31. bölüm

2.1K 84 6
                                    

Utku mutfağa girdikten sonra bende gülerek arkasından girdim ve Utku'nun tezgâh üzerindeki malzemelerle bakıştığını görüp bir kahkaha daha patlattım.

" Ya kızım gülme diyeceğim de gülmek sana bu kadar yakışıyorken diyemiyorum ama gülme! "

Demesiyle kahkahalarımı zorla durdurmuş çapkınca sırıtarak ona bakıyordum

" Yiiiaa cidden güzel miyimmm " dedim m yi uzatarak.

Utku da bu halime gülüp kafasını sen iflah olmazsın der gibi salladıktan sonra kafasıyla onayladı.

" Evet , çok güzelsin "

" Yiiaaaa şapşukkk " diyerek omzuna cilveli bir şekilde yavaşça elimi sürtüp geçtim

Bu sefer o gülmeye başlayıp sırtımın arkasından boynuma sarılınca gurbağnesi olduğum kol kaslarına sardım ellerimi.

" Vay vay vay atanamamış çakma mafya dayımız yola geldi demek "

" Ben bir kere son sürüm bir mafyayım benden iyisini bulamazsın " dedi. Konuşmak için tam nefes alıp ağzını açmışken bir anda susup kaşlarını çatıp daha sıkı sardı.

" Benden iyisini bulmana izin vermem! " Diyerek soğuk ve bir o kadar da net sesle konuşunca boynuma sardığı kolları yüzünden nefes almaya zorlanırken bir kahkaha patlattım.

O malamat gavur tohumu kocişkocuşum bey az önce kendi lafına mı sinirlendi ne...

AŞIK DİYE YORUMLADIM HOCAM EVLİLİK DEĞİL DOLU DOLU KÜÇÜK KÜÇÜK SENDEN ONDAN VELEDİ ZİNALAR GÖRÜYORUM AYOL

" Ne gülüyorsun berre yine acaba Allah aşkına yine sormaya korkuyorum ama bu güzel gülümsemenin altında ki neden ne acaba "

" Az önce kendi lafına sinirlenip kendine kızdın sen! " Diyerek gülmeye devam ettim.

Bir süre kaşları çatık bana bakıp sonra kendisi de gülmeye başladı ve beni bir anda omzuna aldı

" Deli değilim ben! " Dedi.

" Yoo gayette kafadan kontaklığın var tahtan eksik olum senin " diyerek omzunda çırpınmaya başladım.

" Berre şu an omzumdasın ve denizden çıkarılmış balık gibi çırpınıyorsun kızım tığ gibi olabilirsin ama omzumada yazık yani ! "

Onu dinlemeden çırpınmaya devam ettim

" Berre ! Zilli dursana omzum çıktı ! "

" İndir lan beni ! Vallaha çığlık atarım omzunu iki metre yere sündürürüm ! LAN İNDİRSAĞNE BENJ GAVUR " diyerek arkadan daha ayrı güzel duran popişini mıncırdım.

" berre ! "

Beni yere indirmeden bebek tutar gibi kucağına almıştı .

" Kızım dursana kağıt gibi olacak! "

" Ayaklarım hâlâ yere değmiyor İNDİR LAN İNDİR PAPUCUMU SOKACAM SİMDİ AĞZINA "

çırpınmaya devam ettiğimde Utku da dengesini kaybetmiş olacak ki yerinde sarsıldı ve olan oldu...

" ALLAH BELANI VERSİN UTKU " evet istediğim oldu. Artık yerdeydim ama nasıl yerde !

Üstümde utku varken , nefeslerimiz birbirine karışmışken...

AHA KIZIM YAKALA ONİ YAKALA ONİİ PİTBULL MUSUN SEN GAVUR

                          🩹🧩

CANLARIM UZUN BİR ARADAN SONRA KISA BİR BÖLÜM YAYINLAMAYI BAŞARDIM HANİ NEREDE BENİM ALKIŞIM GQCEGSVAJSNDKAMKS

bölüm şarkısı = lost on you ( speed up )

Instagram= @x.cansu_q /  @sakliyazarr

BÖLÜM NASILDI ALIN SİZE YAKINLAŞMA SAHNESİ GWCDJXBAJJKDNS

artık bölüm yazmakta zorlanıyorum ama hikayenin finalini görmeyi çok istiyorum . Size bir haberim var...

KİTABIMIZIN FİNALİNE YAKLAŞIYORUZ VE HER GEÇEN GÜN DAHA DA BÜYÜYEREK BAŞARIYORUZ BUNU

SİZİNLE , BİZİMLE , AİLEMİZLE GURUR DUYUYORUM SİZLERE AYRI AYRI ÇOOOOKKÇA AGSİGİM.

hikayemiz final olduğunda aklımda başka bir kurgu daha var eğer okuruz derseniz onu da hikayemizin finalinden sonra yazmaya başlayacağım

SAKIN ÜZÜLMEYİN FİNAL OLACAK DİYEE bence sevinmelisiniz ne dersiniz

Utku ve burcuya almıştınız mııı ?

Çiftlerimiz nasıl güzel miii siz beğendiniz mii ?






BAĞLANTI  | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin