1.Bölüm: Mardin

10.7K 234 88
                                    

Medya:Gökçe Aksoy
Herkese selamlaar.İlk hikayem olan İntizar ile karşınızdayım .Hikaye hakkındaki görüşlerinizi benimle paylaşmanızı rica edeceğim çünkü fikirleriniz benim için çok değerli .Kısa kes dediğinizi duyar gibiyim dödökdld sizi hikaye ile baş başa bırakıyorum iyi okumalar.🤗

Ben Gökçe 26 yaşımdayım ,yarışmaya Ankara'dan katılıyorum gencim,güzelim hepinizi üzerim .Şaka şaka sakin olun ay siz değil ben sakin olayım .Durun birazdan tanışacağız  şu an  hazırlamam gereken valizler var .Kocam sağolsun yan gelip yatıyor olduğundan dolayı tüm işler bana kaldı .

Evet evliyim 3 sene önce evlendik mavişimle şimdi de onun kardeşi evleniyor biz de düğüne Mardin'e gidiyoruz.Doğru duydunuz Mardin'e gidiyoruz. benim koca  orada ağa olmak yerine avukat olmayı seçti zamanında  .İstediğiniz kadar vizyonsuz diyebilirsiniz ,hakkınızdır.

Yani  sıradan bir mimar olmaktansa hanımağa olabilirdim değil mi ?.(Bu benim kaderim bu) .
"Hayatıım?"
"Efendim canım ?"
"Hazır her şey çıkalım artık."
"Tamam güzelim,sen geç arabaya valizleri ben alırım ."

İkimiz de arabaya yerleştikten sonra havaalanına doğru yola koyulduk .Tabi yol sıkıcı olunca durur muyum patlattım bir şarkı.

"Para bizdeee ,şöhret bizdee siz de ne var haydi söyle (bu sırada ellerimi şaklatmaya  çalışıyordum ama becerir miyim ¿Aslaa) "

Kocam gudubet bir insan olduğu için şarkı söyleyenlere ,kahkaha atanlara ne biliyim eğlenenlere işte , asla tahammülü yoktu . Sanırım herkes onun gibi kütük olsun istiyordu.

"Güzelim sen daha sakin şarkılar dinleyemiyor musun ¿"

Beklediğim tepki çok geçmeden gelmişti.

"Ay Çınar nasıl bir insansın ya  , iki dakika eğleniyoruz şurda. Hemen boz moralimizi ."

Biraz trip atmaktan kimseye zarar gelmezdi diye düşünüp planımı devreye sokuyordum.

"Yavrum eğlen,eğlenme diyen mi var ama bu şarkılarla eğlenme ,lütfen."
"Tamam be tamam sus ."
"Küstün mü bakayım¿"
"Ne küscem be önüne bak sen."

Evet küsmüştüm ama asla itiraf etmiyordum , kendisi anlaması gerekiyor çünkü.Nihayet havaalanına gelmiştik .İşlemlerimizi halledip uçaktaki yerlerimize yerleştik.

Bu sırada kocam hala gönlümü almamıştı.Yazıklar olsun be. Ben bu evlilik için saçımı süpürge ettim beyefendi. Sen iki dakika tribimizi çekme . İçimden söylenip duruyordum baktım kocamdan hamle yok biraz kestireyim dedim.

Gerçekten biraz mı Gökçe? 2 kez rüya gördün. Uyudun resmen hayvan gibi.
Bir insanın iç sesi neden sahibine düşman olur ki ? Benimki oluyordu işte .

"Güzelim , geldik kalk hadi."

Çınar'ın güzel sesi kulaklarıma dolduğunda içim huzurla dolmuştu. Tam gözlerimi açacaktım ki ona Tripoli olduğum geldi aklıma. Biraz oyun oynamanın vakti gelmişti sanırım.

"Yavrum hadi uyan bak yoksa bırakır giderim."

Gözlerimi kapalı tutmak çok zor geliyordu. Ancak o sözü duyana kadar . Ne demişti o ? Bırakıp giderim .

"Öyle mi Çınar efendi ? Hadi bırak git kolaysa."

"Pislik insan ,gidersin git sanki yolu bilmiyoruz ." Ayaklanıp çıkışa doğru yürümeye başladım hala söyleniyordum tabii ki .

"Bırakırmış da gidermiş ,Gidersen git ya .Ya sen madem benim nazımı çekemeyecektin pis köpek ne demeye benle evlendin acaba?" Haklıydım yani insan kocasına da Naz yapamayacaksa kime yapacaktı?

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin