5.Bölüm :Af

4.7K 179 63
                                    

Yeni bölümden herkese selamlarrr😊😊
Medya : Çınar ( sövmek,beddua okumak serbest dostlar)

Manyak mıydı bu adam ? Bana söylediklerinden sonra nasıl cesaret edebiliyordu karşıma çıkmaya?
"Gökçe..."

Ayakta duramıyordu salak herif ,yani kardeşim sarhoş olup da gele gele benim kapımı mı buldun ,nedir yani?

"Ne istiyorsun Çınar def ol git buradan !"
"Seni istiyorum güzelim ,ne isteyecem."

Sözcükler ağzından zor  beka çıkıyordu. Bir çarpacaktım o ağzının ortasına öteki köye yol alacaktı.

—"Çınar def ol bak polis çağıracağım yoksa."

Kapıyı kapatmaya çalışıyordum ama eşek ölüsü gibi bedeni sağ olsun izin vermiyordu bana.

"Ben annemi duydum telefonla konuşurken Gökçe ,oyunmuş hepsi ."

Kafasını yumrukluyordu ( delirdi mi ayol  bu adam)

"Ah aptal kafam nasıl inandım ben nasıll?"
"Ya Çınar sen mal  mısın kalk git şurdan."
"Özür dilerim, affet beni"
"Lan başlatma özrüne ,özürlü herif. Def ol bak elimden bir kaza çıkacak"

Bu esnada video kaydı başlatmıştım telefondan belli ki boşanma işine su katacaktı bu hıyar en azından mahkemede delil olurdu video.

"Beni kandırdılar Gökçe'm hadi gel gidelim evimize"
"Neyden bahsediyorsun sen ya"
"Derya yalan söylemiş , bizim çocuğumuz olabilirmiş "

Ne demek yalan ssöylemiş nasıl aşağılık bir kadındı bu ya . Onu geçtim sen doktorsun be karaktersiz nasıl mesleğini kötüye kullanırsın? Gerizekalı kadın.

"Yanlış söyledin Çınar ağa seninle bir çocuğumuz olamaz , boşanıyoruz çünkü. "

Çınar' ın anırmaları yüzünden tüm apartman ayağa kalkmıştı zaten , bu yüzden rezil olacak olmayı umursamadan tüm gücümle bağırdım

"BO ŞA NI YOR UZ sabah söylemiştin bana bunu ,hatırlıyor musun? "

Yakasından tutup onu silkelerken konuştum

"Def ol yoksa elimden bir kaza çıkacak ."

Nur gelmişti o esnada , Çınar'ın yüzüne tükürüyor ,küfür ediyor ,bela okuyordu. Helal olsun kız . Ama bu mal Çınar hala kapının önüdeydi salak salak bir şeyler zırvalıyordu.

"Tamam Nur sakin ol,geç içeri polis çağırırız alırlar şunu ."

Nur içeri geçmeden önce Çınar'ın erkekliğine tekmeyi basmıştı.oohh içimin yağları erisin . Ay aslında dışımdaki yağlar da eriyebilir ,kilo almıştım da birazcık.

Neyse canım kilo dediğin nedir ki verirdik illa ki. Kesin verirdim yahu. Yemek deyince gözleri fal taşı gibi açılan bir boğa burcu olarak kesin veririm!

İçeri geçip polisi çağırmıştık. Eğer boşanma konusunda olay çıkarırsa polis tutanaklarını ve video kaydını kullanacaktım.

"Nuur duydun mu beniç çocuğum olabilirmiş. "

Gözümden yaşlar akıyordu ama bu sefer mutluluktan .
"Şey sanırım oldu bile ."
"Ne?"
"Bugün bir arkadaşımla görüştüm ,bir kadın varmış çocuğunu yetimhaneye bırakmak isteyen"
"Ee .."
"İşte çocuğun doğmasına birkaç hafta var daha bir de doğunca hastahanede kalacak bir süre gelişimini takip edecek doktorlar .Sonra da evlat edinilebilecek."
"Peki nasıl olacak ki neler yapacağız."
"Önce şundan boşan gerisi kolay."

Gerçekten de gerisi kolaydı param vardı maddi işleri çarçabuk halledebilirdim, bir de senelerdir çocuk bakımına dair araştırmalar yaptığımı göz önünde bulundurursak manevi olarak da yeterince gücüm vardı.

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin