4.Bölüm: Yalan

4.7K 206 68
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniizzzz🥰🥰
Gökçe kuşumun güzelliği halis midir dostlar??

*******Birkaç saat önce Zelal Hanım'dan*******

Günlerdir Derya kızımı ikna etmeye çalışıyordum, Çınarlara olumsuz bir haber vermesi için. Çünkü bilirim oğlumun paraya olan düşkünlüğünü ağalığı ve yönetimi er geç kabul edecekti. Bunun için de o kadından kurtulmamız lazımdı. Gerisi kolaydı onu ikna ederdim .
"Alo Derya kızım müsait misin?"
"Müsaitim Zelal teyze,buyur."
"Ne oldu çıktı mı sonuçlar?"
"Evet söyledikleri gibi hiçbir sorun yok ."
"Ama onlara böyle söylemeyeceksin değil mi ?"
"Bakın ben yemin ettim mesleğe başlarken,böyle bir şey yapamam ."
"Kızım ikimizin arasında kalacak ,bir şey olmaz . Hem daha önce de sana anlattım Çınar'ı o kadından ancak böyle kurtarırız. Sen bana yardım et ben de sana. Söz veriyorum Çınar'ın gözü senden başkasını görmeyecek.
"Ya bu yaptığımızı Çınar duyarsa?""

"Kızım sen söylemezsen ben söylemezsem nerden duyacak Allah için ?"
"Peki madem ben size haber veririm ."
"Tamam kızım görüşürüz."

Çınar'ı o kızdan ayırıp Derya ile baş göz etmem lazımdı. Hem aile dostumuzun kızıydı hem de yanı başımızdaydı . Umarım halledebilirdi bu durumu .

Çınar'ın da aklını çeldim ,çelecektim. Çok az kalmıştı.

********Gökçe'den********

Ne ne demek boşanıyoruz ? Kafayı mı yemişti bu adam?

"Ne diyorsun Çınar sen kendine gel!"
"Ben gayet kendimdeyim Gökçe . Mardin' de kalacağım ,hakkım olan servete ve ağalığa sahip çıkacağım. Çocuğu olmayan adamı ağa yaparlar mı sanıyorsun?"
"Senin sıfatına da ağalığına da tüküreyim .Alçak herif."

Öfkeden gözüm dönmüştü. Şu an onu öldürebilirdim.
"Ulan seni de adam sandık be yazıklar olsun . Bu muydu sana verdiğim onca yılın karşılığı ?""Vermeseydin o yıllarını, seni zorlayan olmadı."

Allah'ın belası bir de üste çıkmaya çalışıyordu.
Bütün gücümle Çınar'ın göğsünü yumrukluyor,geriye doğru itiyordum onu .

"Boşanmak ha boşanırız Çınar Ağa üzülme sen .Ben konağına gönderirim boşanma evraklarını."

Hızlıca eşyalarımı toparlayıp yola koyuldum. Bu lanet yerde daha fazla duramazdım. Çağırdığım taksi gelince havaalanına gideceğimizi söyledim.Dakikalardır tuttuğum gözyaşlarım artık benden bağımsız bir şekilde süzülüyordu yanaklarımdan.Nasıl yapardı bana bunu aklım almıyordu. Annesinin dolduruşlarına gelmişti kesin . Ama ne Çınar'a yalvaracaktım ne de annesinden hesap soracaktım. Kendime onlarsız çok daha güzel bir hayat kuracaktım.

Havaalanına geldiğimizde taksi ücretini ödeyip içeri doğru yürüdüm.Kıyafetlerimi  falan almamıştım yanıma bana onu hatırlatacak hiçbir şeyi istemiyordum artık hayatımda . Ay bir de yüzüğü çıkarıp öyle bir fırlattım kı yüzüne görmeniz lazımdı dostlar. Kesin delinmiştir yüzü. Of ne saçmalıyordum Allah için . Delirmem umarım.

İnşallah bilet vardır da daha fazla durmazdım burada . Şanslı günümdeydim galiba 1 saat sonraya bilet bulmuştum. Ankara 'da gidecek yerim yoktu henüz . Onunla yaşadığım o eve gidemezdim artık . Bir süre Nur'da kalırdım artık . Arayıp haber versem iyi olacak.

"Vay vay vay hanımağam siz beni arar mıydınız?"
"Hanımağa falan kalmadı Nur . Ben dönüyorum birkaç günlüğüne sende kalabilir miyim?"
"Kuşum tabiki de kalabilirsin lafı mı olur . Bir sorun mu var ?"
"Çınar ile boşanıyoruz ."
"Nee ciddi misin " O kadar çok bağırmıştı ki telefonu kulağımdan uzaklaştırmak zorunda kalmıştım.
"Ciddiyim Nur gelince konuşuruz olur mu ?"
"Olur bitanem ben seni havaalanından almaya gelirim."
"Tamam kuşum ,görüşürüz."
"Görüşürüz."

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin