6. Bölüm:Polat

4.1K 187 21
                                    

Yeni bölümden herkese selamlarrrr.
Nasılsınızz ,hepiniz iyidir umarım.

Hayat ne garipti değil mi ?Gözlerinin içine aşkla baktığım ,geceleri o uyurken izlemekten neredeyse kirpik sayısını ezberlediğim adama boşanma davası açmaya gidiyordum. Keşke hiçbir şey böyle olmasaydı ama alnımıza yazıldıysa yaşayacaktık mecbur.

—Nur avukat tanıdığım var dedin de şuan sorguluyorum senin ne işin oldu avukatla da avukat tanıdığın var acaba?
—Aa ne varmış bende benim avukatlık işim olamaz mı yani? Belki birini dövmekten hastanelik falan ettim?
—Saçmalama da anlat kim bu avukat.

Karşımda kıvranıyordu kız resmen cidden kimdi bu avukat da söylemeye çekiniyordu?

—Şey,Polat.
—Hayatım tanıdığım tek Polat, Alemdar olan . Sen bahsettiğin kim?
—Bizim lisede vardı ya .
—Nee
— Ya kızım cırlama hemen

Arabayı durdurmuştum. Manyak mıydı bu kız nasıl böyle bir şey yapardı?
—Nur o adam bana takıntılıydı farkında mısın? Hele bir de beni boşarsa hiç ayrılmaz peşimden, hatırlamıyor musun anca evlenince kurtulabilmiştim o manyaktan?
— Ya o işin üstünden çok sular aktı. Duyduğuma göre nişanlıydı o en son.
— Olsun biz yine de başka bir avukata gidelim.

En mantıklısı buydu ne me lazım uyuyan devi uyandırırız falan.

— Ya Gökçe bir mantıklı düşün , bu Çınar gelip avukatı kendi tarafına çekebilir. Şu an güvenebileceiğimiz tek kişi Polat. O bize ihanet etmez eski dostuz ne de olsa .
— Sen eski dostsun ben adamın eski platoniğiyim.
— Gökçe bak fevri davranıyorsun ,güven bana bir şey olmayacak.

Güvenmeli miydim?
Güvenecek başka kimsem yoktu ki,hem ortada sorun olabilecek olsa bu kadar ısrar etmezdi.

— Tamam ama canımı sıkan bir hareketi olursa çıkar giderim ,haberin olsun .
— Tamam fevri kuş tamam .

Allah'ım umarım bir sorun çıkmazdı.
Büroya vardığımızda ecel terleri döküyorum desem yalan olmazdı. Hem Polat mevzusunu hem de boşanma mevzusunu alnımın akıyla hallederdim umarım.Allah'ım sen yardım et.

Nur aşkım sağ olsun randevu almış da kapıdaki gıcık sekreterle uğraşmamıştık.
—Hoşgeldiniz hanımlar.
— Hoş bulduk Polat bey , bir gittiniz pir gittiniz yahu . Yüzünüzü gören cennetlik .
— İşler güçler işte ,kusurumuz olduysa affola Nur hanım .

Aslına iyi çocuktu Polat ama içi ona karşı ısınamamıştı nir türlü. Lisedeyken zorba bir çocuktu çünkü ,ergenliğinden olsa gerek.Umarım eski mevzular açılmadan buradan giderdik.

—Başına gelenleri duydum Gökçe ,çok geçmiş olsun.
—Teşekkür ederim Polat.
—Boşanma evraklarını hemen hazırlarız merak etme . Karşı taraf sorun çıkarmaz değil mi ?

Umarım çıkarmazdı.

—Çıkarıcak galiba . Dün kapıma dayandı gel beni affet falan diye. Sarhoştu da .
— Bunu kanıtlayabilir misin?
—Elbette , video kaydı var elimde hem komşular şahit oldu bütün olaya .
— O zaman bu durum işimize yarar . Ben siz gelmeden önce evrakları halletmiştim ,sen oku ,imzala eşinin adresine göndeririz eğer o da imzalarsa mahkemeye gerek kalmadan boşanırsınız.

İçimden bir ses hiçbir şeyin anlattığı kadar kolay olmayacağını söylüyordu.

—Ya imzalamazsa?
—O zaman mahkemeye çıkarız elimizdeki delillerle birlikte maksimum birkaç ay sürer dava ,endişelenme.
— Anladım. Şey ben şunları bir okuyayım.

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin