,,May össze költöznél velem?-Kérdezte félénken."
Meglepődtem, beszéltünk már erről, de az majd a jövőre utalt. Nem most, de hát istenem. Minden vágyam, hogy vele lehetsek mindig.
-Úgyérted komolyan? Te és én? Csak ketten?
-Igen.-Fogta meg a kezemet.
-Nagyon szeretnék veled lakni.-Mondtam őszintén, az ölébe húzott, és átölelt.
-Nagyon Boldog vagyok veled. Azt hittem, hogy az élet szar, de nem az.-suttogta a nyakamba. Nem bírtam megszólalni, csak arra bírtam gondolni, hogy lesz olyan amikor csak mi leszünk ketten. Csak ketten. Ültünk még ott egy darabig, majd vissza indultunk az autóhoz. Brad épp kinyitotta az ajtót, mikor ránéztem.
-1 perc. Felhívom anyut.-Suttogtam. Mire bólintott és beült. Elővettem a mobilom és tárcsáztam anyut. Kicsengett, a torkomba dobogott a szívem. A kezeim elzsibbadtak. Majd felvette.
-Merre vagy?-Kérdezte.
-A város szélén. Braddel.-Suttogtam.
-Történt valami?-Kérdezte aggódva. Még kicsit a sokk hatása alatt voltam.
-Öm igen. De ott volt Brad és ő megvédett.
-Nála alszol?-Kérdezte.
-Igen.-Válaszoltam.
-Oké....Én kicsim csak téged féltelek.....én is voltam így a te helyedben ilyen idősen. Rossz emberbe szerettem bele, és évekig cipeltem a terhét. Csak ettől akarlak megóvni a csalódátstól.-Mondta kicsit hadarva.
-Anyu én tényleg szeretem Bradet.
-Oké. Ha tényleg szereted legyen...de megakarom jobban ismerni. Holnap átjöhetne.-Mondta félve, mire a szívesem hevesen kezdett verni. Kiszáradt a szám, majd boldogan elmosolyodtam.
-Oké. Persze.-Vágtam rá.
-Holnap találkozunk. Szeretlek. Jó éjt.
-Jó éjt anyu.-Tettük le. Beharaptam a számat, majd felnéztem az égre. Egy mázsa súly szakadt le rólam. Beültem mosolyogva Brad mellé.
-Na?-Kérdezte sokat sejtően.
-Holnap jössz hozzánk. Anyu megakar jobban ismerni.-Mondtam, mire ő se hitte el.
-Végre.-Mondta, majd megpuszilta a homlokomat. Elindultunk hozzájuk. Brad a lábamat simogatta útközben. Imádtam ahogy a bőre az én bőrömhöz ér. Kiszálltunk, megfogta a kezem, és csendben bementünk. Sötét volt a házban, halkan felmentünk, Brad becsukta mögöttem az ajtót, és beis zárta. Feloltotta a villanyt, az arcán a sebek most igazán jól látszódtak. Szomorúan néztem, amit érszre vett, közelebb lépett és félkézzel megölelt.
-Annyira örülök, hogy nem lett semmi bajod.-Búgta a hajamba. Mire megráztam a fejem.-De ami velem történt csak is a te hibád.-Mondta tetett felháborodottsággal. A kezét a fenekemre tette és megmarkolta.-Lenne valami amivel kiengesztelhetnél.-Csókolta meg a nyakamat.
-Nem.-Suttogtam.
-De miattad sérültek meg.-Nyalta meg a nyakamt.
-Kapd be.-Tóltam el magamtól.
-Inkább te, ha lehet.-Harapta be az alsó ajkát. Megforgattam a szemeimet.
-Megyünk fürödni?-Kérdeztem álmosan.
-Igen. Mennyünk Gyönyörűm.-Húzott a fürdő felé. Gyors levetkőztem, majd Bradre néztem, aki meztelen állt mellettem. A zuhanyzóba léptünk és megengedte a vizet. A meleg cseppektől a bőröm fellélegzett. Brad végig simított a kezeimen, és lágyan megcsókolt. Pipiskedve csókoltam vissza. Hirtelen a csempének nyomott, és szenvedélyesen csókolt. A jobb lábammal körül öleltem a csípőjét, mire belém vezette egy ujját. Felnyögtem. Hevesen ujjazott. A levegőért kapkodtam. A zuhany kabin bepárásodott a lihegésemtől. Brad a nyakamat is kényesztette közben, ami még intenzívebb érzés volt. Lassan belém vezette még egy ujját.
-Úristen....Bradley.-Kapaszkodtam belé.
-Imádom a szűk puncidat.-Gyorsított be, mire hangosabban nyögtam. Elélveztem, rá az ujjaira. Kihúzta az ujjait majd megpuszilta a számat. Én továbbra is csak lihegtem. Majd Bradre néztem és arra, hogy áll neki, letérdeltem elé. A szemei elsötétültek. Megfogtam és bevettem a számba, amitől egyből felnyögött. Lassan szopni kezdtem, és közben felnéztem rá. Szemeit szorosan össze zárta, és a csempének támasztotta a kezeit. A kezeimmel végig simogattam a kockás hasán. Majd gyorsítottam. Brad az egyik kezét a hajamba vezette majd kicsit lenyomta a fejemet. Mélytorkozott. Tetszett neki, de nekem jobban. Egy hangosat felnyögött és elélvezett. Lenyeltem, és felálltam.
-Imádom a szádat.-Kapkodta a levegőt. Brad ez után megfürdetett, nagyon cuki volt. Majd kiszálltunk a zuhany alól. Egyből az ágyba bújtunk.
Hozzá paszítoztam magam. Bradley átölelt, és az oldalamat simogatta mire felnevettem.-Mi az?-Kérdezte.
-Csak csikiztel.-Kuncogtam.
-A kedvenc hang az életemben a nevetésed.-Puszilta meg a fejemet. Egyből elpirultam, annyira romantikus.-A második kedvencem a nyögésed.-Suttogta.
-Szeretlek.-Mondtam.
-Én is nagyon.
Másnap reggel délelőtt haza mentén, elmeséltem mi történt az este a kocsmában, a szüleim kiakadtak. Anyu nagyon féltett és örült, hogy ott volt Brad. Délután csengettek, én mentem ajtot nyitni. Brad állt ott. Szépen felöltözve. Egy elegánsabb rövid nadrágban, és egy fekete ingben......--------------------------------------------------------------
Hellóka. Megérkeztem a kövi résszel, sajnálom, kicsit megcsúsztam. Csak most miden össze jött. Köszönöm, hogy ilyen sokan olvassátok még mindig a könyvem. Hihetetlen. Köszönöm, hogy érdeklődtek, az új részek iránt.
Remélem tetszett ez a rész, pénteken érkezek újra.
Vigyázzatok magatokra!
Puszi.B♡
YOU ARE READING
Kalandnak indult +18
Romance•Befejezett• +18!!!! Jeleneteket tartalmaz! Egy egyetemista lány, rossz fiúval kezd. Nem szeretne kapcsolatot csak egy kaladot. A tetovált sráccal lefekszik, de semmi több. Egy kalad. Egy srác akit többé úgyse lát. Hát ezt nagyon benézte Maybe. 2022...