Mesaj sayfasından çıkıp telefonu geri cebime koydum. Dersi dinlemeye devam ettim. Hocanın anlattıkları kulağıma arabikçe geliyordu. Hiçbir şey anlamama rağmen dersi far görmüş orangutan gibi dinliyordum.
Ders sonu zorda olsa gelmişti ve bu zili çok seviyordum niye çünkü biz maraba öğrencilerin kurtuluş,nefes şarkısıydı bu zil.
Zil çalar çalmaz koşarak merdivenlerden indim. Kantine gidip kendime aşk yaşadığım elma suyumu alacaktım.
Ama kantine indiğimde çoktan geleceğimden , ablamın arkadaşının teyzesinin kızının kuzeninin yiğeninin oğlunun kızının düğününde takmış olduğu bele takılan o kırmızı şeyin ismi neyse artık ondan daha uzundu.
Ama elma suyum için değerdi neden çünkü elma suyu cennet demektir.
Ben sıraya girer girmez kenan hyungum beni yanına çağırdı. Önce anlamadığım için bir kenan abiyi bir kendimi gösteriyorum. Sonra beni çağırdığına emin olduktan sonra yanına gittim.
Normalde böyle şeyler olmazdı ki zaten kenan abide bir değişiklikler var gibiydi.
" Ne oldu tonton yanaklı abim" dedim. Kenan abi cidden bir abi gibi olduğu için ona her şekilde seslenebiliyordum. Bize bir abi sevdası veriyordu. Şahsen kenan abi bizim evdeki dallama abimden daha insaflıydı da neyssee...
" Burcu güzel kızım ne istersin ? "
Dedi. İstediğim şeyi biliyordu." Abim sen iyi misin değil misin ne alacağımı biliyorsun da neden telaşlisin ihhhh yoksaa... Yoksaa...
Abim sen kafana takma senin şu cadoloz sarı çiyan karın seni delirtti yine dimi sana ne dedi yine para mı istedi kız bu karı parayı musluktan akan su gibi kullanio ayol ben bile günde bu kadar parayı elma suyuna vermiom bu karı bu kadar parayı nereye verio acaba hayır birde işine gelince parası oluyor işine gelmeyince param yok oluyor bu katır arvadın gelir kaynağı ne acaba miras mı kalmış buna çok merak ediom bak ihhh bide şey vardı abim valla çok özür dilerim sana önceden söyleyecektim ama sen hep o pink panterin çakma sarışın karıyï ne kadar çok sevdiğini anlatınca anlatıp seni üzmek istemedim yemin ediyorum hep seni düşündüğüm için söylemedim ama sen öğrendin belli ki belki o karı anlatmıştır kesin yalan yanlış şeyler demiştir çenesi tavana asılasıca abim bak şimdi ben bir kurs çıkışı eve geliyodum valla tam eve gircem bir de ne göreyim senin bu malam karın dedemin dedesinin karısının kocasının oğlu yaşındaki adamın evinin kapısını çalmasın mı önce dilencek sandım sonra bir de ne göreyim dedemim dedesinin karısının kocasının oğlu yaşındaki adamla bu sarıldı amağaannn ne göreyim bu adam senin karının o protez tırnaklı elini öptü sonra içeri çekti senin karın da ne kikirdiyor ama ben anladım önce ama günah almak istemedim bilirsin ben namazının başında bir insanım yani beş vakit namaz kılarım beni tanıyorsun söylememe gerek yok da sırf beni yanlış anlama diye diyorum her neyse bu hebeş maymunu karı içeri girdi sonra bana kızabilirsin belki ama ben kapı dinledim ne abim ve ne anladım biliyor musun abim sen aldatiliuomuşsun ayol sonra bu karı işte geri çıktı ama nasıl çıkmak yani sonra şey dedi aşkım biliyorsun zaten ben kocamla o anasının mirası için evlendim zaten bir kantinci ne kadar maaş getirebilir ki? O anası bir olsun mirasını bir harcayım hemen boşayacağım dedi AYOL BEN ŞOK sonra baya bir kadına sövdüm biliyorum belki sen öğrenmesen ben söylemiyecektim ama her şeyi benden doğru bir şekilde duy istedim abim evet böyle oldu herşey abim... "Bu kadar uzun bir cümleyi tek nefeste tek seferde söylemiştim.
Benim her bir kelimemde kenan abi eliyle kalbini tutuyordu. Ben tam bir şey yok derken adam önüme bayıldı
" Anağ adam gitti..."
_________________________________________
CANOLAR HELLÜGGG SİZLERE ÇOK GÜZEL BİR HABERİM VAR 12K OKUMA OLMUŞUZ VE BEN BUNA ÇIĞLIK ATIYORUM AGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGGAGAGAGGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGA
sizlere çok teşekkür ediyorum bana yani bize bu duyguyu yaşattığınız için BANA KİMSE BÖLE SAHİP ÇIKMAMIŞTI YİHAH GQCSJANAKJS bu kadar duygusallık yeter.
Bölüme devam etseydim sadece bu bölümle yyyu kitabının tamamı kadar bir bölüm çıkardı o yüzden partlara ayırdım keyifli okumalar<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Novela Juvenileğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...