12.rész

22.3K 354 15
                                    

-Ezt nem hiszem el Brad! Ez mi a franc!?-Fordúltam felé.
Brad ijedten kapta rám a tekintetét, és nagyot nyelt.

-May! Megbírom magyarázni.-Motyogta.

-Nagyon várom.-Fogtam a kis fehér port. Bradley csendben vezetett egy mező felé. Volt ott egy pad oda leültünk.

-Szóval....ez nem az enyém. Ezt eladom.

-Te jó isten!

-Jó pénzt kapok érte, és ebből vettem a lakásomat amikor elkezdtem az egyetemet.

-Brad ez akkor se jó. Mivan ha valaki megtudja? Börtönbe kerülhetsz.

-Abba fogom hagyni. Már nem kell a pénz.

-Eddig minek kellett? A szüleid gazdagok. És minden lófaszt magkapsz.

-Tudom. De magamtól akartam venni lakást, és sikerűlt.

-Ez szuper. Te is drogozol?-Kérdeztem félve. Azt mondta leszokik.

-Nem....

-Nem?-Kérdeztem vissza.

-Nem sokat.-Nézte földet.

-Hát ez remek. Normális vagy?-Nagyon kiakadtam. Egy drogos a barátom, és még dílerkedik is. Igen ez az én szerencsém.

-Nem tudod, milyen nehéz leszokni.-Rázta a fejét. Nem tudtam ,hogy mit mondjak, vagy mi legyen. Komolyan egy dílerrel kellene járnom? Néztem az eget, amíg a felhők rohangáltak az égen. Megnyugtató volt, majd újra Bradleyre néztem.

-Brad lekell szoknod.-Suttogtam.

-Tudom.

-Legyünk egymással őszinték. Ha felszívsz egy csikot ,akkor legalább mond el. Ne hazudj nekem, a barátnőd vagyok.

-Megígérem, elmondom ha úgy van.

-Mikor drogoztál utoljára?

-Pár napja.-Mondta, a hajamba túrtam és csak ráztam a fejem.-May....ugye attól még velem maradsz?-Kérdezte halkan, mire csak bambúltam.-Én tényleg szeretlek Maybe. Nagyon.-Suttogta nagyon hallkan. Ránéztem és mosolyogva ráztam a fejem.

-Szerencséd ,hogy én is szeretlek.-Beadley megfogta az arcomat és megcsókolt.-Megigéred, hogy abba hagyod, ezt az egész drog ügyet?

-Meg, persze.-Huzott magához, és ölelt szorosan. Amire csak felnevettem. Én is átdobtam a kezem a nyakán, és hozzá bújtam. Nagyon bíztam benne ,hogy igazat mond. Megfogta a kezem és vissza sétáltunk az autóhoz. Kinyitotta nekem az ajtót, és vissza ültünk. Bekötöttük magunkat, és indultunk vissza. Nem volt nagy forgalom. Brad a jobb kezét a combomra csúsztatta. És a csombomat kezdte simogatni. Egyre beljebb haladt a keze, majd elérkezett az érzékeny pontomig. Elvettem onnan a kezét.

-Brad!-Szóltam rá.

-Igen bébi?-Nézett egy pillanatra rám majd vissza az útra. Beharapta a száját, és csak előre nézett.

-Ennyire nem bírsz magaddal?-Nevettem.

-Ha rád gondlok egyből mozdul a farkam.

-Hát Brad, mivel drogozol nincs szex.

-MI?

-Hallottad rossz voltál, nincs szex. Ha egyszer is a porhoz nyúlsz ,akkor evvel büntetlek.-Mondtam határozottan.

-Ez a farkamnak nem tetszik.-Rázta a fejét.

-Nekem igen. Szóval  elmegyünk hozzátok, és összeszedjük az összes drogot.

-Hát nem tudom ,hogy jó ötlet-e.

