20.Bölüm :Oyun

2.4K 211 51
                                    

Yeni bölümden herkese selamlar.
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen. İyi okumalar🥰🥰

Medya:Gökçe

Madem nikah günümüzü Tuğrul 'dan değil de başkalarından öğreniyordum birazcık burnundan getirebilirdim bence .

"Gökçe dün gece belli oldu her şey . Annemlerin de daha yeni haberi oldu . "

Olsun , yine de ilk bana söylemesi gerekiyordu . Annesiyle evlenmiyordu sonuçta . Kulağıma yaklaşarak konuştu .
"Hem burada ne kadar kısa süre durursak o kadar iyi . Annem seni bunaltır burada ."

Haklıydı . Kadın ikide bir ağzıma yemek sokuyor . Tuhaf tuhaf içecekler hazırlıyordu sütüm gelsin diye . Yakında zorla emzirtmeye falan çalışmasından korkuyordum .

"Haklısın aslında . Ama bu düğün için falan yardım et bana , tek başıma bu kadar işle uğraşmak istemiyorum .a
"O konuda bir şey yapamam . Sen hallet istediğin ne varsa söyle gerisine bulaştırma beni."
"Farkında mısın bilmiyorum ama senin de düğünün bu her şeyi ben halledemem ."
" Boşuna anlatma , hiçbir şeyi seçmem oturup da."
"Görürüz Tuğrul efendi."

Hem beni bu evliliğe mecbur bırakmıştı hem de annesine maruz kalıyordum . Bir de tüm işi üzerime yükleyemezdi.  Rabia hanım Alada'yı bırakmamıştı rahat rahat kahvaltımı yapayım diye .

"Kızım siz niye o kadar uzak duruyorsunuz birbirinizden? Aynı odada yazmanıza izin vermedim diye de uzak oturmayın birbirinizden."

Kadın da haklıydı . Yakında evlenmeyecekmişiz gibi masanın iki farklı ucuna oturmuştuk resmen . Kahvaltının adından Tuğrul ve babası işe gitmek için ayaklanmıştı . Tuğrul Aleda ile vedalaştıktan sonra annesi laf etmesin diye benimle de vedalaşmıştı .

Ardından gün boyu Rabia hanımın eziyetlerine katlanmıştım . Yaptığı içeceklerin tatları berbattı ,beğenmediğimi söyleyince de zorla içiriyordu . Aleda ile de çok güzel ilgileniyordu sağ olsun . Ben gazı çıksın diye onca çaba sarf ederken kendisi çabucak hallediyordu .

Aleda öğle uykusuna yatınca birkaç saatliğine dışarı çıkmak için hazırlanmaya başladım . Bşr haftada ihtiyacımız olan şeyleri almam gerekiyordu ve kafeye uğrayıp işleri kontrol etsem iyi olacaktı. Dışarı çıkacağımı Tuğrul 'a haber verdikten sonra yine bir sürü adamla gideceğimi söylemişti. Dikkatli olmalıymışım ve bir sorun olursa onu aramalıymışım .

"Rabia hanım , ben çıkıyorum birkaç saate dönerim Aleda size emanet."
"Tamam kızım aklın kalmasın . Hallet işlerini güzelce ."
"Tamamdır , görüşürüz ."

Aleda için biraz alışveriş yaptıktan sonra kafeye uğramıştık . İşlerin yolunda olduğunu görünce de fazla oyalanmadan eve dönmüştük. Sokaktaki herkes tuhaf bakışlar atıyordu bana . Haklılardı doğrusu kim olsa etrafında onlarca korumayla gezen bir insana dönüp dönüp bakardı ..

Son olarak da ped Aleda'ya bez almam gerekiyordu ama baktığım 2.markette de bulamamıştım . Daha fazla oyalanmak istemediğim için eve doğru gitmeye karar verdim . Adamları gönderip aldırsam iyi olacaktı . Kızım bekler beni em iyisi eve gitmekti . Her,i neden adamlara aldırıyordum ki? Babası değil miydi Tuğrul alıversin gelirken .

Yolda Tuğrul 'a mesaj atmıştım bez alması için . Ama dönmemişti işi vardır diyerek üstelemedim . Hem birkaç tane bez vardı evde .  Tuğrul gelene kadar biterse adamlara aldırırdım .

Eve vardığımda Aleda'ya mamasını hazırlamış karnını doyurmuştum . Uyuduktan sonra da tırnaklarını kesecektim . Rabia hanım kızımın gazını çıkartırken ben de duş almak için odaya çıkmıştım . Hızlı bir duşun ardından üzerimi giyinirken Tuğrul aramıştı . Kardeşim mesaj atsana yahu ya çocuk uyuyor olsaydı?

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin