Reggel nagyon korán keltem fel ami tölen nem a megszokott.Antonio melletem fekütt még és békésen aludt.Anyira aranyos ahogy alszik néztem őt egy kicsit de utána kimásztam melőle az ágyból és felvettem az egyik pólóját és egy rövidnadrágot és elindultam le a konyhába mert már nagyon éhes voltam.A tegnapi fejfájásomnak vége lett szerencsére.Azon gondolkodtam hogy mit csináljak reggelire.Körül néztem a hűtőbe és mivel találtam tojást és tejet úgy gondoltam hogy palacsintát fogok csinálni.A tegnapi összetőrt tányérok és poharaknak már nincs nyoma gondolom a házvezetőnő össze szedte.
Miközben bekavartam a tésztát indítottam egy kis zenét halkan hogy Antoniót ne keltsem fel táncolni keztem miközben a palacsinta sütőbe töltöttem az első palacsintát.
......Egy kis idő után már majdnem készlettem olyan fél nyolc fele kávét csináltam és azt iszogatam és még mindíg lassan ringattam a csípőmet amikor is egy torok köszürülésre figyeltem fel.Antonió az ajtófélfának támaszkodva figyelt.
-Mióta figyelsz?-ugrottam egyett mert megiettem.
-Eszt meg tudnám szokni-monta perverz mosolyal a száján.Én majd el tudtam volna bujni szégyenemben az arcoma égni kezdett és inkább vissza fordultam a palacsintához.-Egyépként nemrégóta-tette hozzá.-Tetszik hogy az én ruhám van rajtad-monta még mindíg széles vigyorral.
-Naa cica előttem nem kell szégyelned semmit-súgta a fülembe halkan.Várjunk hogy került ilyen gyorsan mögém hisz az előbb még az ajtónak volt támaszkodva és úgy figyelt.Gyorsan megfordultam de nem kellet volna hisz így vészesen közel volt a szánk egymáshozz.
-Hogy érzed magad?Jobban vagy?-kérdezte miközben az arcomat simogatta.Zavarba jöttem nem is kicsit.
-Már jól vagyok-szólaltam meg halkan és becsuktam a szemem mivel anyira jó érzés volt ahogy hozzám ért.Melegség töltötte meg a testem alig tudtam megtartani magam ezt szerintem Antonio is észrevette ezért megfogta a derekamat és nekitámasztotta a pultnak.
-A palacsinta oda fog égni-súgta a fülembe erre gyorsan kipattantak a szemeim és vissza fordultam és kivettem az utolsó palacsintát.Lekapcsoltam a tűzhejet és a hűtőből kiveztem a lekvárt a juharszirupot és a tejszínhabot meg epret és áfonyát.A kakaóport és a fahéjat is elővettem mert nem tudom hogy Antonió hogy szereti.
-Jó étvágyat-montam és leraktam elé egy tányért.Én is leültem vele szembe a bárszékre és csináltam egy juharszirupos tejszínhabos epres áfonyás palacsintát valami isteni volt.
-Nagyon finom lett-monta Antonió erre elmosolyodtam.
-Köszi-válaszoltam neki még mindíg fülig érő mosolyal.
-Eszt a tejszínhabot szivesen lenyalnám rólad-mont perverzen erre a torkomon akat egy falat és elkeztem köhögni Antonio gyorsan a hátam mögé jöt és el kezte egy kicsit ütögetni a hátam fére ne értsétek nem durván.
Éreztem ahogy közben mosolyog.-Jól vagy?-ezt a kérdést ma már másogyára tette fel.
-Igen jól-montam egy kicsit még köhögve.Hozott nekem egy pohár vizet amit el is fogattam.-Köszi-válaszoltam és miután megittam feláltam az asztaltól és elpakoltam a mosatlant a gépbe.
Utána elindultam ki a teraszra egy kis levegőt szívni. Nagyon szép az idő kint ìgy úgy gondoltam kiülök olvasni egy kicsit a teraszra.Felszaladtam a szobába és lehoztam egy könyvet és leültem kint.-Két nap mulva szülinapod lesz és az eljegyzést is azon a napon foglyuk megtartani.-monta Antonio egy kávéval a kezében jött oda hozzám és ült le mellém a fotelbe.Baszus meg is feletkeztem a szülinapomról és az eljegyzés is kiment a fejemből.Pánikolni keztem hisz akkor nemsoká esküvő.
-Baszameg én ezt nagyon elfelejtettem-montam idegesen Antoniónak aki egy mosolyra húzta a szályát.Én gyorsan felugrottam a fotelből és el keztem járkálni.
-Hé Lili nincs semmi baj minden rendben lesz-monta és gyorsan felált és megragadta a csuklóm és magához húzott.Jó érzés lett volna ha nem lettem volna annyira ideges de nem tudtam figyelmen kívül hagyni a tényt hogy két nap mulva 19 leszek és még mennyaszony is .-Lili figyej-fogta meg az arcom mind két kezével hogy a szemébe tugyak nézni azok a gyönyörű kék szemek el lehet benük veszni.-Ne hogy pánikrohamod legyen megint ne stresszelj van még időd felkészülni-monta mintha minden rendben lenne pedig nincs.
-Pedig semenyi időm sincs az a két nap az már semmi.-montam én is egy kicsit már ki voltam akadva.
-Lili nyugodj meg hallod--monta egy kicsit már hangosabban.Erre felkaptam a fejem.
-Beszélnem kell Emilyivel-montam és ezzel ott hagytam és rohantam fel a szobába a telefonom után keresgéltem és amikor megtaláltam bezárkóztam a fürdőbe és hívtam is Emilyit.Nagyon régen beszéltem már velle csak írásban beszélgettünk mostanába és az nem sok.
Ha tetszet ez a rész is akkor nyomj egy csillagot🥰🥰🥰
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Mérgező szenvedély
Любовные романыLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...