Második rész

3K 58 0
                                    

Fél tizenegy után keltem.Lementem a konyhába csinálni egy kávét és reggelit.Mivel Mariát a házvezetőnőt nem akartam ezel zavarni és magamtól is tudok csinálni reggeleit ezért nekiláttam.Csináltam rántottát és kávét.Kiültem a teraszra és elkeztem a reggelimet fogyasztani.
Időközben megjelent az apám is.
Bár reméltem hogy nem vet észre ez kudarcba ment hisz pontosan engem célzot meg és sietősen jött oda hozzám.

-Jó reggelt lányom,ugye tudod hogy ma este lesz az a bál amit rendeztem?-kérdezte jókedvűen de még is kimérten.

-Igen apa tudom,ezértis hívott el ma Emily ruhát vásárolni-montam neki,bólintot és indult is.befele mikor vissza lépet.-Itt lesz a Rossi család is és be foglak mutatni nekik ajánlom hogy viselkedj és ne provokálj értedted-emelte fel az egyik újját.Bólintottam egyet és el is indult be a házba.-Majd meglátjuk-montam halkabban szerencsére ezt már nem halhatta.Várd csak ki  a végét.

Miután elfogyasztottam a reggelimet bementem és beraktam a mosógébbe a koszos evőeszközöket.Felmentem a szobámba és megnéztem az időt.10 perc mulva lesz dél.Van még egy órám míg találkozok Emilyvel.Bementem a gardróba és választottam ki egy szettet.Egy fekete farmert és egy bézs szinű inget választottam hisz május van és már nincs anyira hideg de anyira meleg sem ezért egy fekete ballonkabátot és vettem ki hogy majd azt is felveszem.Kimentem a sminkasztalomhoz  és egy egyszerű sminket raktam fel és elindultam lefelé a lépcsőn. Felvettem a kabátom és a cipőmet és elindultam a kocsimhoz.Beszáltam és indultam is Emilyért.Egy kis kocsikázás után meg is érkeztem Emilyék háza elé irtam niki hogy kint várom és jöt az üzenet hogy mingyárt jön.Kilépet az ajtón és rohant a kocsihoz.

-Szia Emilyi mért rohansz úgy ming akit kergetnek-kérdeztem mosolyogva tőle a kocsiban és közben el is indultunk.

-Szia Lili csak azért rohantam mert késésben voltam egy kicsit mert elaludtam-monta nagy lélegzetvételek közben.

-Nem voltál késésben meg vártalak volna nyugi-montam neki.-Egyépként nekem is kell egy ruha mivel ma apám beakar mutatni a Rossi családnak-montam neki és ki kerekedet szemekkel nézet rám.

-Hogy mi van?akkor ma látod a férjjelöltedet először ez nagyon izgi-monta huncut mosolyal.

-Mi az hogy izgi?ez borzalmas, nem akarom megismerni nem is akarok vele találkozni-montam neki mérgesen de ő erre elkezdet nevetni.

-Majd megkedvelitek egymást.De azért én is kiváncsi vagyok hogy milyen a srác majd be kel mutas neki-kacsintot egyet és elkezdet mosolyogni.Mèghogy kedvelni egymást mi a franc ez valami filmdrámába cseppentünk azèrt ez már sok.

-Hagyuk a témát.-montam szük szavúan

-Oké-válaszolta Emily

.....

Mérgező szenvedélyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang