Ben içeri girerken bizimkiler hâlâ kendi aralarında atışmaya devam ediyorlardı. Onların bu halleri beni aşırı yorsada çok seviyordum be.
Sonuçta kuşu seven toynağına katlanırmış değil mi?
İçeri girdiğimde çok güzel bir makineneydi. Aşırı görkemli, oldukça büyük ve genişti.
Küçükken kurduğum hayellerdeki gibiydi
" Dedimki omentonrem" dedi Enes büyülenmiş gibi etrafı incelerken.
" Bende derim ki omeygat what is this" dedi Çağatay
" Ulan embesil cümleye suriyece başlayıp ingilterice bitirdin mal " dedi Ada.
" ABİİ onu bunu boş verinde şu aynada ne pozlar verilip fotoğraf çekilir varya üf üfff" dedi Damla.
" Damla kuşum sen birazcık salak olabilir misin acaba"
" A ahh o niye ki kuşum"
" Çünkü mal gihi haraketlerin varda ondan kuşum" diyerek mal kelimesini bastırdım.
" Damla bence birazcık değil baya baya malsın hocam. Şurda kocaman koltukları görmüyorsun göre göre aynayı mı görüyorsun ? O koltuklarda ne yatılır varya uff" dedi Arda.
" Abi susun tamam siz çok salaksınız en zekiniz benim her türlü anlaşılıyor ama bari bunu dışa vurmayın geçin de oturalım ua " dedim.
" He burcu he herkes beyinsiz bir sen zekisin güzelim" dedi Enes
" Tabi olum ne sandın" saçımı savurarak yürüdüğümde kurduğum cümle üstüne hepsinin arkamdan salak,mal , gerizekalı ,embesil gibi bir çok sevgi (!) Sözcüklerine maruz kaldım.
" Sizi suyuyorum hipopotam uygarlıkları" diyerek bağırırdım ve tek kişilik bir koltuğa geçip bacaklarımı kendime çekip sarark oturdum.
" Vay salak vay acaba bunun tedavisi ne zaman gelir" dedi Çağatay
" Ne alaka be " dedi Ada
" Çünkü arkadaşımız kendini zeki sanan bir embesil de ondan sucum " dedi Arda
" Bak iki şey demek istiyorum benim adım su değil ADA , ikincisi ise şu anda çok sinirlendim burcuyu korumak zorundayım o yüzden sen git bir önce kendi tedavini ara su aygırı" dedi Ada.
Ya bunlar neden hep kendilerinden bir ekmek çıkıyorsa beni koruyorlardı ki!?
Yok azizim bu devirde vefalı arkadaş yok!
" Hocam Damla şizofren karısı öyle bir bakıyor ki Şimdi şu aynayı kırıp parçalarını bize batırıp yüzey alanı ilişkisi testi yapacak galiba- ben çok tırstım berre kay kuşum " dedi Çağatay.
" Host lan köpek kor müsün nesin bura tek kişilik gerizekalı git başka yere çök " dedim.
" Aman be bir kere de koru Allah'ın delisi "
" İltifat etme ayol bir yerlerim kalkıyor " dedim şakasına utanmış bir tavırla.
" Hadi oturalım " dedi Arda.
Hepsi oturunca etrafta inanır mısınız ilk defa bir sessizlik oldu.
Ve şu anda en huzurlu anım olabilirdi.
Herkes kenan abinin ölüye yakın bedenini taşıdıkdan sonra yorgun düşmüş , ses çıkartmaz olmuştu.
Ee uykuya aşık olan ben fırsattan istifade yorgunluğunda katkısı sayesinde uyuyakalmistim.
_________________________________________
CANLARIM SELAAMMMM biliyorum bölüm acayip kısa oldu ama bu aralar ruhsal olarak aşırı bitkinim menatl bir çöküşe girdim gireceğim o yüzden pek vakit ayıramadım yazmaya.
Ama bana iyi gelen şeyde yazmak olduğu için kısa da olsa bir bölüm yazdım<3333
Ve umarım bölüm güzel olmuştur düşünceleriniz benim için çok önemli biliyorsunuz o yüzden sizce bölüm nasıl olmuş? Adlı sorumu sizlere yönlendiriyorum ĞQCDİZNAKKS
Diğer bölümde görüşürüz sizi ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK seviyorum dikkat edin ha<33333 💗💍♥️✌️🍀😚😀😋🤟🤌🤙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞLANTI | yarı texting
Teen Fictioneğlence amaçlı yanlışlıkla bir mafyaya yazdığını bilmeyen bir kızın ve kıza bağlanan bir mafyanın hikayesi...