Antonio szemszöge*
Már akkor lenyűgözőtt Liliana amikor előszőr megláttam.Ahogy a vékony testére simult az estélyi röktön ezernyi piszkos gondolat suhant át az agyamon hogy miket tehetnék meg a testével.Gyönyörű szép barna hosszú haja a vállára omlott és ahogy a csillogó kék szemével a szemembe nézet alig tudtam levenni róla a tekintetem.Édes illata orrromba szált.
Aztán ami az apja dolgozószobájában történt az a vad és tüzes oldala már most imádom.De nem szabad hogy ilyet érezzek nem szabad hagynom bármenyire is szeretném távol kell tartanom magam tőle.Nem lehet egy maffia vezérnek gyengepontja azért is viselkedtem úgy velle hogy ne keltsek reményt a számára a szerelemre.De ahogy az apja kezet emelt rá és az a féreg Ethan hozzá ért Lilianahoz ott fel ment a pumpa bennem.Senki nem érhet hozzá csak én mert ő már hozzám tartozik.Csak az enyém.Amikor a kocsival vittem haza hozzám láttam hogy félt tölem és attól hogy mit válaszolnék neki a kérdésére amit feltett.Inkább gyűlöjőn minthogy féljen tőlem nem szeretném bántani de meg kell tennem hogy hajlandó legyen szótfogadni nekem és hogy ne legyen olyan makacs igaz ezt szeretem benne a legjobban de azért vannak határok.Mikor haza értünk láttam hogy tejesen levette a ház a lábáról ami nem is ház hanem egy kissebb villa keveset láttot még belőle de láttam hogy tetszik neki.Felmentünk az emeletre és attam neki a gardróból egy pólót és egy fehérnemüt hogy ne abba a ruhába fekügyön le aludni mert kényelmetlen let volna neki.
Miután kijött a fürdőből aba az egy szál pólóba nehezen tudtam féken tartani magam.Kìvántam a testét de durván.Nehezen de bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam.Amikor kijöttem ő már az ágyban volt de amikor látta hogy én is befekszem mellé rögtön ki is pattant onnan.-Nem alszok veled egy ágyban-monta nekem és indult volna ki a szobából de gyorsan kiugrottam az ágyból és vissza húztam és kulcsra zártam az ajtót.
-Méghogy nem?pedig fogsz-néztem a szemébe és úgy mentem vissza az ágy elé.-Mivan nem jösz?-kérdeztem tőle nem túl kedvesen közben feküdtem visza az ágyba.
-Bisztos hogy nem akkor inkább a földön alszok-monta és jött ő is visza az ágyhoz elvett egy párnát és egy takarót és lerakta a földre.
-Te most komolyan ott akarsz aludni a padlón-néztem rá kérdő tekintettel.
-Igen itt-válaszolt kimérten és mérgesen.
Feláltam és megragattam a cuklóját és közben vissza dobtam az ágyra a párnáját hogy tugyon min feküdni majd.-Hülye lennék ha hagynám édes még meg fáznál-néztem kihívóan a szemébe derekánál fogva elkeztem vissza húzni az ágyhoz.
-Engedj el Antonio!-próbálta volna elökni magától a karomat amivel derekára fogtam .-Nem hallod engedj el-orditott rám ekkor belelöktem az ágyba és rá másztam próbált volna szabadulni de sikertelenül.Elzártam kezemmel az utát.Próbált volna rúgni de ezzzel csak anyit ért el hogy ágyékomat hozzá nyomtam hogy vékép ne tugyon szabadulni.
Le sem vettem róla a szememet.Fürkésztem arca minden szegletét.Láttam hogy elpirult az arca olyan aranyos volt.
-Engedj el-szólalt meg elcsukló hangon.De a szemkontaktust nem hagytuk abba lassan hajoltam oda az arcához és elraktam a haját a váláról csókot nyomtam arra a helyre ahol azelőtt is amikor a dolgozó szobában voltunk.Csukot szemmel élvezte és sóhajtot egyet azt hitte hogy nem hallom meg de tévedett. Elmosolyodtam amikor elváltam a nyakától.
-Ne tagad baby hogy kívánod-súgtam a fülébe. Éreztem hogy libabőrös lesz a teste.
Lassan lemásztam róla és lefekütem mellé az ágyra.-Ha le mersz menni az ágyról-nem fogom abba hagyni amit elkeztem.-montam fenyegetve hogy utána következmények lesznek.
Ha tetszet nyomj egy csillagot.😍🥰❤
YOU ARE READING
Mérgező szenvedély
RomanceLiliana sorsát már megpecsételték.Apja egy üzlet során legjobb barátjának Frederico Rossinak a fiának Antonionak kezébe adta a lányt .Vajon mien lesz a ketőjük kapcsolata?Többet fognak érezni mint kellene?Liliana elfogadja a sorsát miszerint Antonió...