BÖLÜM DEĞİLDİR

2.7K 71 23
                                    

CANOLARRR ÖNCELİKLE HERKESE HELLÜĞ CÜMLETEN SELAMLAR.

biliyorum bölüm atmayalı baya oldu ve yine biliyorum sizde bölüm için çok beyecanlısınız yeni bölümü bekliyorsunuz ama bu bölümü bir duyuru olarak düşünebilirsiniz.

Çok sevgili sevgililerim,manitalarım, karılarım ve kocalarım öncelikle sizleri çok seviyorum umarım bunu sizlere hissettirebiliyorumdur çünkü benim için çok değerlisiniz ve bunu bilmeniz için çok çaba sarf ediyorum.

Şimdi konuya direk giriyorum

       👇

Şimdi çoğu okurun yaşadığı bir rs dönemi vardır değil mi? Çoğu okurlar bundan çok korkar ve rs ye girmemek için sürekli kitap okumaya çalışırlar.
Ellerinden geldiğince tabi.

Bende şu an o süreçteyim ve piskolojik olarak destek aldığım bir süreçteyim, anksiyetem artık beni olduğundan daha fazla zorlamaya başladı.

Bu bölümü yazmak için 3 gün düşündüm ve şu an anlık bir cesaretle bunu yazıyorum.

Demem o ki rs deyim, piskolojim iyi değil. Bu yüzden sizlere bölüm yazmak istemiyorum.

Aslında tam olarak bu şekilde değil.

Uzun zamandır bu anksiyete savaşını veriyorum ve birkaç bölümdür bölümün saçma olmasının nedeni bu.

Yazarken kafam yerinde olmuyor çoğunlukla. Sizlerde bölüm istiyorsunuz ve ben sizi bundan mahrum bırakmak istemiyorum.

Ama artık şunu fark ettim. Eskisi gibi küçük  kitleye sahip bir sevgili ilişkimiz yok. Biz artık evliyiz sizlerle. Bu şekilde düşünün.

Ve kitle büyüyünce hikayenin daha kaliteli olmasını sağlamak biz yazarların görevi.

Fakat bu süreçte ben bölüm yazsam saçma olacak ve hikayenin kalitesi düşecek. Ben sizleri kaybetmek istemiyorum. Bundan çok korkuyorum.

O yüzden bir süre daha bölüm gelmeyebilir.

Lütfen beni affedin olur mu. Sizleri çok seviyorum görüşürüz sevgili karı ve kocalarım<3333 💗💙💍🍀

BAĞLANTI  | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin