14.rész

21.9K 349 16
                                    

8 óra körül ébredhettem fel, Brad már fent volt, és a hajamat simogatta.

-Jó reggelt babám.-Suttogta.

-Jó reggelt.-Mondtam csukott szemmel.
Brad lágyan a hátamat simogatta, a gerincem vonalába fel-le. Még bírtam volna aludni, de annyira kívántam Bradet. Megfogtam az arcát és közel hajoltam hozzá, egy cm válaszott el az ajkaitól.

-Csókolj már meg.-Suttogta.

-Nem.-Engedtem el az arcát. Csak szórakoztam vele. Bár tényleg kívántam, de kibírtam.

-A szex még oké. Szenvedve de kibírom. Na de, hogy csókot sem kapok az sok.-Vissza feküdtem mellé, és halkan felnevettem. Brad egyből fölém került és az állam alá nyúlt. Forrón megcsókolt. Közelebb húztam magamhoz és hagytam, hogy ajka kényesztetsen. Áttért a nyakamra és nyálas csókokat adott. Talán még egy kicsit meg is szívta néhol. A pólóm alá nyúlt és felhúzta, a hasamra is pici puszikat adott. Majd haladt a mellemhez, már húzta volt jobban fel a pólómat mikor megállítottam.

-Nem lehet!-Húztam le a pólóm,mire durcás arcot vágott.

-Azért egy próbát megért.-Ölelt magához.

-Déltuán csináljuk drog tetszet.-Mondtam.

-Oké.-Bólogatott.

-Nagyon magabiztos vagy.

-Igen. Mert negatív lesz, és akkor az enyém vagy.-Suttogta a fülembe.

-Majd látjuk.
Összeszedtük magunkat és kimásztunk az ágyból. Felöltöztem és lementem, reggelit keresni. Csak aput találtam.

-Jó reggelt.-Köszöntem.

-Szia kincsem.-Mondta, a hütőhöz sétáltam és kaját kezdtem el keresni.-May.-Mondta apu.

-Igen?-Fordultam felé.

-Kivel voltál az éjjel?-Kérdezte, mire egy pillanatra megfagyott a vérem.

-Kivel lettem volna? Senkivel. Jöttem egyből haza.

-Aha. Akkor az éjjel miért hallottam, hogy kétszer zuhanyzól?-Kérdezte úgy, hogy na most megvagy.

-Csak hajat most, és mikor törülköztam akkor vettem észre, hogy még habos maradt, és vissza mentem mégeszer leöblíteni. Biztosan az halottad.-Bólogattam.

-Lehet. Akkor nincs senki a szobádba?-Kérdezte.

-Nincs.-Nyeltem egyet.

-Akkor csak körbe nézek.-Állt fel és az emelet felé indúlt.

-Apu. Ne csináld már. Ennyire nem bízol bennem?

-Én benned bízok. De az, hogy tegnap ott volt veled Bradley, az már nem tetszik.-Lépett a szobám ajtajához. A kilincshez akartam nyúlni, nem engedtem de akkoris lenyomta és kitárta. A szívem a torkomba dobokott. Brad nem volt a szobámba. Apu körbe járta, majd a fürdőmhöz lépett és oda is benyitott.-Bred hol lehet?-Kérdeztem magamtól, majd egyszembe jutott, kimászhatott az ablakon.

-Most már örülsz apu?-Kérdeztem.

-igen.-Sétált ki a szobámból. A telefonomért nyúltam és megnéztem.
Egy üzenetem jött.

Brad:
-A húgod szólt, hogy jobb ha lelépek. Délután nálunk találkozunk Babám!

Egyből elmosolyodtam és Lori szobájához sétáltam, benyitottam és besétáltam.

-Köszi hugi.-Néztem a szemeibe.

-Ugyan semmiség. Hallottam, hogy itt van Brad, és apuval való beszélgetésetek is hallottam. Nem akartam, hogy lebukjatok.

-Imádlak.

-És mi újság Braddel?-Kérdezte erotikusan.

-Jól elvagyunk. Szeretem.

-Sokat van itt.-mondta.

-Igen. Lehet hallani?

-Annyira nem. Csak egyszer voltatok kicsit hangosak......-Húza el a száját,mire elvörösödtem. Lori meg felnevetett.-Jó azért az se volt annyira durva, de legközelebb majd verem a falat.-Nevetett tovább.

-Remek.-Mondtam kellemetlenül.

-Éssss mikor akarod elmondani anyuéknak?

