Allah'ın orangutan suratlıları oluyorum desem yemek yiyom 5 dakikaya oradayım derler buna gelince insaflı adam kesiliyorlar.
ANGUTLAR!
Telefonu kapatıo cebime koydum ve kenan abiyi dürtmeye devam ettim.
" ABİ UYAN SENDE ARTIK YA ŞEKERİM DÜŞTÜ BENDE ŞİMDİ BAYILACAM AYIP AMA YA " diye isyan ettim.
Ben kendi kendime söylenirken Osmanlı ordusunun savaşa giderken atların çıkarttığı sesler gibi ses gelmeye başlayınca anladım. Bunlar bizim angutlardı . Sanırsın Osmanlı da savaşa gidiyirlar.
" YETTİM BURC- NE BURCUSU AYOL KENAN ABİM YETİŞTİM" diye son merdivenden zıplayarak geldi enes.
" ABİM KİM SENDEN ÇİKLAT ÇALDI KALK BEN- YOK BEN DEĞİL DAMLA PARASINI VERİR KALK UA" diye bağırarak ve koşarak ortama girdi Arda.
" LAN BEN NE ALAKA AQ BEN DAHA KENDİME BİŞİ YAPAMİOM ÇAĞATAY ALSIN " diye Arda'nın ensesine vurmaya çalıştı damla.
" NE MÜNASEBET KANTİNDE BULUNAN YANİ BURCU ALSIN AQ MADEM KANTİNDE DEMEKKİ ZENGİN O ALSIN BEN NE ALAKA KELTOŞ KARI " diye kendini korudu Çağatay.
O kadar çok bağırıyordi ki en son dayanamayıp ayakkabımın eşini çıkarttım ve topluca bulunan eşşek gurububa attım
" LAN KAFA BU DA ADAM BAYILMIŞ BENDE ADAMIN YANINA GİTCEM BİRAZDAN BAĞIRMAYIN ARTIK "
Ben ayakkabımı atınca hepsi bağırmaya başladı. Bu benim sinir keçikerimi daha çok hoplattı ve diğer ayakkabıyı da çıkartıp attım.
" LAN BAĞIRMAYIN DİYOM DAHA BAĞRİONUZ ANGUTLAR KESİN ARTIK YA OF AQ KELLERİ GELİN YARDIM EDİN DE ADAMI TAŞIYAK CIRCIR OLACAK YA " dedim.
Bunu dememin üstüne ada ve damla dışında ortmada bulunan herkes gülmeye başladı.
" KIZIM SENCE ŞU ANDA TEK DERT KOCA ADAMIN CIRCIR OLMASI MI " diye böğürdu ada." Evet¿ " Deyio kestirip attım.
" Evet ve artık buraya gelin de bende ayağa kalkayim BACAĞIM UYUŞTU BURDA HER AN KOPABİLİR EŞŞEKOĞUL SÜRÜLERİ " dedim." Kızım hani senin basın ağrıyordu niye bagrion mak misin " dedi Çağatay.
Birkaç saniye duraksadın çünkü mantıkli gelmişti
" YA NE ALAKA ben sizin gurultunuzfen basım ağrıyor dedim kendi sesimden değil. Hem kim beni bulursa bülbül gibi olan sesimi duymaj için susmamam için para verir azıcık değer bilin be insafsızlar! " Dedim.
Bu sefer herkes gülmeye başlamıştı.
" Nasıl U + R dönüşü yapılır izliyoruz " diyerek gülmeye devam etti enes.
Daha doğrusu at gibi kişnemeye.
" ANIRMA LAN POPO TORBAM VE ARTIK GELİN BİR ZAHMET HAYATIM ZATEN SENARYO GİBİ EĞER BUNU KİTAP HALİNE ÇEVİRECEKSEM KİTAP 872 SAYFA OLUR VE 870 İ ŞİMDİ BU OLAYDA SİZİ İKNA ETMEK İÇİN HARCADIĞIM ZAMANI ANLATİR KEL"dedim ve devam ettim.
" AYAKKABILARIMI GETİRİN BE CIBILDAK KALDI AYAKLARIM VALLA ŞİMDİ BENDE CIRCIR OLUCAM HA "
_________________________________________
ASKOLAR HELLOOOOOOOOOOOO
17,6K OKUMA OLMUŞUZS AYOL
AGAGAGAGAGGAGAGAGA ACAYİP MUTLUYUM.her ne kadar bölümleri geç atsam da her gün uygulamaya girip kaç okuma olduğumuzu kaç oy aldığımızı bakıyor ve eski bölümlerdeki yorumlarınızı elimden geldiğince tekrar okuyorum.
Yorumlariniz beni o kadar mutlu ediyor ki onsus nefes alınmayan burun gibisinis
SİS BENİM BURNUM OLDUNUZZZ( Kulağa kötü geliyor evet farkındayım ama siz bana takmayın ĞQCESU9GCWJDJS )
umarım sizleri ne kadar çok çok çok çok çok sevdiğimi biliyorsunuzdur ve farkındadınızdır
<33333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Novela Juvenileğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...