Hetedik rész

2.4K 88 0
                                    

Antonio bement a gardroba és matatni kezdet.Mikor vissza kijött hozzot egy fekete pólót és egy fehérneműt.

-Menny el fürödni itt lesz ruha amit feltudsz venni.-monta és márindult volna ki.

-Vigyél haza Antonio-emeltem fel a hangom egy kicsit.Erre megfordult de nem jött vissza nem let következménye a megszólalásomnak.

-Itthon vagy holnaptól már véglegesen szokj hozzá.-nézet a szemembe egy kicsit asztán kilépet az ajtón.

Na persze én meg pont olyan vagyok aki ebbe bele nyugszik.Meg akarok szökni innen de sok őr van odakint.
Valahogy mégis ki fogok innen jutni.Belegondolva most már nem apámmal élek Antonio felelős értem és ő azt tehet velem amit akkar de azért még nem mindent hiszen szűz vagyok még és azt csak az esküvő után veheti el.Igen az olasz maffiában sok szabály van amit ha nem tartasz be következményekkel jár.És tudom hogy én is fogok kapni ha megpróbálok elszökni  de ezzel tisztában vagyok.

Lassan beindultam a fürdőbe.Elképesztő a berendezése van egy nagy fürdőkád és  egy hatalmas zuhanyzó is.Tükör és kézmossó is van kis dísznövényekkel.Imádom.Úgy döntöttem hogy most inkább zuhanyzom hisz a kádhoz már fárat voltam.Lassan levettem a fekete estélyit és a fehérnemüt aztán beáltam a víz alá.Mivel csak Antonio tusfürdője volt így azt használtam.Isteni férfias illata az orromba szált. Miután végeztem gyorsan felöltöztem és kimentem a szobába.Antonio volt az ágyon és ahogy beléptem megálapodott a szeme  rajtam láttam hogy végigmért a tekintetével így ezt egy torokköszürésel szakítottam meg.

-Ha akarsz már mehetsz fürdeni-miközben montam nem néztem rá mert leraktam a ruhámat az egyik fotel karfájára.

Lassan felált és bement a fürdőbe.
Én közbe befeküdtem az ágyba.Egy kis idő után ki is jött Antoni csak egy boxer és egy melegítőnadrág volt rajta.Elképesztően szexy volt.Izmos testét fürkésztem a szemeimmel. Lekapcsolta a lámpát és befeküt mellém az ágyba és itt voltam úgy vele hogy már elég volt túl közel volt hozzám így gyorsan kiugrottam az ágyból.

-Nem alszok veled egy ágyban-montam neki és már indultam volna ki a szobából hogy átmenyek az egyik vendég szobába de vissza húzzot és kulcsal bezárta az ajtót.

-Méghogy nem?pedig fogsz-nézett a szemembe és úgy ment vissza az ágy elé.-Mivan nem jösz?-kérdezte flegmán közben feküdt visza az ágyban.

-Bisztos hogy nem akkor inkább a földön alszok-mentem én is visza az ágyhoz elvettem egy párnát és egy takarót és leraktam a földre.

-Te most komolyan ott akarsz aludni a padlón-nézet rám felhúzott szemöldökel.

-Igen itt-válaszoltam mérgesen.
Felált és megragatta a cuklóm miközben raktam volna le a párnát megfogta és visza dobta az ágyra.

-Hülye lennék ha hagynám édes még meg fáznál-nézet vágyal a szemeimbe derekamnál fogva elkezdet vissza húzni az ágyhoz.

-Engedj el Antonio!-próbáltam volna elökni magamtól de karja annál jobban szorult a derkamon.-Nem hallod engedj el-orditottam rá,ekkor belelökött az ágyba és rám mászot próbáltam volna szabadulni de sikertelen volt.Elzárta kezével az utat.Próbáltam volna rúgni de ezzzel csak anyit értem el hogy ágyékát az enyémhez nyomta hogy vékép ne tugyak szabadulni.

Vágyat és mérget fedeztem fel kék íriszében.Keze szorìtása enyhült a csuklómón. Ami a keze amive tartotta magát  lasan az oldalamat kezte vele simogatni.Gyengéd volt de mégisszenvedélyes.Le sem vette rólam a szemét.

-Engedj el-szólaltam meg elcsukló hangomon.De a szemkontaktust nem hagytuk abba lassan hajolt oda az arcomhoz és elrakta a hajam a vállamról csókot hintet arra a helyre ahol azelőtt is amikor a dolgozó szobában voltunk.Csukot szemmel élveztem és sóhajtottam egyet azt reméltem nem haja meg de ez nem így történt éreztem hogy elmosolyodot amikor elvált a nyakamtól éreztem meleg leheletét a nyakamon.

-Ne tagad baby hogy kívánod-súgta a fülembe. A hideg kirázot éreztem hogy libabőrös lesz a testem.
Lassan lemászot rólam és lefeküt mellém az ágyra.

-Ha le mersz menni az ágyról-nem fogom abba hagyni amit elkeztem.-monta nem mondást sem tűrően.

Ha tetszet ez a rész is akor nyomj egy csillagot.❤😘

Mérgező szenvedélyOnde histórias criam vida. Descubra agora