biri sonunda şirketteki yokluğumu fark etmiş düşüncesiyle cebimdeki telefonu çıkarıp telefona baktığımda jae yazısı ile telefonu açmıştım.
"alo jake?"
"sunoo sana taslakların son halini gösterecektim neredesin?"
"benim aşırı önemli bir işim var bugün. bugün gelemeyebilirim şirkete. beni idare et tamam mı?"
evet sunwoo böyle ağlamaya devam ederse onunla kalıp şirkete dönmeyebilirdim.
"sunoo bir şey mi oldu?" jake merakla sorduğu sırada sunwoo kafasını göğsümden kaldırıp "sen git istersen" dediği an daha fazla konuşmasına izin vermeyerek tatlıyı önüne çekmiş jake'e cevap vermiştim.
"onu ben de bilmiyorum ama merak edilecek bir şey yok tamam mı? babam çok sorarsa sunwoo ile dersin. seni seviyoruuum~" diyip telefonu yüzüne kapamıştım. yarın şirkette kızacaktı bana -hatta haşlayacaktı beni- ama olsun.
"sunoo..."
"hım? daha iyi misin hayatım?" göğsümden ayrılıp önündeki sudan bir yudum alınca merakla ona dönmüştüm.
o iyiyim anlamında kafasını salladığında anlatmaya başlaması için kendimi ona doğru çevirdim.
"ne oldu? sunghoon ile mi sorun yaşadınız?"
tekrar kafa salladığında çantasından çubuğumsu bir şey ve katlanmış kağıtları çıkartmıştı. hamilelik testi olduğunu görünce gözlerimi şoka açmış çift çizgiyi gördüğüm an ikizime dönmüştüm.
"şaka mı yapıyorsun?"
"hayır."
sunwoo omuzlarını düşürerek net bir cevap verdiğinde iyice kafam karışmıştı.
"bana her şeyi düzgünce anlatabilir misin?"
bana dolu olduğu için parıldayan gözleriyle baktığında içim gitmişti. her zaman mutluluktan parlayan gözlerinin hali moralimi bozmuştu.
"son bir aydır çok hastaydım. mide bulantısı, baş ağrısı, baş dönmesi... o kadar halsizdim ki çekimlere gidiyordum anca yarısına kadar dayanıyordum. uyumasam çok yiyerek halsizliği atmaya çalışıyordum. dün sunghoon ile zaman geçirmek için evimize gittiğimde üstüne en sevdiğim yemekleri yapmasına rağmen kokusuna dayanamayıp kusunca ondan habersiz çıkıp test aldım. testi denemekten zarar gelmez diye düşünmüştüm ama testi denerken yine başım dönmüştü ve o sırada bayılmışım. sunghoon da benden ses gelmeyince evde beni aramış. beni baygın bir şekilde yerde görünce hastaneye götürmüş, tabii testi de fark etmemiş. hastanede kan testi yapmışlar ardından da ben uyanınca eve döndük. tuvalete girince bir baktım test hala orada duruyor tam çöpe atıcakken fark ettim çift çizgi. emin olmadan konuşmak istemedim bu yüzden zaten kan testinde belli olur diye bekledim. bugün de sonuçlar için hastaneye gittik ama sen telaşlanırsın kesin değil diye söylemedim özür dilerim. iki aylık hamileymişim."
kafasını eğip eliyle oynayan ikizimin ellerini tutup bana bakmasını sağladım.
"hayatım bu çok güzel bir şey değil mi? böyle minik minik dolaşan bir şey. hem sunghoon ile kaç yıldır berabersiniz. tamam şu an senin mesleğinden dolayı çok sıkıntı çekeceksin ya da medya konusunda herkes yalan yanlış her şeyi diyecek ama sorun değil ki bebiş için katlanırsınız. zaten ben de her zaman senin yanında olacağım. sen neden böylesin? bu durumda niye üzülüyorsun mutlu olman gerekmez mi?"
"sunghoon bebeği istemiyor sunoo." dediğiyle gözler tekrar dolmuştu.
ben şaşkınlıktan bir şey diyememiş sonrasında şaşkınlıkla konuşmuştum.
"ne, nasıl?"
sunwoo iç çekip dolu gözlerle bana baktığında hiçbir şey diyememiştim.
"bak belki birden olduğu için böyle tepki vermiştir? olamaz mı hayatım?"
"ama çok kötüydü yüz ifadesi. gerçekten gözümün önünden gitmiyor. ben.. ben yapamam yani. öğrendiğimizdeki o yüz ifadesine de katlanamam hiçbir şekilde. hem de yalnızken asla yapamam."
hıçkırırken cümleleri bozuluyor ve dedikleriyle sunghoon'un kabul etmediğini vurgulayarak kafasını sağa sola sallıyordu.
"asla yalnız değilsin bebeğim sakin ol. kötü hissediyorsun anlıyorum ama bu bebişe zarar verir belki hm? önce bak tatlını bitir sonra sakinleşince hallederiz bir şekilde olur mu?"
"sunoo ben bebeği aldırmak istemiyorum ama onu da çok seviyorum" diyip tekrar ağlayarak göğsüme gömmüştü kafasını.
"tamam... sen sakinleş sonra düzgün bir kafayla konuşun sunghoon ile tamam mı?"
sunwoo hala ikizinin göğsüne yaslıyken kafasını sallayıp ikizinin saçlarını okşamasına izin vermişti.
<<<>>>
asiri heyecanliyim
twins yazmaya asik olabilirim gercekten AAAAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴡɪɴꜱ² - ꜱᴜɴᴋɪ+ꜱᴜɴꜱᴜɴ ✓
Fanfictionsunoo, oyuncu olan ikizinin yerine geçerse ne olur? !!ilk twins kitabım ile alakası yoktur -ilkine de beklerim¡¡