Mesaj sayfasından çıkıp duşa girdim. Kısa bir duşun ardından üzerime rahat bir pijama altı giyip üzerime de havanın sıcak olmasına rağmen çok sevdiğim için üzerime kalın yünlü bir sweatshirt giydim.
Saçıma fön çekip yüzüme bir fondöten sürdükten sonra aç olduğum için koşar adımlarla mutfağa gittim ve kendime bir şeyler hazırlayıp ilk defa yemek görmüş arabikli mülteciler gibi yemeye başladım.
Yemeğimi bitirdikten sonra kirli olan tabakları makineye dizip odama geçip elime telefonu aldım ve hasretinden fıtık olduğum yatağıma yaylandım.
Telefonu açıp umut kocişkoma mesaj attım.
Siz: " kocişkom bey nasılsınız sağlığınız neşeniz yerindedir inşallah ifendim"
Umut kocişkom: " iyidir berre hanfendi iyidir. Sizin nasıldır acaba "
Siz: " eyidir eyvallah da bişi dicem ya"
Umut kocişkom: " aha bende diyordum bu ne yumurtlayacak diye"
Siz: " sus be dallama, susta anlatayım"
Umut kocişkom: " sabır sabır sabır... '
Siz: " kocişkom bey ben sizi çok merak ediyorum :(( şimdi sizi ne zaman göreceğim acaba
Umut kocişkom " : mesaj atarak merakını geçirebilirsin
Siz" ya öyle değil ben sizin fotonuzu ne zaman görcem ya. Yüzün devlet sırrı mı anlamadım gitti "
Umut kocişkom: " ben zaten senin hep yanındayım ne zillim... Yazıyor...
Çevrimiçi...
Siz: " kocacım ben sizi artık görmek istiyorum ya, bune böyle liseli ergenler gibi
Umut kocişkom: " berre sen liselisin... "
Siz: " evet... "
Siz: " çaktırmasan olmuo dimi
Umut kocişkom: " yok olmuyor
Siz: " belli... Aman iyi be o değilde engini buldun mu engini
Umut kocişkom: " hangi engini? "
Umut kocişkom: " sinan engini ĞQÇEDİÖGWVDJNA
Siz: " kocişkom bey profil fotosunundaki mikkemmel siyah ultra lüks arabanız neden bir anda yok oldu acabası... ?
Siz: " Allah belanizi versin kocişkom bey
Siz: gidiom ben
Siz çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Teen Fictioneğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...