16.Bölüm :Teklif

3.2K 264 100
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba .🥰
Yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum, iyi okumalar.❤️❤️❤️

Medya:Tuğrul

Ne demek annesinden ayıramam ? Şaka mı yapıyor bu adam ya? Bir an için bu adamın iyi biri olduğunu düşünmüştüm oysa ki . Ah salak kafam , ya hayır yani akıllanmadın mı hala? 3 yılını feda ettiğin adam sana onca şey yapmışken iki gündür tanıdığın adam kızıyla görüşmene izin mi verecek sanıyordun acaba ?

"Ne dediğinin farkında mısın sen ? O kadın doğumdan sonra çekip gitti ne demek annesinden ayıramam?"
"O kadın mı ? Annesi derken senden bahsetmiştim ben ."

Benden mi bahsetmişti ?Madem çocuğu benden almayacaktın ne demeye bunca şeye giriştin ki , bıraksaydın kendi halimize yaşasaydık . Acaba neler geçiriyordu aklından?

"Yani ,benden almayacak mısın onu ? Madem öyleydi neden test yaptırmak istedin ki ? "
"Kendi kızımsa eğer ne yapacaktım , ben de mi terk edecektim onu ?"
"E ikimiz de Aleda'yı bırakmayacaksak nasıl olacak bu iş?  Hafta içi bende hafta sonu sende mi kalacak?"
"Sana söylemiştim bu durum duyulursa size zarar vermeye çalışacaklar . Uzağımda olursanız koruyamam sizi. "
"Ne yapacağız o halde ?"
"Benimle evlenir misin?"

Bir dakika ne demişti o ? Daha yeni bir evlilikten çıkmışken nasıl olurda tanımadığım bir adamın evlenme teklifini kabul ederdim? Başa çözüm yolu yok muydu bu işin ya ?

"Nasıl yani?"
"Aynı evde yaşayacaksak eğer evli olmamız daha uygun olur . Yoksa her yerde laf söz ederler canın sıkılır . "
"Ben böyle bir şeye hemen cevap veremem biraz düşünsem olur mu?"
"İstediğin kadar düşünebilirsin , seni hiçbir şeye zorlamam . Ama söz verebilirim ki bu evlilik gerçek bir evlilik olmayacak . Ben hiçbir kadınla gerçekten evlenemem çünkü ."

Madem kimseyle evlenmiyorsun benimle de evlenme kardeşim ya . İkimiz de evliliğe bu kadar karşıysak arkadaş arkadaş yaşardık yani şu evde ne olacak?

"Bak benim ailem de sorun çıkartır , nikahsız çocuk yaptığımızı düşünüp . İyice düşün kararını yarın söylersin bana ."
"Peki o kadın ne olacak , öz annesi yani bir sorun çıkartır mı ?"
"Hiçbir sorun çıkarmayacak merak etme . Hatta sizinle aynı şehirde bile nefes almayacak ."
"Anladım , biz yatalım artık iyi geceler ."
"İyi geceler . Kapıyı kilitlenmene gerek yok ayrıca yemem sizi ."
"Sen kapımıza mı dayandın nereden biliyorsun bunu ? Bak iyi ki de kilitlemişim yoksa odaya girecekmişsin."
"Sapık mıyım kızım ben odana girecek ? Kilidin sesini duymuştum ondan dedim."
"İyi bari . "

Odaya geçtikten sonra Aleda'yı yatırıp kapıyı tekrar kilitlemiştim . Kah oturdum kah kalktım bir şekilde ettik sabahı . Aleda yine alarmdan önce uyanmıştı tabii ki . "Kızım horoz musun sen acaba ? Niye milletten önce uyanıp , onları uyandırıyorsun bakayım ?"

Onunla konuşurken  bir yandan da boynunu kokluyordum . Bebekler cennet kokar derlerdi de inanmazdım ya , gerçekmiş işte . Cennet benim kızımın boynunda yaşıyordu adeta. Nasıl ayrılacaktım ki kuzumdan?Gece önünü sonunu düşünmüştüm tüm olanların . Ama hala teklife ne cevap vereceğimi bulamamıştım . Kabul etsem ayrı dertti kabul etmesem ayrı dert.

Hazırlanıp aşağı indikten sonra tanımadığım bir adamla karşılaşmıştım . Tuğrul ile hararetli hararetli bir şeyler konuşuyorlardı. Beni fark edince ayağa kalkıp yanımıza doğru geldi .

"Günaydın yenge ." Ne demişti o bana ?
"Gökçe , adım Gökçe . Yenge değil . "
"Ben de Boran memnun oldum ."
" Ben de memnun oldum .Ayrıca ayakkabılarını çıkart çocuk var bu evde . Dışarının tüm pisliğini sokmuşsun içeri."
"Hemen yenge ."

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin