Yeni bölümden herkese merhaba.🥰
Yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum ,iyi okumalar .❤️❤️Medya:Zeynep
Ben içimden türlü türlü senaryolar kurarken. Omlar hala sarılmaya devam ediyordu . Umarım aklıma gelen şeylerin hiçbiri doğru değildir diye dua ettim içimden . Eve gelen kadın gözlerini üzerime dikmiş beni inceliyordu . Odaya gitmek için hareket edecektim ki beni durduran şey kadının sesi oldu .
"Abi , bu kadın kim?"
Abi mi ? Oh Allah'ım şükürler olsun . Sanırım kızım üvey anne faciası yaşamayacaktı yani en azından bir süre . Umarım yaşamazdı . Acaba kardeşine anlatmış mıydı bu durumu ? Umarım anlatmıştır da yalan söylemek zorunda kalmazdık . Hiç beceremiyordum çünkü yalan söylemeyi .Yani aslında beceriyordum ama çevremdekiler zeki olduğundan dolayı sanırım çabucak anlıyorlardı yalan söylediğimi .
"Bir misafirimiz abicim , tanışın da uyuyalım artık geç oldu ."
"Merhaba , Zeynep ben . Demiral ailesinin en zeki ve güzel üyesi oluyorum ."
"En zekisi değilsin abicim kusura bakma ."
"İnanma abime sen , kıskanıyor o beni ."
"Ne kıskancam seni cadoloz?"
"Ya abi sus be küçükken elbiselerimi çalıp giyiyordun kıskançlığından."Bir dakika ne demişti o? Sabahtan beri ağır abi modunda takılan bu adam elbise mi giymişti zamanında . Kendimi tutamayıp kahkaha atmıştım , Zeynep de benimle beraber gülüyordu .
"Gülmeyin bakın fena olacak ."
"Merhaba ben de Gökçe , memnun oldum ." Zeynep sarılır gibi yapıp kulağıma fısıldamıştı .
"Abim boş tehditleriyle meşhurdur hayatım ciddiye alma sen onu ."
Tuğrul bunu duymuş olacak ki yüzü kıpkırmızı kesilmişti ." Yolarım saçını başını kız çık odana çabuk ."
"Tamam patron , sinirlenme çıkıyorum odama ."
"İyi geceler abi ,iyi geceler Gökçe ."
"İyi geceler ."Merdivenleri çıkmaya başladığımda Tuğrul da peşime takılmıştı . Çaktırmamaya çalışıyordum ama korkuyordum adamdan . Umarım her şey yalandır da bir an önce kurtulurduk bu adamdan .
"Karşınızdaki odada ben kalıyorum , bir sorun olursa veya bir ihtiyacınız seslenmen yeterli ."
"Olur ,seslenirim . İyi geceler ."
"Size de ."Odaya geçince her ihtimale karşı kapıyı kilitlemiştim aslında tehlikeliydi bu yaptığım Allah korusun yangın vs olursa bize ulaşmakta zorluk çekebilirlerdi . O yüzden gece uyumamaya karar verdim .Aleda da kıpraşıyordu ,sanırım alışamamıştı beşiğine . Onu kucağıma alıp önce Nur'a resim attım , sonra da uydurduğum bir masalı anlatmaya başladım .
"Bir varmış bir yokmuş ... Çok uzak ülkelerdenden birinde bir prenses ve onun annesi yaşarmış . Birbirlerinden başka kimseleri yokmuş. Annesi kızı için çalışıyor , kızı da evde annesini bekliyormuş. Günlerden bir gün bir yabancı gelip prensesi annesinden ayırmaya çalışmış ama prenses tutturmuş annemi istiyorum , onsuz hiçbir yere gitmem diye . Prensesin bu davranışı karşısında ne yapacağını şaşıran yabancılar bir çözüm yolu aramaya girişmişler kendilerince . Bu esnada prensesin annesi işten gelmiş ve bir de ne görsün ? Evinde yabancılar var be kızını ondan almak istiyor . Önce korkmuş sonra tüm cesaretini toplayıp girmiş içeri ,hepsini bir güzel pataklamış yani pataklamış derken kızmış birazcık onlara .Onlar da prensesi götüremeyeceklerini anlayıp geldikleri yere geri dönmüşler . Prenses ve annesi de sonsuza dek ayrılmayıp musmutlu yaşamışlar..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
Chick-Lit-Peki ya evlat edinsek? -Ben başkalarının peydahladığı piçlere değil kendi çocuğuma baba olmak istiyorum. Ne söylüyordu bu adam? - Boşanıyoruz . Hayatını adadığı adam sırf çocuğu olmuyor diye ondan vazgeçmişti...