Antonio szemszöge.
Fájt.Fájt hogy fájdalmat okoztam Lilinek. Azt hogy ennyire megbántottam de próbálom minnél távolabb tartani magam tőle.Mert ha a közelében vagyok egy olyan oldalammal találom szembe magam amiről eddig semmit sem tudtam.Hozzá akarok érni érezni őt minden porcikámmal hogy átölelhessem hogy megcsókolhassam azokat a cseresznye piros telt ajkait.De ezeket nem tehetem mert így lesz gyengepontom és az ellenség tudja majd hogy hol kell támadnia hogy hol fáj a legjobban.Nem veszíthetem el őt őt nem.Az estét nagyon elcsesztem olyat montam neki amit nem kellet volna.Nincs rá szó hogy menyire is. Láttam hogy öszetört a lelke hogy mennyire is fáj neki és ez borzalmasan fájt.Aztán felszalat és bezárkózott.Próbáltam kérleni hogy beszéljük meg és hogy nyissa ki az ajtót de nem tette halottam hogy szaporán veszi a levegőt odabent és betörtem az ajtót.Ami odabent fogadott az volt életem legfájdalmasabb láttványa.
-Basszameg.Lili-rohantam oda hozzá és át öleltem remegő testét.-Gyere- felemeltem és már vittem is a fürdőszobába.-Megmossuk az arcodat.-montam és engedtem egy kis hideg vizet a csabból és el keztem a könycsepptől áztatott arcát simogatni a vizes kezemmel.Láttam rajta hogy nincs jól.
-Antonio-halkan szólalt meg majdhogy elnem csukló hangon gyorsan oda kaptam a fejem.
-Mond-szoltam hozzá közben legugoltam elé mivel ő a kád peremén támaszkodott.
-Nem érzem jól magam-válaszolt fáradt és fájdalmas hangon.
-Mid fáj kicsim?-kérdeztem miközben megfogtam a kezét.
-A fejem és nagyon melegem van.-monta és már gyorsan fel is áltam és lehúztam róla a pulóverét ami alatta fogadot az elég csábító volt azok a gömbölyűmellek abban a toppban valami eszméletlen keztem éledezni odalent de gyorsan el kaptam a fejem mert ennek nincs it az ideje és mér nyultam a telefonomért a zsebembe hogy hívjam az orvosunkat.
-Jó napot doktor úr amenyirre gyorsan tud jönni jöjjön ide hozzám mert a mennyaszonyom roszul érzi magát siesen.-montam semmit nem mondást nem tűrő hangon.Gyorsan letettem a telefont és vissza siettem hozzá.
-Akkor a mennyaszonyod volnék?-húzta el a száját egy fél mosolyra.
-Igen te az én kis mennyaszonyom vagy-montam és nyomtam egy puszit a homlokára.
Ha tetszet ez a rész akkor nyomj egy szivet.🥰
YOU ARE READING
Mérgező szenvedély
RomanceLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...