abba az üzletbe ahol a multkor voltunk.Gyorsan oda is értünk.Bementünk az üzletbe és a sorok között keresgéltük a megfelelő ruhánkat.Megpillantottam egy gyönyörű tűz piros  hoszú estélyit ennek a mellrésze ejtett és spagetti pántja van a jobb combomnál pedig fel van úgy vágva mint a multkori nagyon tetszenek az olyan ruhák amelyíknek  fel van vágva az egyik oldala ahol látszi a lábam.És azért is estéjit választottam hisz az eljegyzésre is jól mutatt.És Antoniót tudom vele idegesíteni.Emilyinek is választotunk egy ruhát neki királykék spagetti pántos  estélyie lesz. Nagyon jó választás volt mind a kettő én a piros ruhához egy fekete magassarkút vettem Emilyi is csak ő kékben. Aztán kifizettük a ruhát és mentünk a kocsihoz beültünk és haza vittem Emilyit.

-Akkor holnap találkozunk-monta Emilyi miközben kiszált a kocsiból.

-Igen ha addig nem öl meg Antonió-montam neki erre elkezdet nevetni.

-Nem fog hisz szeret-monta és el indult a bejárati ajtójuk felé.

-Akkor szia-kiabáltam utána.

-Szia-integetett és elindultam a kocsival.Nem nagyon akartam még haza menni így csak a városba kocsikáztam. Rengetegszer hívott már Antonió és üzenetek is voltak. Hogy hol vagyok és hogy mertem az engedélye nélkül elmenni és még a társaik.Egy idő után meguntam és elindultam Antonió házához már bisztos hogy otthon van hisz lassan nyolc óra van és hát csak egy kicsit időztem el.Nem akarom megtudni hogy mi fog történni mikor haza érek.

Ha tetszett ez a rész is akkor nyomj egy csillagot.🥰❤

Mérgező szenvedélyWhere stories live. Discover now