12

276 34 57
                                    

"of yürüsene sun" jay beni çekiştirirken aklıma hala çekimde riki'nin belime koyduğu eli geliyordu.

sadece çekim için yapmış olduğu bir şeyin beni etkilemesine mi üzülmeliydim şu an?

jay'in beni arabaya çekiştirmesiyle kemerimi takmıştım.

"ne bu halin salak gibi bakınıyorsun? bak nishimura riki ile olan son çekimden beri böylesin bir şey mi var?"

"bir şey yok hyung gidelim mi artık? çok sıcak bir an önce duş aldıktan sonra klimanın önünde uyumak istiyorum"

"sonra hasta ol birde onunla uğraşalım" o göz devirirken ben de omuz silkmiştim.

o sırada sunwoo'nun aramasıyla telefonu açmıştım.

"efendim sunwo-"

"sunoo çabuk sunwoo'nun kontrole geldiği hastaneye gelin"

"jungwon? bir şey mi oldu"

"hyung sunwoo hyungun kanaması vardı. hızla getirdik ama siz de gelin" elimdeki telefonu sıkmıştım.

jay ne olduğunu sorduğunda "hyung sunwoo'nun hastanesine gidelim hemen" jay kafasını salladığında hız yaparak hastaneye ulaşmıştık.

<>

hepimiz gergin bir şekilde beklerken sunwoo'nun odasından doktor çıkmıştı.

"bir sorun yok ikisi de iyi değil mi?"

"hasta kim sunwoo değil mi?"

kafamı salladığımda gülümseyerek bakmıştı. ben çoktan rahatlayıp kendimi duvara yaslamıştım.

"endişe etmenizi gerektiren bir durum yok. sadece bebek yerleşmeye çalıştığı için kanama olmuş. genelde böyle şeyler bebek üç aylık olana kadar görülebiliyor. hatta bu kanamayı yaşayan insanlar genelde daha sağlıklı doğum yapıyorlar rahat olun ve odaya girebilirsiniz. serumuna gerekli vitamini de ekledim o bitince çıkabilirsiniz" biz eğildiğimizde yanımızda duran birini fark etmemle gözlerim büyümüştü.

"sunwoo? hyung"

işte şimdi bitmiştik.

<>

aslinda bolum cok degisik basini bi bolum sonuna alsak olay var ama bolumun sonu da olayli oyle olursa 150 kelime oluyo diye birlestirdim 300 kelimelik bolum atiyom bolemedigim icin saka gibi QLSMDKDMSKJSLSJD
bugun ikinci bolumu de aticam raad olun

ᴛᴡɪɴꜱ² - ꜱᴜɴᴋɪ+ꜱᴜɴꜱᴜɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin