Medya:Gökçe
Sabah gözlerimizi davul zurna desi ile açmıştık .Yahu bir durun kargalar bokunu yemedi daha ,meraklıymışsınız oğlunuzu evlendirmeye .
Kendi kendime konuşmaya devam ediyordum ki banyodan çıkan kocamla dikkatim dağıtılmıştı. Çoktan hazırlanmış ,saçını şekillendiremediği için etrafa küfürler yağdırıyıordu.
Bu kadar asabiyet bir bünyeye fazla değil miydi ama Mavişim?
"Günaydın güzelim."
"Günaydın Çınar Ağa ,sabah sabah ne bu sinir ."
"Bak başladı yine ."Başlarım yani ne olacak ki ?Kalkıp yanına gittim yanaklarını sıkarak:
"Oy oy tamam sinirlenme yaparım ben senin saçlarını."
"Güzelim sen de hazırlan hemen kahvaltuya inelim.Sonra kuaföre bırakırım sizi.""Kuaföre gitmeyeceğim çok kalabalık olur oralar ,kendim hazırlanırım." O gudubetlerin yüzünü görmeye hiç gerek yoktu.
"Peki güzelim sen bilirsin.Ben iniyorum aşağı sen de gelirisin işlerin bitince."
"Tamam canım."
Hızlıca hazırlanıp inmiştim aşağı .Kahvaltıya başlamıştı millet.
"Günaydın herkese."Ve ardından yarım ağız söylenen günaydınlar.Tabi bu esnada kaynanam durur mu yapıştırdı cevabı:
"Nerede görüşmüş gelinlerin bu saatte kalktığı?Ne biçim kadınsın sen?Hoş daha bir çocuk doğuramamandan belli ne biçim bir kadın olduğun."Şu kadının evire çevire dövsem tüm dertlerim biterdi aslında ama kocam için katlanıyordum mecbur.
"Zelal hanım kadınlık öyle çocuk yapmakla falan olacak şey değil kandırmayın kendinizi."
"Ya neyle olacakmış gelin hanım benim oğlum ağadır ağa soyu devam etmek mecburiyetindedir.Ah burada yaşasaydınız elbet bir yol çaresi bulunurdu ama aldın gittin oğlumu gurbete."
"Oğlunuz zaten gurbetteydi ben bir şey yapmadım ,kendinize gelin benim kadınlığımı sorgulamak kimsenin haddine değil." Salağa bak sanki ben dedim oğluna Mardin'den git diye.
"Anne tamam uzatma .Hayatım sen de sakin ol biraz."
—
"Ne sakini Çınar ya duymuyor musun dediklerini .Bir şeyler söylesen keşke sen de."Ana kuzusu muydu bu adam ? Niye iki çift laf etmiyor ?
"Tamam güzelim tatsızlık çıkmasın düğün gününde."
Hay sizin tadınıza dediğinizi duyar gibiyim dostlar ,haklısınız .Ay şükür bitmişti kahvaltı faslı .Çınar misafirler ile ilgilencekti , hiç katlanamazdım valla hemen çıktım odaya.
.Biraz kaş bıyık aldım,kıyafetleri falan ütüledim derken vakit epey geçmişti.Zaten düğün sahibi olduğumuz için erken gidecektik bir de benim hazırlanmam vardı.Ya Allah ya Bismillah diyerek başladım hazırlanmaya .
Ten makyajımın ardından biraz far sürdüm ve şu an en can alıcı kısımdaydım .Doğru tahmin ettiniz sırada eyeliner var.Besmele çekerek sağ gözümü çizmeye başladım ,olmuştu.Asıl kısım öbür taraf ile eşit olacak mıydı?Zorlu geçen dakikaların ardından makyajımı bitirdim .Saçımı hallettim .Mavişim gelmişti sonunda.
Naptın yiğidim tüm Mardin'i mi karşıladın?
"Naptın hayatım?"
"Güzelim tokalaşmaktan kafam uyuştu diyim sen anla ."Anlamıştım . Ama kendi kaşındı yani benle odaya gelseydi bunları yaşamayacaktı.
"Canım takıcağını hazırladın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
ChickLit-Peki ya evlat edinsek? -Ben başkalarının peydahladığı piçlere değil kendi çocuğuma baba olmak istiyorum. Ne söylüyordu bu adam? - Boşanıyoruz . Hayatını adadığı adam sırf çocuğu olmuyor diye ondan vazgeçmişti...