13.Bölüm :İtiraf

3.4K 269 33
                                    

Yeni bölümden herkese selamlar.
Yorum ve oy atarsanız çok mutlu olurum.🥰

İyi okumalar .🥰🥰

Medya: Aşk Adamım Tuğrul🥰🥰

Gökçe'den

Korkudan kalbim fırlayacaktı neredeyse . Ne cesaretle karşıma çıkabiliyordu hala? Umarım hakimİn söyledikleri gerçekleşir de bu sefer kurtulurum bu beladan . Acaba başka bir şehire mi taşınsaydık ya da ülkeye ?

Evet evet kesinlikle gitmeliydik buralardan ama önce heyetin son kontrolleri yapması gerekiyordu . Sonrası kolaydı, babamlar sağolsun Amerika vatanadaşlığım vardı bunu kullanmanın zamanı gelmişti anlaşılan. Adının Tuğrul olduğunu öğrendiğim adam Hızır gibi yetişmişti valla , etraftaki onca insan mal mal izleyecekti yoksa.

Aleda'da gerginliğimi hissetmiş olacak ki huysuzlanıyordu . Şu uzaklaştırma olayı olmasa aslında polisi falan beklemez giderdim eve de işin ucunda Çınar pisliğini hapise göndermek vardı . Sabrediyordum o yüzden. Ben sabrediyordum de Aleda için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bildiğim tüm çocuk şarkılarını söylüyor elimdeki kuklayla tuhaf tuhaf şeyler yapıyordum ama nafile .

Bu arada Çınar tam giderken onu polise vermemiz gerektiğinden , uzaklaştırma yasağı olduğundan bahsetmiştim Tuğrul beye. O da gidip yakalamıştı Çınar'ı şimdi ise mal mal oturuyordu karşımızda .

Aleda da susmak bilmemişti mübarek . Bal gibi çocuğumun da sinirini bozmuştu Çınar malı . Sanırım Tuğrul beyden yardım almam gerekiyordu biraz . Yani hiç tanımadığı insanlar için kavga eden adam bu ufak yardımı da yapardı değil mi?

"Tuğrul bey size zahmet olmayacaksa eğer , bebek arabasındaki çantanın ön gözünde emzik olacak onu verebilir misiniz?"

"Verebilirim."

Oldukça ciddi görünüyordu . Yoksa Nur'un bahsettiği mafyatik adamlardan mıydı.?Aman neyse ne bir daha karşılaşmayacaktık zaten . Emziği bulamamış olacak ki çantanın fermuarından tutup emziğin kutusuna kadar her şeye küfür etmeye başlamıştı .

"Hey hey çocuk var , kelimelerinizi daha seçerek kullanın rica ediyorum . "
"Pardon , ben ağız alışkanlığından şey ettim . Bulamadım ben bunu bir de siz bakın isterseniz."
"Aleda'yı tutar mısınız biraz hemen alırım geri ."
"Yok tutamam , yani fazla küçük o . Daha önce bu kadar küçük bir çocuk tutmamıştım ."

Açıkçası biraz tedirgin olmuştum ama kocaman adam yani çocuğu düşürecek değil ya diye geçirdim içimden . Daha fazla oyalanmamak adına Aleda'yı kucağına bırakmıştım.

"Hanımefendi , alın bakın düşüreceğim."
"Sakin olun düşürmezsiniz,boynunu destekleyin elinizle sadece . Ben hemen geliyorum ."

Gergince çocuğu tutmaya çalışıyordu . Belliydi düşürmekten korktuğu . Kim inanırdı ki koskoca adam el kadar bebekten korkuyordu . Bu arada adam küfür etmekte haklıydı emziği bulamıyordum hiçbir yerde .

"Şey kusura bakmayın size de zahmet verdik, ben emziği almayı unutmuşum ."
"Sorun değil . Ama şu ufaklığı hemen alsanız ? Ecel teri döküyorum şu an ."
"Ah , tabi."

Aleda sakinleşmiş etrafı inceliyordu . Kollarımı ona uzatıp kendime doğru çektiğimde tekrar huysuzlanmaya başlamıştı . Allah Allah kız aşık mı oldun sen bu adama yoksa ? Demiştim Nur'a benzerse çekeceğim var bu kızdan diye .Yok annecim gidemezsin geri o abiye .

Aslında Aleda'yı biraz daha tutması için rica edecektim de gelen polis ekipleri yüzünden ayaklanmıştık . Sorundan bahsettiğimizde Çınar'ı alıp ekip otosuna götürmüşlerdi. Biz de ifade vermeye gidecektik.Önce eve uğramam gerektiğini söylemiştim polislere . Aladea'yı oraya götüremezdim . Umarım Nur gelip bakabilirsin ona.Şu an Tuğrul bey ile beraber eve doğru yürüyorduk .

İNTİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin