Nem akartam elhinni ami történik. A lábaim remegtek, egy hang sem jött ki belőlem, csak néztük egymást. Egy olyan világ képe omlott előttem össze, amire soha nem számítottam, annyira tudhattam volna, még az univerzum is ellenünk van.
-Te meg ki vagy?-Kézdezte tőlem a lány.
Ránéztem majd Bradre, megakartam fordulni és kiszaladni a világból.-Ő a barátnőm.-Mondta Brad és utat tört magának, és hozzám lépett.-May.-Kezdte.
-Nem hiszem el Brad.-Suttogtam.
-Én nem is tudtam, hogy barátnőd van.-Nevetett a lány.
-Na te kussolsz és takarodj innen. Mit képzelsz magadról?-Nézett a lányra, majd vissza rám.- May nem történt semmi.
-Ooo Hé te ezt semminek tartod.-Mutatott végig magán a lány. Sokkal csinosabb volt mint én. Bepárásodott a szemem.
-Vége Brad.-Néztem rá, és a lépcső felé indultam. De a kezem után nyúlt, és vissza húzott.
-May kérlek hallgass meg.-Próbálkozott. Leszaladt egy könnycsepp az arcomon. Megráztam a fejem és a kezéért nyúltam, hogy engedjen el. De nem engedett nem fájt a szorítása, gyengéd volt.
-Engedj el.-Mondtam hallkan.
-Nem mert ez tényleg nem az aminek látszik. Chloe egy ribanc.-Mondta, szóval Chloe ooo, hogy miért nem lepődök meg.-Én szeretlek és nem hagyom, hogy vége legyen.
-Mióta lettél te ilyen szerelmes lovag?-Mondta Chloe.-Eddig nem esett nehezedre megdugni. De látom most már kit kefélsz. Ezt a szerencsétlen kiscsajt.-Mondta olyan gúnyosan, hogy legszívesebben elsüllyedtem volna.
Brad nem mondott semmit, elengedte a kezem és Chloehoz lépett a hajánál fogva rángatta ki az ajtóból és ellökte. Megijedtem, Brad csak nem bántana egy lányt. Hirtelen elé álltam, így nem bírt semmit tenni Chloeval. A szemeimbe nèzett hirtelen eltünt a köd ès újra tiszta lett az elméje. A teste felengedett, és nagy levegőt vett.-Elég.-Mondtam. A lány felállt és kicsit megszeppenve de besietett a lakásába.
Nem akartam Braddel beszélni, csak haza menni. Mielőtt elmehettem volna, Bradley megfogta a kezeimet.-Ne csináld ezt velem kérlek. May baromira szeretlek.-Mondta félve, annyira őszinte volt. De nem ért el vele semmit.
-Haza akarok menni.-Húztam ki a kezeimet.
-Nem, késő van, és az igazat se tudod. Elmondom mi történt, csak kérlek ne menj el.-Mondta mire bólintottam.
Bementünk és egyből magyarázni kezdett.-Csengettek kinyitottam az ajtót és Chloe volt az. Én tényleg nem akartam beengedni, csak azt mondta nem érzi jól magát és egyedül van, megsajnáltam. Hoztam neki vizet, majd levette a felsőjét és az ölembe ült. Rámarkolt a farkamra, mire ledobtam magamról. Kiabálni kezdtünk, nem hittem el, hogy tudja, hogy vagy nekem és ennek ellenére is bepróbálkozik. Majd megint csengettek az már te voltál.....Sajnálom Maybe, de tényleg nem tettem semmit.
Az arcát vizslattam, türelmetlenül várta, hogy mit fogok mondani, az ujjait tördelte, és időnként idegesen túrt a hajába. Közelebb ültem hozzá, mire kifújta a magában tartott levegőt. Majd meglendítettem a kezem és lekevertem neki egy nagy pofont. A feje elfordult a másik irányba. A tenyerét az arcára tette, és elmotyogott egy Áut.-Ezt azért mert megígérted, hogy nem állsz vele szóba többet.
-Sajnálom.....tényleg én nagyon szeretlek, és nem bírom elképzelni az életemet nélküled....ugye nem akarsz szakítani velem?-Kérdezte szinte már suttogva.
Persze, hogy nem. Hisz imádom, de egy kis duzzogás nekem is kijár.-Még nem tudom.-Suttogtam. Nagy levegőt vett és bólintott. Láttam rajta a félelmet.
-Maradsz?
-Igen.-Suttogtam.
-Oké.-Mosolyodott el egy pillanatra.-Csinálok vacsorát neked bébi.-Állt fel, olyan szomorú volt az arca, hogy majdnem megsajnáltam.
