Telefonu sertçe kapatıp ayağa kalktım ve cebime koydum. Göz yaşlarımı silip Damla'nın yanına gittim.
" Damla kalk "
Damla titreyerek ağlamaya devam etti
" Damla hadi " diyerek kolunu tutup çekiştirmeye başladım.
Ama nafile. Damla hâlâ ağlamaya devam etti.
" Damla ban bak eğer 3 saniye içerisinde buradan kalkmazsan makyaj malsemelerini enes'e veririm"
Damla ağlayarak kafasını kaldırıp göz yaşları içinde konuşmaya başladı.
" Eğer öyle bir şey yaparsan yaşamazsın Akat "
Bu kız cidden delirmiş !
" Kızım asıl sen biraz daha burada oturmaya devam edersen ciddili ölücez ama kötü bir haberim var sende öteki tarafa gideceksin . Kızım kalk işte ! "
Sesimi çok yüksek tutmamaya çalışıyordum.
Damla hâlâ ağlayarak ayağa kalktı elhamdülillah çok şükür
Hemen koluna girip odanın banyosuna girip kapıyı kilitledim. Damlayı kapağı kapalı klozete oturttum ve önüne çöküp hemen Utkuya yazdım.
Siz : " azizim biz banyoya saklandık bana bak 5 dakikan var geldin geldin gelmedin camdan atlarım "
Utku kocacım : " Allah'ın delisi gelicem ulan gelicem sakın bir delilik yapıp canını tehlikeye atma
Siz : " süre geçiyor tik tak tik tak...
Tekefonu cebime koyup ayağa kalktım ve etrafta işe yarar bir şey bulmaya çalıştım.
Gözüme ilk kestirdiğim şey lavabonun üstündeki tel toka , törpü ve makas olmuştu.
Tel tokayı hızlıca kazagimin içine koydum. Torpuyu botumun içine ve makası da kazagimin iç cebine koydum.
Utku'dan acil bir emir gelmişti sonuçta ne yapmamı bekliyordunuz ki?
Angut hipopotam iguana su aygırı gerizekalı Godzilla heriften tırstığım için nolur nolmaz diye yanıma keskin bir şeyler almam mantıklı olurdu sanki....
Benim bu aqm bu guruba fazla yaa
Bir süre daha bekledikten sonra odamızın kapısı açılmaya çalışıldı.
O anki korkumu anlatamam kalbim dışarıda 360 atıyordu sanki.
Ağlaması duran Damla kapı sesinden sonra elini ağzına koyarak ssezizce ağlamaya başladı.
Odamızın kapısı birkaç kez açılmaya denendi ama açılmadı ve bit süre sonra açılmaya çalışan kapıdan sesler uzaklaşmaya başladı.
Neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama eğer gelen kişi utkuysa o kapıdan giremezdi. Kapıyı yavaşça açtım ve odanın içerisine girip kapıya siper ettiğim dolabı kenara zorla çektim. Ve koşarak lavaboya girip kapıyı kilitledim.
Kapı bu sefer zorlanmadı. Tam rahat bir nefes alırken kapının küt diye kırılma sesi geldi...
İnşallah bir ara utkunun kafasını kırdığımda da böyle ses çıkar
Damla daha fazla sessizce ağlamaya devam etti. Makası çıkartıp elimde sıkıcı tuttum.
Odadan ayak sesleri duyuluyordu ve fısıldaşmalar...
Birkaç dakika sonra kapıda üç kere tıklama sesi geldi
KURTARILMAYA GELMİŞTİK ALLAH'IM GOOOLLL
Hızlı haraketlerle kapıyı yavaşça açtım ama herhangi bir ihtimale karşı elimde makası bırakmamıştım.
Kapının kilidini açtığım an kapı öyle bir açıldı ki geriye düşüp kafamı klozete vurdum.
Kafam çok acımıştı
Allah belanızi versin embesil sürüleri.
Kafamda hissettiğim sıcaklık karşısında basım dönmeye, gözlerim kararmaya başlamıştı.
Son gördüğüm, duyduğum, hissettiğim şey ise odayı basan birkaç kişi , Damla'nın çığlıkları ve gerisi karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Teen Fictioneğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...