-Nem tudom...jó lenne ha elfogadnák Bradet. Szeret engem, és én is őt. De félek az nekik kevés lenne.-Mondtam szomorúan.

-May, felnőtt vagy. Mit tudnának ellene tenni? Kitesznek? Kétlem. Anyu soha nem engedné.-Nyugtatott. Lassan a húgom indult mert, ment egy barátjához. Egyedül maradtam itthon apuval. Nem tette szóvá Bradet. Délután anyu is haza jött, teljesen normális volt mindenki. Vissza állt a normális kerékvágás, ez olyan vihar előtti nagy csendnek tűnt. Összeszedtem magam, és átöltöztem, megfésülködtem és lesétáltam.

-Elmentem!-Mondtam és a cipőmet kezdtem fel húzni. Apa oda súgott anyunak valamit. Nagyon gyanus volt, de nem érdekelt. Beültem az autómba és elindultam a gyógyszertárba tesztért. Az eladó furán nézett rám, nem sok volt, de végül bírtam venni. Mikor kiléptam a patikából, a sarkon egy fa alatt, apu kocsiát vettem észre. Egyből tovább mentem, és beültem úgy csináltam, mintha észre sem vettem volna. Szóval nem hiszi el a kamu sztorit, sejt valamit. Ezért követett. Még jó, hogy nem egyből Bradhez mentem. Elindítottam az autót és elindultam, Bradék környékének ellentétes irányába. Apu követett, kicsit gyorsítottam, majd hirtelen lefordultam egy mellék utcába majd onnan további kis utcákba. Már nem láttam mögöttem. Bradleyék utca végében volt egy bolt oda leparkoltam és sétálva, értem a házukhoz. Csengettem, mire a szerelmem nyitott ajtót.

-Gyere baba.-Nyújtotta a kezét mire megfogtam, és magához húzott. Szorosan megölelt, és a hajamba puszilt. Felmetünk és elővettem a tesztet.

-Tessék.-Mosolyogtam.

-Hu de szuper, egy drog teszt. Milyen szép.-Ironizált.

-Gyerünk csináld meg!-Utasítottam.

-Nem akarsz ott lenni velem? Tudod, csak azért, hogy nem csalok-e.

-Te jó isten. Remélem nem vetemedtél olyan hülyeségre, hogy kérj valakitől pisit.-Tágúlt ki a szemem.

-Én mindenre képes vagyok.-Vont vállat.-De mivel biztos vagyok abba, hogy negatív lesz, nem kértem senkitől.-Sétált a fürdőbe. 15 perccel később megvolt a negatív teszt.-Most már megnyugodtál?-kérdezte kedvesen.

-Igen. De csak téged féltelek.-Simogattam meg azt a buta fejét.
Brad a kezeit, a derekamra tette és megcsókolt.

-Játszunk egyet.-Suttogta a fülembe majd végig nyalta. A hideg is kirázott. Brad a pólóm alá nyúlt és levette rólam. Egy hirtelen mozdulattal kikapcsolta a melltartóm, és a melleimnek esett. Közben lekerült a többi ruhám is. Brad még felvolt öltözve ezért mohón levettem róla is, a ruha darabokat. Látszólag nagyon tetszett neki, hogy ennyire kívánom. Egy óvszert vett elő, és felbontotta, majd felgörgette, és a lábaim közé lépett. Gyengéden belém hatolt. Egyből felnyögtem, először lassan, majd egyre gyorsabban mozgott. A jobb keze, a jobb mellemen volt. A nyakamat puszilgatta, vagy néhol szívta. Mikor elélveztünk nem állt meg, még egy körbe belekezdett, amit nem bántam. Folyamatosan a nevét nyögtem, amitől méggyorsabban döfött. A hosszú szex után, egymást ölelve feküdtünk, hosszú percekig.

-Nagyon szeretlek baba.-Simitott egy hajtincsemet a fülem mögé.

-Én is szeretlek. Nagyon.-Adtam egy puszit a mellkasára. Majd még egyet és még egyet. Végül úgy alakúlt, hogy szív alakban kiszívtem a mellkasát. Egy apró szivecskét kapott.

--------------------------------------------------------------
Hellóka! Itt egy új rész, remélem tetszik.
Nagyon köszönöm a több mint 18K olvasót. Rettentő jól esik, és az, hogy a romantikus kategóriába 4. helyen van a könyvem felfoghatatlan. Köszönöm!
Vigyázzatok magatokra.
Puszi♡

Kalandnak indult +18Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang