18. bölüm

4.6K 198 12
                                    

Canolar önce şunu demek istiyorum kaç gündür sizi bölümsüz bıraktığım için, taslaklarımın kaydedilmeyip tüm emeklerim gittiği için günlerdir ağlıyorum. Taslaklarımın silinmesi beni bir hayli yordu. O yüzden 3 gün boyunca uygulamaya dahi girmedim.

Fakat her şey dört dörtlük olacak diye bir şart yok. Tabiki böyle aksaklıklar, yorucu zamanlar olacak ama bu benim hayallerimin bitmesine engel değil. Bu siz canımdan çok sevdiğim okurlarımı bırakmam için bir neden değil.

İşte tam olarak bu yüzden de ben bölümleri şu an 28 Kasım pazartesi saat 00.19 da yazmaya başlıyorum.

Bu bölümden itibaren isterseniz sezon finalinden çıkmış gibi düşünebilirsiniz. Ama artık çok sorun olmadıkça yazmaya devam edeceğim.

Sizleri çok seviyorum bölüm hemen altta 👇

_________________________________________

Kenan oppam ayaklarımın önüne küt diye gidince ne yapacağımı bilemedim

Bir etrafa bir ayaklarımın önünde ölü ayı gibi uzanan abime baktım.

" Ua ambulans arasanıza enayiler abim gidio ya" diyerek hemen kenan abinin yanına oturdum ve yanaklarına hafiften tokatlar atarak kolunu bir indirip bıraktım.

Etrafta uğultu sesleri geliyordu fakat birisinden birisinin de filmlerdeki gibi alo ambulans mı diye sorduklarını duymadım ve etrafa baktım.

Fakat kimse telefonu çıkartmış ambulansı aramıyordu.

" LAN KENAN ABİM GİDİO BENİM ARASANIZA ŞUNU KIZ ÇAKMA SARI ÇİYAN RUJ TAZELEYECEĞİNE AMBULANS ARASANA AVİZE KARI" diye bağırdım.

" Ay aşko mal mal bağıracağina sen arasana ayol" dedi çakma sarı kafasından tutuo duvara kıvılcım çıkana kadar sürtüğümün malak karısı.

" Ay aşko adamı burda atılmaya çalışmasam aricam UA BEN BURDA İŞE YATIYORUM SEN DAHA RUJ SURUYON MAL"

" Canım yanlız şu anda bana laf yetiştiriyorsun farkındaysan mal olan kimmjş? "

" Ay canım sende haklısın abim uğruna bir çakma sarıyla konuşamam çevrede burda senden başka enayi göremedim o yüzden sana seslendim şimdi kim malmış acaba? " Dedim.

Benim oppam burda öteki tarafla buluştu buluşacak ben buna daha laf yetiştiriom aq kafamı beynimi...

" LAN ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ AMBULANS ARASIN UA " diye bağırdım sonrasında cebimden telefonu çıkartıp" enayimisinuz ua gurubunu aradım. Çaldıri saniyesinde açıldı ve herkes aramaya katıldı.

" Burcu hanım yıllardır gitmediğiniz pazarara ananızın zoruyla mı gittiniz bu ses ney ua " dedi enes.

" Yok yok bu bence yıllardır gerçekleşmeyen 3. Dünya savaşını bir kelimesiyle başlatmış bulunmakta " dedi damla.

Gurup bu lafın üstüne kahkalarla gülerken bağırarak gülüşlerin yarıda kestim.

" YA NE ALAKA ulan essekler benim burda kenana abim gidiyo siz daha konuşuyonuz LAN ADAM BAYILDI MALAKLAR " dedim.

" Lan noluyo kim bayıldı baban yediğin haltları mı öğrendi kız Allah'ın cezası " dedi Arda.

" He kanka okulun ortasında babam yediğim haltları öğrendi de bayıldı sizce babam yediğim haltları öğrenseydi adam ölürdü aq " dedim.

" LAN KİM BAYILDI O ZAMAJ " diye böğürdu dallama Çağatay.

" LAN OKULDA ABİM DİYE GEZDİĞİM KAÇ KİŞİ VAR AQ KENAN ABİ BAYILDI İŞTE MALAKLAR "

" NEY! "

Gurup bir anda sessizleşti ve herkes konuşmadan çıktı.

" Anağ gittiler... "

BAĞLANTI  | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin