Nem mentem le a fürdőzés után, csak a szobámba olvastam vagy Braden gondolkoztam. Akkorát csalódtam benne, miért nem mondta, hogy barátnője van. Akkor nem feküdtem volna le vele.....többször is.
-May.-Nyitott be a húgom-Beszéljünk.- zárta be az ajtómat.-Oké.
-Mi a baj?
-Hülyeséget csináltam.-Mondtam.
-Mit?
-Én már ismertem Bradet a vacsora előttról.-Motyogtam.
-Folytasd.
-A bárból, a vacsora előtt 2 órával lefeküdtem vele.....-Mondtam ki.
-Mi a szar! És jó volt?
-Igen. De nem az a lényeg. Hanem ,hogy azután többször is megtörtént. Szinte mindennap nálunk aludt, erre kiderült, hogy barátnője van.-Bambultam előre.
-Basszus....May....sajnálom.
-És most meg elhívott randira.-Fogtam a fejem.
-Mit válaszoltál?
-Hogy nem.-Suttogtam.
-Miért?-Akadt ki.
-Mert anyáék agyon csapnának.
-Így is agyon fognak ha megtudják.
-Tudom.
-És te mit érzel iránta?-Kérdezte.
-Nem tudom...talán kedvelem.-Böktem ki.
-Akkor gyerünk.-Nógatott.
-De nem lehet.
A nyaralás következő két napjában nem beszéltünk Braddel, elkerültem. Ő próbalkozott, de én meg ignoráltam. Keső délután van most, holnap megyünk haza. A szülimhez indultam amikor meghallottam a beszélgetésüket.-Láttad, hogy kerülte végig.-Mondta anya.
-Hát persze, mert azt csinálja May amit mi mondunk.-Nevetett apa.
-De Brad akkor is próbálkozik nála.
-Hiába, az én lányom 21 évesen is, szótfogad.-Nevettek. És leesett 21 éves felőtt nő vagyok. Ha Badelyvel akarok lenni, akkor vele leszek. Leszarom amit mondnak. Vissza mentem a szobámba és befeküdtem az ágyamba. Bezártam az ajtómat. Vártam amíg elalszik mindenki már éjfél is elmúlt. Elindultam Lori szobája felé, de ő fent volt mikor beléptem.
-Mit csinálsz Maybe?-Kérdezte.
-Bradhez megyek bezártam az ajtómat...-Kezdtem magyarázkodni.
-Vágom békülős szex, de csak halkan. Falazok reggel. Sok sikert.
-Kösz, mindent.-Sétáltam ki a szobájából. De pechemre Brad ajtaja zárva volt, ezért kopogtam, percekkel később kinyitotta. Beléptem és bezártam.
-Sajnálom Brad...-Kezdtem.-Nem volt szép, hogy ignoráltalak, de muszáj volt mert haragudtam rád, meg mert a szüleim kikötötték, hogy kerüljelek. De akkor is mekkora pöcs vagy, miért nem mondtad, hogy barátnőd van?
-Mert akkor nem álltál volna szóba velem.-Suttogta.-Sajnálom.-Nézett őszintén a szemembe.
-Én is sajnálom, hogy felképeltelek.....kétszer is. De megérdemelted...de attól Áll még a randi?-Néztem a szemeibe.
-Igen.-Mosolygott.-Szakítok, Violával.-Mondta és az ágyra ült.
-Oké,-muszáj volt megkérdeznem.-Drogozol?
-Mi?
-A szüleid mesélték...
-Előfordul.-Mondta de én csak ingattam a fejem-Leszokok.-Vágra rá.
-Az a minimum.-Csókoltam meg, nem akartam most ezzel törődni. Majd holnap. Az ölébe ültem.-Békülős szex?-kérdeztem.
-A kedvencem.-Kuncogott. Megfogtam a kezét és felállítottam, majd letérdeltem elé. Lehúztam a boxerét. Kezembe vettem a farkát és végig nyaltam, közbe föl-le húzogattam.
-Bébi.-Lihegte.
Megfogtam, és a számba vettem, Brad a hajamba túrt. Elkezdtem szopni, de gyorsan azt akartam, hogy élvezze. Néha felnézrem rá és láttam, hogy beharapja a száját, hogy ne nyögjön. A vége felé, gyorsabban szoptam, majd bele élvezett a számba. Megtöröltem a számat és felálltam.
-Nagyon jól csináltad.-Puszilgatta az arcomat, majd levette a pólmat, és a bugyimat. Megfogott és az ágytra tett. Fölém mászott, és elkezdett csókolgatni, közbe a melleimet kényeztette. Megfogta a bal cicim és nyaldosni, és szívni kezdte. Befogtam a számat. Lassan Brad a lábaim közé mászott és elkezdett nyalni, nagyon gyosan járt a nyelve. Amitől fenyögtem.
-Bébi halkan-Nézett rám.-Próbálkozok.-Mondtam és újra belém nyalt, majd két ujját belém vezette. És keményen ujjazni kezdett. Remegett a testem az orgazmustól. Brad a cuccaihoz lépett, és kotorászni kezdett majd, elővett egy óvszert, feltépte és felgörgette. A lábaim közé térdelt. A farkát a puncimhoz dörgölt, majd lassan belém vezett. Közben megcsókólt. Majd elkezdett mozogni, befogta a számat, hogy ne nyögjek. Majd gyorsított, a fejem hátra csuklott, annyira jó volt, Brad csak gyorsított és gyorsított, addig amíg elnem élveztünk. A levegőt kapkodtam, a szex után. Brad mellém feküdt és megpuszilta az arcomat.
Levette az óvaszer és átölelt. Hozzá bújtam és így aludtunk el.
Reggel arra keltem, hogy valaki a nyakamat puszilgatja, kinyitottam a szememet és Badley mosolygós arcával találtam magam szembe. Boldog volt, amitől én is az lettem.-Jó reggelt Mey.-Csókolt meg.
-Jó reggelt Brad.
-Nem soká megyünk haza. Vissza kell menned nehogy észre vegyenek.-Simogatta a hajam.
-Szerinted nem voltunk túl hangosak? Lehet otthon kellett volna...-Mosolyogtam.
-Tudod, hogy van bébi fasz feláll, ész megáll-Mondta.
-Disznó vagy.-Brad felnevetett és megcsókolt. Imádom a csókját. A száját, a testét mindenét... elszakadtam tőle, és a ruháimért nyúltam. Felöltöztem, Brad fejére nyomtam még egy puszit és kisétáltam.
YOU ARE READING
Kalandnak indult +18
Romance•Befejezett• +18!!!! Jeleneteket tartalmaz! Egy egyetemista lány, rossz fiúval kezd. Nem szeretne kapcsolatot csak egy kaladot. A tetovált sráccal lefekszik, de semmi több. Egy kalad. Egy srác akit többé úgyse lát. Hát ezt nagyon benézte Maybe. 2022...