" bak, bak bebe beni dellendirme beni germe sinirlerimi de bozma o yahuşuhlu suratına çakasım geliyor bak "
Üstüme doğru yürüdü ve bana doğru eğildi . Yüzlerimiz birbirine çok yakındı.
" Çok mu yakışıklıyım cidden " yüzünde çapkın bir gülümseme vardı.
Bunu soruyor mu lan bu herif
" Ay canım sen aynaya bakmıyor musun hiç ! Yemin ederim Enes duymasın da ondan daha iyisin olum. TAŞSIN TAŞ "
Bunu dememle hevesli ve neşeli bir sesle kahkaha attı.
" Utku'nun Berre'si şu anda kaçırıldiginin farkındasın değil mi ? " Dedi neşeli bir sesle.
" Ay canım o kadar da mal değilim farkındayım herhalde de cidden de ben niye kaçırıldım lan "
Tekrar Kahkaha attı .
" Önce avcunun içine tırnaklarını geçirmekten vaz geç güzelim. "
" Sanane be git başımdan zilli "
Ve tekrar o müthiş kahkaha...
" Zilli mi ? Hemde bir komutan mafyasına ! " Diyerek kahkaha atmaya devam etti.
" O nasıl oluyor lan komutan mafyası ne ucubeş herif "
" Mafyalar her zaman öldürmek için öldürmez güzelim. Benim ve Utku'nun gibiler sadece kötülerle uğraşır. Aslında hayalim komutan olmaktı. Ve oldum da "
" Peki o zaman niye mafya oldum diyorsun ibiş herif burada korkudan kök saldım haraket edemiyorum "
" Çünkü mafyayim bebeğim "
" Lan karar ver sende komutan mısın mafya mısın AAAA burada dedemin karısının eski kocasının karısının oğlunun karısının kız çocuğunun çocuğu gibi kaldım aaaa "
" Burcu cidden çok gevezesin! " Diye yarım yamalak güldü.
" anlatacak misin yoksa güzelim suratına işeyim mi ? "
" lan ! Tamam dur deli divane kız. Şimdi şöyle Utku ve Ben düşmanız. Ama Utku benim cephanemden alması gereken silahlar yerine Askeriye bölgesindeki silahları alarak büyük bir savaşın ortasında kalmamıza neden oldu . Kaybettiğim arkadaşlarım için ondan intikam almak adına her anı kolladım. Ama hayattan bıkmış biri gibiydi. Sevdiği bir şey yok , sık sık gittiği bir yer ya da arkadaşları . "
Dedi ve derin bir nefes alıp devam etti
"Belki tanımazdım seni o takipi yapmasam . İşte bir şekilde seni öğrendim Utku her işini temiz yapan birisi ama sen onun kafasını Allak bullak ettin. Adımları temkinli olan adam rahat rahat yürüdü o yollardan.
Senin buraya geleceğini öğrenmem okuldan ayrıldığınız anda oldu. "" Utku'nun tekefonuna giremezdim ama seninkine girebilirdim. Çokta kolay oldu. Hatırlıyor musun bir döner kampanya bağlantısı gelmişti. İşte o bağlantıyı ben oluşturmuştum. Planladığım gibi açmıştın . Utkuyla konuşmalarınızı okudum.
" Ulan it beni niye zaafımla vuruyorsun dürümden başka şey mi yoktu malak ! "
" Burcu yemekten başka sevdiğin bir şey yok ! Bunu koymam normaldi bence... "
" Hıı ne kadar normalmiş anlatamam. Millete düşen mafya eli silahlı olur bana düşen mafya telefonuma girmek için dürüm bağlantısı gönderiyor. Hey Allahım nerede adalet he... "
" Beni sinirlendirmiyorsun Utkunun berresi "
" Cidden Utkunun berresi miyimmm."
"Evet. Maalesef öylesin. Ayrıca mükemmel bir abiyim o yüzden minik kardeşimi o oduna vereceksem sınırlarını bilmem lazım dimi "
Küçük kardeşim mi dedi o...
" Ney... "
Ve kırılan camlardan çıkan ses ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Teen Fictioneğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...