HELLO

16K 242 38
                                    

Canlarım hepinize merhaba . Uzun bir aradan sonra yeni bir hikaye yazma kararı aldım ve bir serüvene daha başladım . Umarım bu serüvenimde beni yanlız bırakmazsınız . Şimdi biraz hikayem hakkında konuşmak istiyorum .

≈∞≈

Öncelikle bu hikayem yarı texting olacak. Zaten hikaye başlığında da belirttim . Eğer okunma sayısı fazla olursa bu hikayeyide tamamladıktan sonra isteğiniz üzerine tamamen textingden oluşan ya da yine yarı texting şeklinde olabilen ya da hiç texting olmayan bir mafya hikayesi daha yazabilirim .

Bunun kararını tamamen size bırakıyorum . Sevdiğiniz türü yorumlarda belirtin ki bende bir sonraki hikayeyi size uygun yazabileyim. :))

Açıkçası elimden geldiğince hikayeyi kısa tutmaya çalışacağım çünkü bir önceki hikayem " BİR SOKAK " bence biraz fazla uzun oldu . Biraz ağır izlerledim ve bu hikayenin uzun tutukmasına neden oldu . Sizin de sıkılmamanız amacıyla Max 35-40 bölümlük bir hikaye olmasını planlıyorum . Bir sokak adlı çalışmam şu anda devam ediyor . Onada bir göz atarsanız sevinirim :)<333

Bana kalırsa bu bile biraz uzun fakat " Max " dediğim için daha az bölüm sayısına da sahip olabilir . Kurgu tamamen bir anlık kafada kuruldu . Belli bir düzen yok . Yazmaya başladığım gün kafamda ne varsa , ruh halim neyse ona göre yazdım . Bilginize :)

Bu bir yeni başlangıç olacak . O yüzden mümkün olduğunca bana destek verin. Sizleri çok seviyorum kendinize çok iyi bakın . Hadi şimdi herkes başlama tarihini yazsın:))

02/08/2022 💗🗝️🧝‍♀️

BAĞLANTI  | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin