Damla'nın bana yaptığı kaptan bizi değil sadece burcuyu sağa tükür puğğh olayını duyduklarından sonra hepsi tek tek evime damlamışlardı.
Damıtma sistemimi aratmıyorlar saolsunlar 😝🤗
Herke bi anda evin kapısına dayanıp odama çullanmışlardı.
Camış Çağatay camışlığın verdiği yetkiye dayanarak yatağa boylu boyunca uzanmıştı.
Arda her zaman olduğu gibi zorla getirilmiş , yerdeki minderlerin birine bağdaş kurup oturmuştu.
Ada da Çağatay'ın yanına bağdaş kurmuş ağzımdan çıkacak lafları bekliyordu.
Sanırım şu anda ortamda benden gergin biri varsa o kişi Enes'di.
Geldiğimde normalde armut koltuklarımı bir araya toplayıp üstünde yol kenarında got kesen amcalardan kaçar gibi zıplaması lazımdı ama bu sefer çalışma masamın sandalyesine oturmuş bacaklarını sallıyordu.
Ben ise nefes alsam bogazima yapışacak varmış gibi stresliydim.
Çağatay cebinden 1 Tl çıkarttı ve bana attı
" Bu ney la dumbelek "
" Para "
" Essah mi valla de "
" He valla "
" Ya Gerizekalı senden canını isteyelim de paranı istemeyelim durduk yere ne diye para atıyorsun bana dumbuk "
" İki saattir boş boş etrafa baktığın ve asıl konumuza gelmediğin için belkk davetiye bekler gibi para bekliyorsundur diye para attım hadi LC Waikiki giriş çıkış kapısının orda şimdinin parasıyla 3 TL atılıp plastik top şeysi gibi dökülürsün diye şey ettim "
" Etme sen şey filan etme Gerizekalı. Al bu par- ya da vazgeçtim alma " diyerek yere eğildim parayı aldım ve sütyenimin içine attım.
" Sonuçta ne demişler biriktir biriktir göl olur "" Allah'ın cahili ne biriktir biriktiri damlaya damlay- " daha lafını bitirmeden Çağatay Ada'nın ağzına vurdu.
" Sus kız şu karı burda damlaylan olay yaşamış olay toplanma amacımız damla sen gelmiş damladan bahsediyorsun "
" Bunu anlatırken damlayı ondan daha çok kullanan bir malsın Çağatay " dedi arda.
" YA KESİN SESİNİZİ BURCU ANLAT SNEDE ARTIK " diye bağırarak araya girdi Enes
" Ne böğürüyon düdük! "
" Gerçekten burcu catladım yarılacam az kaldı anlat artık gözünü seveyim "
Derin bir nefes aldım ve duvara yaslanıp bacaklarımı kendime çekip oturdum
" Uzun bir hikaye olayın neresinden başlasam nereden çıkar bilemiyorum " yutkundum. Sertçe yutkundum hemde. Ama bu boğazımda olan yumrunun gitmesine yeterli değildi.
Herkes pür dikkat kesilmiş ağzımdan çıkan laflara odaklanmışlardı.
Hiç ciddi olamayan Çağatay ve Enes oturdukları yerde gerildikleri belli bir halde bana bakıyorlardı.
Damla'yla beni ölen kız kardeşinin yerine koyan Ada ağzımdan çıkacak her bir lafta yıkılacak gibi bakıyordu.
Hep bizi kendinden soyutlaştıran Arda bile dikkatle bana bakıyordu.
Tekrar derin bir nefes alıp devam ettim.
" Hani hatırlıyor musunuz kenan abi bayılınca birkaç kişi gelip bizi bir eve götürmüştü "
Herkesten onaylarcasına mırıltılar döküldü
" O zaman gittiğimiz yerde birkaç yaşanmaması gerektiğini düşündüğüm şey yaşarken damla düşmüştü ve biz sizden ayrılmıştık "
" Eee ne var bunda " dedi Ada.
" Sus Ada " diyerek ortamın ciddiliğini geri kazandırmaya çalıştı Enes.
" O zaman bizi birkaç adam alıp kötüdü... "
" Bize bu- " lafını tamamlamadan lafını kestim Çağatay'ın
" Orayı sonra anlatırım şu anki konumuz bu değil "
Kimsenin konuşmasına izin vermeden konuşmaya devam ettim
" O zaman bizi farklı odalara aldılar birkaç bir şey daha oldu sonra... " Yutkundum. O anları hatırlayınca devam edemedim. Damla'nın beni o an hemen sattığını onlara hemen söyleyemedim.
" Sonra Damla bağıra bağıra ağlıyordu ve dedi ki... "
" Ne dedi " dedi Arda sorgularcasına.
" Beni bırakın Burcu'yu alın... "
Herkes şok olmuş gibi yüzüme bakıyorken Enes dışı herkes bağırarak olduğu yerden doğruldu.
Dip not geçiyorum Arda da dahil...
_________________________________________
SINIR : 18 OY
İletişim= Instagram
@sakliyazarr
onaylı hesaplar:
@berreburcuakat = burcu
@demirkan767 = utku
HİKAYE HESABI 👇
@baglantiofffical
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Teen Fictioneğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...