-Merre van a fürdő?
-Körbe vezetlek.-Felálltam a hátamra akarta rakni a kezét de arrébb léptem. Ezt most megérdemli. A lakás egy szobás, egy fürdős. Konyha nappali erkély. Brad csalódottan ment vissza a konyhába. Elmosolyodtam. Elővettem a mobilom a fürdőbe és a névjegyzékhez léptem be.
Anya
Apa
Aaron
Brad-Görgettem tovább mire megtalátam a húgom nevét
Lori. Egyből hívtam, szinte azonnal felvette. Elkezdtem neki hadarni mi is történt. Kiakadt megakarta tépni Chloet, de én is.
-Szóval most ezt csinálod, hogy kamuból hisztizel?-Nevetett.-Nem kamuból csak kicsit haragszom. De megérdemli ma még durcizok.
-Nagyon helyes. A Cloet meg majd megkeressük.-Nevetett.-Na de vigyázz magadra.
-Oké.
-Reggel Meséld el, mi volt. Szia.
-Szia.-Tettem le, ha már itt voltam, lezuhanyoztam.
Majd felvettem a pizsim kiléptem a fürdőből a folyosóra. A falon volt egy kép rólam. Elmosolyodtam és vissza sétáltam a konyhába. Brad csendben kevergetett valami tésztát. Csak egy tányér volt kirakva. Leültem a székre, csendben vártama vacsorát amit Brad hamarosan tálalt is.-Jó étvágyat.-Mondta és leült velem szembe.
-Köszi.-Suttogtam. Enni kezdtem. Brad csak bambúlt rám.-Nem eszel?-Kérdeztem mire megrázta a fejét.
Megettem, és a tányért a mosogatóba tettem. Kínos csendben átültünk a kanapéra, Brad a kezét gyengéden a kezemre tette, mire elvettem onnan.-Bébi neharagudj. Tényleg sajnálom. És én továbbra is veled akarok élni. Vegyük meg a házat. Lakható, majd befejezzük a többi szobát....csak veled lehessek. Elkezdtem intézni a papírokat, hogy levelezőre kerüljek.-Mondta mire bólintottam. Felállt.-Megyek lefürdök menj be nyugodtan a szobába.
-Oké.-Megfogta az arcom, arrébb akartam húzódni, de nem engedte. Egy apró puszit adott a homlokomra.
Bementem a szobába és bedőltem az ágyba, meglepődtem, elég nagy rend volt. Az ágy szélére csusszantam és Lorival beszéltem szakadt a nevetéstől. Majd jött Brad mire leraktam a telefont. Egy boxerbe volt. Nagyot nyeltem, a számban a nyál össze futott. Kockás hasán a víz még csillogott. A tetoválásaitól rohadt szexi volt. Megfogta a takaró szélét és beült mellém. Közelebb csúszott és megölelt.-Szeretlek.-Suttogta. Lelöktem a kezeit.-Ne már May.-Mondta keservesen, csak elfordultam és behunytam a szemeimet.
~
Mikor kinyitottam a szemem, Bradet pillantottam meg. Engem nézett. Elmosolyodott, félve megsimogatta az arcom, már elvette volna a kezét, mire átöleltem a mellkasát.
-Kérlek neharagudj.-Suttogta.
-Nem is haragudtam.-Kuncogtam.
-Hogy mi? De hisz tegnap....
-Megérdemelted, hogy kicsit haragudjak rád.
-Mi van? May tegnap majdnem sírtam. Egész este nem aludtam, azért mert te, szórakoztál velem?!-Akadt ki.
-Igen.-Pusziltam meg.
-Na ezt még vissza kapod.
-Oo igen?-Vontam fel a szemöldököm.
-Oo igen.-Hirtelen helyet cseréltünk. Maga alá gyűrt. Majd a fülemhez hajolt.
-Most úgy megbaszlak, hogy sikítani fogod a nevemet.-Harapta meg a fülemet. Már a gondolattól nedvesedni kezdtem. Megfogtam az arcát és megcsókoltam.--------------------------------------------------------------
Sziasztok! Itt az újabb rész.
Remélem tetszik, most már egyre izgalmasabb lesz a sztori. Jövőhéten fordul a kocka.....Várlak titeket.
Puszi. B♡
YOU ARE READING
Kalandnak indult +18
Romance•Befejezett• +18!!!! Jeleneteket tartalmaz! Egy egyetemista lány, rossz fiúval kezd. Nem szeretne kapcsolatot csak egy kaladot. A tetovált sráccal lefekszik, de semmi több. Egy kalad. Egy srác akit többé úgyse lát. Hát ezt nagyon benézte Maybe. 2022...