3.Bölüm :Doktor

4.4K 197 62
                                    

Medya:Çınar

Sabah gözlerimi Çınar'ın sesi ile açmıştım. İnsan karım uyanır diye düşünüp gider balkonda konuşurdu telefonla ama benim kocam öküz anlamaz ki böyle şeylerden.

"Tamam Derya ,11 de oradayız .Görüşürüz."

"Günaydın hayatım. " Bu esnada yanına sokulup onu öpmeye daha doğrusu yemeye çalışıyordum. Tabi kocam beklediğim şeyi yapmakta hiç gecikmedi ,hemen rahatsız olduğunu belli etti.Yüzümü yüzünden uzaklaştırarak:

"Yavrum günaydın da yaladın yüzümü resmen." Abartma Çınar.

"Aman ne olmuş yani ,yerim bile yüzünü."Yanaşıp sarılmıştım ona .Ama bir tuhaflık vardı .Çınar ona sarılmak için adım attığımda geri çekilmişti ,hatta sarıldığımda kasmıştı kendini.Ben bir süre öylece dururken Çınar hala bana sarılmıyordu ."

"Hayatım bir sorun mu var,gergin gibisin."

"Yok , sana öyle gelmiştir Gökçe.Hadi hazırlan kahvaltı yapıp hastahaneye gideceğiz ." At yalanını ...

Bir sorun olduğu belliydi . Çıkar kokusu yakında .

"Eğer doktora gidecek olmak seni gerdiyse gitmeyebiliriz ,sorun değil ."

"Gökçe germedi beni bir şey neden üsteliyorsun?"

Sesi biraz fazla yüksek çıkmıştım.Cevap vermedim,kalbim kırılmıştı çünkü.Ve kalbim kırılırsa karşımdaki kişinin de kalbini kırardım. Sevdiğimin kalbini kırmak istemiyordum.

Banyoda işlerimi hallettikten sonra saçlarımı şekillendirip odaya döndüm . Çınar ile olabildiğince göz göze gelmemeye çalışıyordum . Birden bire bana neden böyle davrandığını anlayamamıştım,aklıma kötü şeyler düşünmemeye çalışıyordum ama nafile.

Acaba annesinin dediklerini mi düşünüyordu? Yok canım daha neler? Yoktur öyle bir şey değil mi ? İnşallah yoktur ? Makyaj yapmaya başlamıştım ki Nur kuşum aradı .Ay size söylemedim Nur benim en yakın arkadaşım oluyor.

"Alooo hanımağam oralara gittiniz unuttunuz bizi ,aşk olsun ." Seni unutmak mümkün mü acaba , baş belası?

"Sana da günaydın Nur kuşummm."

"Ay günaydın günaydın . Anlat bakalım neler yaptınız ,ne zaman geliyorsunuz?"

"Ne yapalım işte düğün klasikti. Şimdi de doktora gideceğiz çocuk mevzusu için Çınarların bir aile dostu var,yurtdışında falan okumuş . Öyle işte bakıcaz,şimdilik 1 hafta burdayız."

"Hmm anladım kuşum iyi haberlerinizi alırım İnşallah. Ay dur en önemli şeyi sormadım. Bana uygun bir kısmet buldun mu balımm? Şöyle zengin ,yakışıklı ,mafyatik bir adam.."

"Mafyatik nedir ama ya? "

Ne yapacaktı bu kız evlenince ortalıkta racon falan mı kesecekti?

  "Ya kızım sen ne anlarsın mafyatik erkek sevdasında ya?Ya sana güvenende kabahat ben de gelecektim o düğüne işte . Kesin bulurdum hayatımın aşkını." Yok hayatım bu topraklardan anca ana kuzusu çakma ağalar çıkıyor . Mafyatiğe denk gelmedim .

"Tamam tamam kızma gözümün Nur'u birdahaki aşiret düğününe seni de çağırırım üzülme."

"Çok iyi olur Gökçe hanım ,evde kalıcam yoksa .Hayır üzüldüğüm o değil bu güzel ve çıtır vücuduma yazık olacak."

"Sen yine edepsizleştin ."
"Ne yapayım kuşum vahşi bir cazibem var."

Nesin sen ormanların kralı falan mı ?

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin