Yeni bölümden herkese selamlar...
İyi okumalar ,umarım keyif alacağınız bir bölüm olur💕Medya:Gökçe
Bismillah bismillah . Ay ne yapacağım , dur saçım başım düzgün mü ? Koşarak banyoya gidip saçıma baktım . Tekrar koşarak içeri geldim .Her şey yerli yerinde , ben de hazırım o halde açayım kapıyı. Evet evet açayım .
"Hoşgeldinizz ,buyrun içeri gelin lütfen ."
"Hoşbulduk Gökçe Hanım. Kapıyı neden bu kadar geç açtınız , duymadınız mı yoksa ? Ya içeri odada ağlayan çocuğun sesini de duymazsanız ? Bu şekilde mi anne olacaksınız?""Esra hanım sakin olun lütfen , belli ki Gökçe hanımın ilk tecrübesi olacak . Üstüne çok gitmeyelim ."
Ayy seni gönderen Allah'a kurban olayım nur yüzlü ablam benim .İsminin Esra olduğunu öğrendiğim gudubet kadın gıcık gıcık bakıyordu suratıma. Hayır iki dakika kapıda bekledin yani ,öldün mü mübarek?
"Şey ben ikramlık bir şeyler hazırlamıştım siz oturun lütfen , ben hemen onları getireyim."
Mutfağa geldiğimde fısır fısır konuştuklarını fark etmiştim . Ama ne dediklerini tam anlayamıyordum . Dedikodumu mu yapıyorlardı acaba? Sunum güzel oldu mu ki ya aman neyse gelmişler 60 yaşına sunumdan anlamazdı bence bunlar .
"Buyrun ,afiyet olsun . Ellerimle yaptım her şeyi."
"Gökçe hanım biraz şık gördük sizi , hep böyle misinizdir?"İşte kendimi övme zamanım gelmişti, hiç çekinme Gökçe aşkım tüm marifetlerinden bahset.
"Ben bir kafe açacağım yakın zamanda da onun için mekan bakmaya gidecektim bugün ."
"Sürekli gidip çalışacak mısınız , eğer öyle olacaksa çocuğa kim bakacak?"Anan bakacak teyze . Ben evlat edineceksem kim bakabilir acaba ?
"Hayır devamlı gitmeyeceğim . İş yerini açtıktan sonra arada bir gidip kontrol edeceğim . Ha bir de yönetimle alakalı bir sıkıntı çıkarsa ."
" Kime bu kadar güvenip iş yerinizi emanet edeceksiniz, ya üstesinden gelemezse.?"Sana mı emanet edeyim abla onu mu istiyorsun Allah için ?
"Ünİversiteye giden bir grup gence güveniyorum işe ihtiyaçları var ve bu mekanın açılması onlar için büyük fırsat olacak. Mekanın yakınlarında bir üniversite olması ise işimizi daha da kolaylaştırıyor ,konsepti gençlere uygun yapacağım ki onların uğrak yeri olsun. Hem bir grup öğrenci oradan ekmek yiyecek hem de diğer gençler orada sosyalleşebilecek."
"Güzel girişim."
"Teşekkür ederim. ""Peki bir çocuğa yenebileceğinizi düşünüyor musunuz?"
"Elbette , senelerdir çocuk sahibi olacağım günü bekliyorum."Kitaplığı göstererek "Sağ sütundaki tüm kitaplar çocuklar ile ilgili . Onların gelişimleri hakkında öğrenebileceğim her şeyi öğrendiğimi düşünüyorum."
Aralarında bir şeyler fısıldadılar sonra ellerindeki dosyaya Notlar alıp ayaklandılar. Durun lan vaz mı geçtiniz niye hemen gidiyorsunuz?
"Biz kalkalım Gökçe hanım . Konsey bugün toplanacak akşam kararımızı size iletiriz."
"Çok teşekkür ederim efendim ,iyi günler."Allah'ım umarım sonuç güzel olur. Of keşke kadınla ilk karşılaşmamız daha iyi olsaydı . Kapıdan girer girmez laf sokmuştu bana . Ama senin aptallığın be Gökçe . Açsana hemen kapıyı da mal mal dolanıyorsun ortalıklarda. Hay kafama tüküreyim Ya .
Eğer iş benim aptallığım yüzünden bozulursa kendimi Tokat manyaktı yapardım valla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
Literatura Feminina-Peki ya evlat edinsek? -Ben başkalarının peydahladığı piçlere değil kendi çocuğuma baba olmak istiyorum. Ne söylüyordu bu adam? - Boşanıyoruz . Hayatını adadığı adam sırf çocuğu olmuyor diye ondan vazgeçmişti...