AĞAĞAĞAĞAGAĞAĞAĞAĞA AĞLİCAM SANIRIM ŞU AN ÇOK MUTLUYUM HERKESE YÜREĞİMDEN EYVALLAH DİLEYİP O OY VEREN ELLERİNİ ÖPÜP YAKIYORUM SİZİ SEVİYORUM MUAAAHHHHH <33333 💅😚💗🤩💋😩🥺
evet çok sevgi patlaması yaşadım şimdi kitaba dönelim HABDKZNKANDKS
_________________________________________
Telefonu kapattıktan sonra yorgunkuktan olsa gerek uyuya kalmıştım. Sabah gözüme giren güneş ve beynimi her an patlatabilecek olan telefonum çalıyordu. İki kere red etmeme rağmen hâlâ ısrrala arıyordu. Arayab kişi hangi orangutan kılıklı arvattı acaba?
Gözlerimi açmadan yatağımın yanındaki masadan telefonumu alıp uyku sesemliğiyle konuştum.
" Ne var kimsinkine bu saatte benim mikkemmellik uykumu bölüyorsun orangutan kıçı!? "
" Kızım kalk kalk olaylar oluyo "
" Kimsin lan sen "
" Eben "
" He adaymış. Ulan öküz ne poh yedin yine " bunları derkenki sesindeki sitemi ve uykuyu gizlemiyordum.
" Kızım şu bahsettiğim çocuk vardı ya bu sevgili yapmış dedi gurup kuruyorum kurdu gurubu gurupta sevgilisu o ve ben varız. "
" Yav ben napiyim guruba girip garsonlukmu yapcam ne beklion"
" Kızım az sus ulan. Heh işte sonra bişiler oldu kız bana özelden sövmeye başladı. Bende ona sövmeye başladım. Ulan bak bak en son hahahat die gülmüş. Ağzının ayarına vurduğum . KANKA GEL LAN BEN BUNUN AĞZINA SİCARİM "
" Kanka sen mal mısın yoksa mal rolüne mi yatıyorsun anlamıyorum ki. " Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp saate baktım. Saat 7.42'idi.
" Kızım güneş bile daha kendi çöplüğünden çıkmamış ne bu şiddet bu celal. Allah kahretmesin geliyorum tamam aç gurup " dedim ve bir şey demesine izin vermeden tekefonu kapattım.
Aradan biraz zaman geçti ve Ada o kızın olduğu bir gurup açtı. Uykulu halimle ne kadar olursa artık minik minik laflar soktuk. Sonrasında kız görüldü atmaya başlayınca Ada gurubu sildi.
Şu an saat 8.37 idi. Arda'nın tetike geçen kudurma perileri yüzünden uykum kaçmıştı. Yatakta telefonumla ilgilenirken odaya ablam pat diye girdi.
" Oha yavaş Allah'ın dağ ayısı! "
" Ayh sus be hadi hazırlan "
" Bu saatte ne hazırlanması be ruh hastası karı "
" Salam mısın Cemile? Kızım ayı gibi olduk bak şuna hazırlan da koşuya gidelim "
" Ya sabah sabah ne koşusu hem ben fiziğimden gayet memnunum sen tek gidebilirsin "
Ablam kafama bunu dememle oyuncak ayımı attı.
" BURCU! hadi dedim !. '
" Ayh tamam be salak karı " diyerek söylenerek yataktan kalktım.
Üzerime ablamın üzerindeki gibi sporcu atleti giydim ve altıma da bol bir eşofman. Saçımı bağlamamıştım açık kalması daha iyiydi.
Ben aynada kendimi süzerken ablam yine odaya A pardon ahıra (!) Pat diye girmişti.
" Hadi çıkıyoruz" dedi. Elinde iki şişe su vardı. Birini yatağa attı.
Göz devirerek suyu aldım ve evdeb çıktık. Ormanlık bir alana geldik ve hafifçe koşmaya başladık.
Her harakette söylenip ablama sövüyordum. Fakat ablam duymamazlıktan gelip koşusuna devam ediyordu.
Çok yorulmuştum. Yaklaşık bir saattir hiç durmadan koşuyorduk.
Ablamı umursamadan ellerimi diz kapaklarıma koyup rükû pozisyonu aldım.
Nefesimi düzenlemeye çalışırken önümde bir gölge hissettim ama bakmadım. Nefesimi düzene sokunca hızlı adımlarla öne doğru koştum ve bir şeye çarpıp yere düştüm.
" AYHH BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM DAHA DEMİN HAVADAYDIM " diyerek düştüğüm yerin çevresine baktım. Toprak bölüme düşmüştüm ve benim düşmeme neden olan şey hâlâ orada duruyordu.
Ben kendi kendime düştüğüm yerden kalkmadan söylenirken bana uzanan bir el fark ettim. Kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin kafedeyken ben kusarken saçımı tutan kişi olduğunu fark ettim.
Adamın elini tutmadan kendim kalktım.
Her yerden neden bu adam çıkıyordu?
Adam elini indirdi ve yüzüme baktı.
Konuşmuyordu. Sanki diyeceği bir şey varmış ama biri ya da birşey onu engelliyormuş gibiydi.
" Kusura bakmayın" dedim ve adamın yüzüne bir daha bakmadan ablamın koştuğu yere doğru adımladım. Tam gideceğim sırada biri kolumu tuttu ve haraket etmemi engelledi.
Öyle sıkı tutuyordu ki olduğum yere çivilenmiş gibiydim.
Bileğimi sıkıca tutunca olduğum yerde durdum ve adama dönüp gözlerinin içine ne tutuyon lan moruq dermişçesine baktım.
O da benim gözlerimin içine sanki bir şey söylemek istercesine bakıyordu.
Bir süre hint dizilerindeki gibi bakıştık. Ne adam ses ediyordu ne ben. Kenetlenmiş gibiydik. Sadece gözlerimiz konuşuyordu.
Arkadan ablamın " BURCU NEREYE DÜŞTÜN YİNE SALAK KIZ " diye bağırdını duyup hemen bileğimi karşımdaki adamdan kurtarıp ablama doğru koşmaya başladım.
" Burdayım lan ne böğrüyorsun malak herif " dedim ve yavaş adımlarla yanına gittim.
Bir süre daha koştuktan sonra ablamı zorda olsa ikna etmeyi başarıp eve getirmiştim.
Eve girer girmez kendimi odama kapatıp, yatağa atmıştım. Terli olduğum için duşa girme kararı alıp telefonumda şarkı açmak için telefonu elime aldım.
Şarkımı seçerken üstten bir bildirim geldi. Utku kocamdan geldiii ay ag ay ne de çok seviyor beni kıçındaki tüye kurbanesi olduğum.
Hemen mesaj sayfasına girip yazdığı şeye baktım.
Utku kocacım: "daha dikkatli ol "
Siz: "bebeğim ben her zaman dikkatliyimdir bir kere"
Utku kocacım : " o yüzden etrafındakileri görmüyorsun değil mi / yazıyor...
Utku kocacım çevrimiçi
Utku kocacım: " peki öyle olsun "
Siz: " ben kaçar vınnnn seviom seni aşko kuşkom bey "
Utku kocacım: " bb "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Novela Juvenileğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...