8. bölüm

7.5K 297 54
                                    

Dün bir salya sümük ağlarken bir anda bay gizliden gelen kargoyla havalara uçmuştum. Telefonu kapattıktan sonra direkt tatlılara gömülmüş bir süre sonra gözlerim yanmaya başlayınca uyuyaklamıştım.

Sabah gözlerimi açtığımda bağdaş bir hâlde oturmuş bedenim ise önde kafam yataktaydı. Bacaklarım kitlenmişti . Bacaklarımı açamayınca uyku sersemliğiyle çığlık atmıştım. Odama ilk başta abim ve ablam sonrasında annem ve babam gelmişti.

" Lan sabah sabah ne anırıyon köpek!" Diyerek bana kızdı abim.

Ben ise hüngür hüngür ağlıyordum.

" BACAKLARIMI AÇAMIYORUM" zar zor konuşmuştum. Bunun üstüne hepsinin gözündeki korkuyu gördüm

" Kızım bir insan bu halde otururken nasıl kitlenir!? " Dedi babam.

" Baba " dedim burnumu çektim. " Ben uyanınca bu haldeydim. Yani akşamdan beri bu şekildeydim " dedim arada bir nefes alarak.

Bunun üstüne ablam kahkaha attı
" Kız sen harbi salaksın ayol " dedi.

Annem ise ona kötü kötü bakıp babama döndü

" Ayh ne yapsak yağlasak mı kızı acaba" dedi. Bir an şaka yapıyor sandım ama gayet ciddiydi

" ANNE BEN PASLANMIŞ KAPIMIYIMDA BENİ YAĞLAYACAKSINIZ YA " diyerek ağlamaya devam ettim. Sonrasında abimin ve ablamın kahkahalarını duyup daha da çok ağlamaya başladım.

" Ayh aman tamam bir şey demedim sakat kız " dedi annem .

babam yanıma gelip bir ayağımı tutup çekmeye çalışmıştı. Ama ayağım kasıklarıma öyle bir saplanmıştı ki çıkmıyordu. Babam çektikçe canım acıyordu

" BABA AYAĞIMLA CANIMI SÖKTÜN BABA " dedim. Canım acısada bu işe yaramıştı. Ayaklarım artık özgürdü.

Sonunda rahatça bir nefes alıp göz yaşlarımı silip burnumu koluma sürdüm. Ablam ve abim kahkaha atarak odadan çıkmıştı. Babam bacaklarımın rahat bir nefes almasını sağladıktan sonra annemle söylene söylene odadan çıkmıştı.

Bu yaşananlardan sonra telefonu elime aldım ve bay gizliden gelen bildirimleri görünce moralim bir tık yerine gelmiş oldu.

Gizli bey: " kızım o şekilde uyunulurmu "

Gizli bey : "Al işte bacakların kitlendi

Gizli bey :"Canın mı yandı

Gizli bey : "O kahkaha atanlar abin ve ablandı dimi

Gizli bey : "Gitte üstünü değiştir kolun pislendi

Gizli bey : "Pis kız

Gizli bey:" ve deli

o kahkaha atanlar abin ve ablandı dimi 🔁 Siz: " Allah'ın cezaları köpek gibi anırdılar ya 🥲🥺 "

Siz : "acımak ne kelime bacağım babamın elinde kaldı

Siz: " ANNEM BENİ KAPI SANDI YAĞLAYACAKTI PİSKOPAT KARI"

Siz : " bu evde can güvenliğim yoookk beni öldürecek bunlar gel beni al birlikte yaşayalım kocacım"

0537*** görüldü

Siz: " ba ba ba ba görüldü attı "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: " ba ba ba ba görüldü attı "

Siz: " o görüldü sana girsin 🤠 "

0537*** " kocacım? "

Siz : " evet canom kocacım gelecekteki kocama kocam dedim ne yani a ahh "

Siz: " kocacağım ayıp olmazsa isminizi söylemeyi uygun görürmüsünüz "

0537*** " Utku "

Siz: " eti tutku 🤠🤘 "

0537*** " kızım yorgunum acaba bu eşşek eşşek şakalarını sonraya mı saklsan ? "

0537*** kişisini utku kocacım  olarak kaydettiniz

Siz: " ayh tamam kocacğım sen iste yeterki tosbam"

Siz : " aman aman neyse banane akşam yazarım yine şimdi kahvaltıya inmam lazım "

Siz : " kahvaltı bir kere çok önemlidir "

Siz: " heleki ince belli bardakta ılık bir çay varsa ve yanında tuzu ve tereyağı bol bir menemen varsa daha önemlidir "

Utku kocacım: " kızım kahvaltıyla aşk yaşıyormuş gibi duruyorsun buradan."

Siz : " yaşamadığımı kim söyledi "

Siz: " neyse banane gidiyorum ben "

Siz: " sen uslu uslu otur emi "

Siz: hadi eyvallah"

Siz çevrimdışı

Utku kocacım: " ruh hastası manyak"

Utku kocacım: " iyi gitte bari bende sen buraya tekrardan gelmeden işlerimi halledeyim"

Utku kocacım: " afiyet olsun"

Utku kocacım çevrimdışı

BAĞLANTI  | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin