Yeni bölümden herkese selamlar.
Yorum ve oy atmayı unutmayın lütfen. İyi okumalar.🥰🥰🥰🥰
Medya :GökçeBana gözlerini dikmiş bakan bu kadının kim olduğunu anlamaya çalışıyordum . Onu daha önce bir yerlerde görmediğime emindim ama sanırım o beni tanıyordu , anlayamamıştım .
Adamlar zor bela kadını tutarken misafirler de tedirgin olmuş olacak ki kalabalıktan sesler yükseliyordu .Kadın adamlar tarafından salonun arka tarafına doğru götürülüyordu . O esnada yanımıza gelen Tuğrul iyi olduğumuzdan emin olup bizi yukarı çıkarmış ve dışarı çıkmamamız gerektiğini söylemişti . Her ne kadar söylediğini yapmak istesem de merakıma yenik düşüp aşağı inmeye karar vermiştim. Aleda'yı Rabia hanıma emanet edip Tuğrul 'u aramaya başladım . Bu rezillik neden yaşanmıştı ve bu kadın kimdi ? Öğrenmem gerekiyordu .
Dışarı çıktığımda adamlar beni zorla içeri sokmaya çalışmıştı . Ben de onları 'bana saldırdılar 'diye iftira atarım diyerek tehdit etmiştim . İşe yaramış olacak ki önümden çekilip gitmeme izin verdiler . Yaklaştığımı Tuğrul 'un sesini duymam ile anlamıştım . Birilerine kızıyordu .
"Sizin amınıza koyayım ben. Bir kadına sahip çıkmadınız mı? Nasıl elini kolunu sallayarak gelebiliyor buraya ?"
"Abi korumalara ilaçlı çay vermiş onlar da bayılınca kaçmış ."
"Sizin içeceğiniz çaya sokayım . Olum tamam kaçtı da burayı nerden buldu da geldi?"
"Bilmiyorum abi."
"Başlatma abinden lan . Gidin gözüme görünmeyin ."
"Emredersin abi ."İçeriden çıkan adamlar beni görmesinler diye yandaki odanın içine saklanmıştım . Sesler kesilince de daha fazla burada durmama gerek olmadığını düşünüp çıkmıştım odadan . Sanırım içeride bir tek Tuğrul ve değişik kadın vardı .
"Lan , ben sana demedim mi ben diyene kadar ortaya çıkmayacaksın diye ? Neyine güveniyorsun sen ha ?"
"Sana çocuğumu bul dedim o orospuya ver de kızıma annelik yapsın demedim ."Ne ? Aleda'nın öz annesi miydi bu kadın? Hem de bana orospu demişti . "Sen şimdi görürsün gerizekalı kadın." Tuğrul buraya geldiğim için kızacaktı ama daha fazla dayanamayıp içeri girdim .
"Benim karıma , yani kızımın annesine bir daha o kelimeyi söylersen senin dilini koparırım . Duydun mu beni? "
Tuğrul 'un söyledikleri hoşuma gitmişti doğrusu. Ama onun , bu kadının dilini koparmasını bekleyecek değildim tabii ki de . Daha fazla oyalanmadan gidip kadının saçlarına yapışmıştım .
"Lan sen hangi yüzle kızım diyorsun hala ? Doğurup doğurmaz hastane köşelerine bırakıp giden sen değil misin ? Gebertirim seni gerizekalı . "
Bana karşılık vermeye çalışıyordu ama gücü yetmiyordu . Ben de hiç acımıyordum valla . Ufacık çocuğa acımayan kadına ben hiç acımazdım . Tuğrul ise onun yapmadığını yaptığım için keyifliydi sanırım henüz engel olmaya çalışmamamıştı bana. Kadın yere yıkıldıktan sonra da durmamış tekme atmaya başlatmıştım .
Tuğrul sanırım kadının öleceğinden endişe edip yanıma gelmişti ." Tamam bırak artık. Bundan sonrasını biz hallederiz ."
"Hızı gördük Tuğrul bey nasıl hallettiğinizi . Bu kadının buraya gelmesine nasıl sade edersin ya ?"
"Benimle konuşurken sesine dikkat et."
"Etmezsem ne olur ya ? Haklıymış gibi üste çıkmaya çalışma bari ."
"Hallederiz dediysem hallederiz uzatma ."
"Uzatıyorum yani ben öyle mi ?"
"Öyle . Hadi yürü insanlar bizi bekliyor ."Bu adam gerizekalı mıydı ? Daha fazla tartışacaktım ama beyefendi tenezzül etmeyip gitmişti . Ben de söylene söylene peşinden gidiyordum . Umarım dediği gibi hallederdi de bu kadını bşr daha görmek zorunda kalmazdık . Salona yaklaştığımızda Tuğrul beni bekleyip yanına geldiğimde ise elimi tutmuştu. İşte başlıyordu karı kocalık oyunumuz . Yüzüme zoraki bir tebessüm kondurup yürümeye devam ettim . Bu sırada Zeynep koştur koştur yanımıza gelmişti .
"Nerdesiniz siz ya ? Düğün başladı gelinle damat ortada yok . Hadi geçin dans edeceksiniz ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİZAR
ChickLit-Peki ya evlat edinsek? -Ben başkalarının peydahladığı piçlere değil kendi çocuğuma baba olmak istiyorum. Ne söylüyordu bu adam? - Boşanıyoruz . Hayatını adadığı adam sırf çocuğu olmuyor diye ondan vazgeçmişti...