-Ezen túl kell lennünk.-Mondtam mire bólintott. Oda értünk hozzájuk és bementünk. A házban nem volt senki. Felmentünk Brad szobájába, és becsuta az ajtót.

-Mutasd!-Utasítottam. Mire a szekrényéhez lépett és a ruhái alól egy kis kulcsos ladikát vett elő. Majd a kezembe nyomta.-Nincs több?

-Nincs.

-Biztos?-Kérdeztem.

-Igen. Ebbe van az összes.

-Oké. Akkor ezeket eladod, és többet nem. Ha kell minden nap csinálok veled drog, gyorsz tesztet. Nem hazudhatsz nekem.

-Nem fogok May, megígértem.-Lépett közelebb és puszilt meg. Kivette a ládikát a kezemből, és letette az asztalra.
A derekamra tette mind két kezét, és megcsókolt, a kezeimet a hajába vezettem. Brad nekem nyomta a csipőjét, mire elszakadtam tőle.

-Elég, semmi szex.

-Komolyan gondoltad?-Kérdezte szomorúan.

-Igen.

-Oo ne már. Már áll a farkam.-nézett a nadrágjára, mire tisztán látszott merevedése.

-Hát sajnálom nem tehetek ellene semmit.

-Biztos? Orális szex se lehet?-Kérdezte.

-Hát...az lehet.-Mondtam sunyin, és a hajamat kezdtem összefogni. Brad szemei elsötétültek. Amint felkötöttem a hajam Brdleyhez léptem, és megcsókoltam. A kezeit az arcomra tette és így csókolt. Majd a pólója alá nyúltam, és levettem róla. Lassan a kezeimet a mellkasára tettem és végig simogattam lassan. Apró puszikat nyomtam rá. Brad közben a hajamat simogatta. Elszakadtam tőle és letérdeltem elé. A szerelmem arcán kaján vigyor ült. Lassan a nadrágja széléhez érintettem a az ujjaimat, és lehúztam a nadrágját. A boxerén kereszűl is látszódott, hogy áll neki. Lassan azt is lehúztam és szembe találtam magam a farkával, ami neki feszűlt a hasának. A jobb kezemmel  megfogtam és húzogattam, de csak kicsit egy párat, majd végig nyaltam amitől Brad felnyögött. Húztam az érzékeny bőrén még egy kicsit majd elengedtem és felálltam. Kínozni akartam.-A szexbe, az orális szex is bele tartozik.-Álltam vele szembe és engedtem ki a hajamat. Brad eltátotta a száját azon ,hogy a palánk másik oldalára került.

-May rossz kislány vagy. De tetszik, bár a farkam nem örűl neki. Bese fejezed?

-Nem.-Ültem az ágyára.

-Mi lesz velem?-Kérdezte szomorúan és a farkára nézett.

-Majd csak abba hagyja.-Néztem rá ami még mindkg kurvára állt.

-Cicám most kezdted el kiverni, ez már magától nem fogja abba hagyni. Ahogy végig nyalatad, a puha kis perverz nyelveddel, eltudtam volna élvezni.

-Olyan mocskos a szád.-Ráztam a fejem.

-May imádod mikor ilyen percerz vagyok.

-Igaz.-Néztem a szemejbe majd a farkára, fájt, hogy nem verhetem ki neki, pedig megtenném. De tartom magam hozzá. Brad vissza húzta a boxerét és az ágyba feküdt a farka kezdte abba hagyni, mire megmarkoltam és újra felállt.

-May ezt vissza fogod kapni. Ha lehet majd akkor úgy megduglak ,hogy sikitani fogsz. És az a picike szád majd hasznosítsa magát a farkamon.-Mosolyogtt perverzül.

-Hogyne.-Forgattam a szemeimet.

-Várd ki asszony.

--------------------------------------------------------------
Hellóka! Mostantól péntekenként új rész! Köszönöm ,hogy olvassátok a könyvem.
Puszi. B♡

Kalandnak indult +18Where stories live. Discover now