Nem tudom mi üttött az előbb belém bisztos hogy a meleg miatt van.Éreztem hogy ojan vörös lettem mint a paradicsom ezért is próbáltam kerülni az érintéseit.Nagyon fártnak és gyengének érzem magam alig bírok itt támaszkodni a kád szélén.Elhatároztam hogy vissza megyek a szobába és lefekszek mitsem tőrődve az előttem gugoló férfival.
-Hé hová mész?-kérdezte miközben megfogta a derekam és visszább húzott.
-Vissza megyek a szobába le szeretnék feküdni-válaszoltam neki és lehámoztam magamról a kezét és megindultam kifelé mikor léptem egyet anyira megszédültem hogy nem figyeltem oda és majdnem elestem de egy kéz megtartott és magáhozz szorított.
-Majd én vissza viszlek-ezzel fel is kapott az ölébe és bevitt a szobába.Lerakott az ágyra és betakart.
-Kérsz valamit?-kérdezte közben simogadta a hajamat.
-Egy pohár vizet-montam neki és az éjeli szekrényről elvette a poharamat és töltött bele vizet a kancsóból.Felültetett és megitatott.Közben megérkezzett az orvos is.Antonio bekisérte hozzám és elkezdet megvizsgálni.
-Miss Rossi ért magát mostanság valami nagyobb veszekedés estleg trauma?-kérdezte tőlem az orvos.Én rákaptam a tekintetem Antonióra.
-Mert a jelek szerint magának pánikrohama volt.-monta.Mindenre számítottam de erre nem elkerekedett szemmel néztem tovább Antoniót.
-Ma volt egy veszekedésünk az lehetett az oka?-kérdezte tőle Antonió.
-Igen valószinűleg és a stressz.-monta az orvos.-De hagyok itt fájdalom csillapítót de nagyon érősek úgyhogy csak egyett vegyen be de azt is akkor ha már nagyon fáj és szoljanak ha bármi baj van.-monta az orvos és elköszönt.Antonió kikisérte az orvost.Lentről hangos töréseket és csatanásokat hallotam.Megilyedtem mert mivan ha történt valami és ezért elindultam lefelé a lépcsőn beérve a konyhába meglepődtem hogy mi is tárult a szemem elé tányérok és poharak töredéke mindenhol és Antonió aki még mindíg a poharakat vágdosta a főldhöz még szerencse hogy volt rajtam papucs.
-Antonio-szoltam hozzá ezzel észhez kapot és abba hagyta a dobálást.
-Mit keresel idelent fent van a hejed az ágyban-szolt rám mérgesen. Alig tudtam a lábamon álni de még is oda mentem a pult elé.
-Mi ütött beléd?-kérdeztem egy kicsit félve a kirohanásától.
-Az én hibám volt.Miattam volt rohamod csak az én hibám mert ezt tettem veled felfogtad.Itt hagytalak egész este és részegen jöttem haza olyat montam amit nem kellet volna és mi lett a vége pont ez.-ordítozott velem a könykicsordult a szememből és a fejem még mindíg sajog.Lassan oda sétáltam el és megfogtam az arcát és elkeztemsimogatni láttam rajta hogy kezd lenyugodni.Átőleltem a nyakát ő pedig megfogott és felrakott a pultra szetraktam alábam így betudott álni és tovább ölelhettem őt.
-Most már felviszlek a szobába-monta és felkapott az ölébe a nyaka köré fontam a kezemet míg a lábam a derekára raktam ő a derekamnál tartott és úgy vitt be a szobába.Lerakott az ágyra és már indult volna ki de én megfogtam a kezét.
-Kérlek maragy itt velem-kértem meg őt mert most szügségem volt rá hogy itt legyen melletem.
-Itt maradok csak alugy egy kicsit-monta és arébb csúsztam az ágyon hogy ő is oda férjen mellém.Karjaival átölelte a derekam és a melkasára raktam a fejemet.Egy kis idő után elaludtam.
Ha tetszet ez a rész akkor nyomj egy csilagot🥰🥰
YOU ARE READING
Mérgező szenvedély
RomanceLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...