Még csak 18 hetes terhes vagyok, talán most érzem azt, hogy kezd is látszódni rajtam, hogy kisbabám lesz. Már farmert nem hordok, az már nyomná a pocim. Szóval ezen a csodálatos pénteki napon úgy döntöttem elmegyünk vásárolni.
-Mehetünk?-Mosolyogtam Bradra.
-Persze bébi.-Forgatta a szemét. Imád vásárolni...megfogta a kezemet és kisétáltunk a házból. Beültünk az autóba és a közeli plázába mentünk. Először megvettük az utolsó cuccokat is a baba szobához. Minden rózsaszín és fehér lesz. Vettünk kisruhákat mert nem bírtam ki, hogy ne vegyek. Majd kismama ruhákat mentünk venni. Amikor felpróbáltam egy nadrágot nagyot sóhajtottam. Annyira kényelmes volt a hasamnál.
-Na?-Néztem Bradre a véleményét várva. Csak édesen mosolygott. Magához húzott és megpuszilta a fejemet.
-Gyönyörű vagy bébi.-Adott még egy puszit a homlokomra. Mire csak elpirulva bújtam hozzá.
Vettünk pár nadrágot és pulcsit. Majd úgy döntöttünk, hogy itt az idő haza menni. Az autóban baba nevekről beszélgettünk.-Valami különleges név kellene. Nem valami egyszerű Olivia vagy Anne.
-Evvel én is így vagyok. Olyan név kell ami elég különleges a mi babánkhoz.-Simogatta a lábamat.
-Van valami ötleted?
-Még nincs. De időnk az még van kitalálni.-Mosolygott. Annyira imádom, hogy a baba ilyeneket vált ki belőle.
Megfogtam a kezét és megpusziltam, mire mégjobban mosolygott. Otthon legalább 40 percig csak pakoltunk. A kisruhákat egy napig is bírtam volna nézni annyira cukik. Kis válfára tettem és beraktam a szekrénybe. Kimentem a konyhába, Brad éppen az ebédünket csinálta. Csengettek.-Nyitom.-Mondtam és az ajtóhoz sétáltam.
-Várj!-Kiáltott utánam Brad. De már késő volt, kinyitottam az ajtót. Két férfi állt előttem.
-Te meg kivagy?-Kérdezte az egyik pasi. Mire csak fintorogtam.
Hirtelen Brad termett mellettem, majd elém állt. A két férfi, mitsem törődve avval, hogy nem itt élnek, besétáltak.-Öcsi neked van csajod?-Kérdezte a nagyobb darab, kopasz férfi.
-Húzzatok innen.-Préselte ki magából mérgesen Bradley. Majd rám nézett.-Kérlek menj fel a szobánkba.-A szemeiben félelmet láttam. Egyből bólintottam.
-Ezt nézd!-Nevetett fel az egyik.-Kisbabájuk lesz.-Emelt fel egy últrahangos képet. Bradnél elszakadt valami és dühös lett, mint még soha. A babáról van szó, akkor bármire képes.
-Mi az isten képzeltek magatokról? Ide jöttök, bejöttök a házakba. Megmondtam, hogy nincs több drog. Szálljanak le rólam és a családomról. Mert ennek nem lesz jó vége. Baszd meg ragd le azt a képet.-Kiabálta, mire még én is össze rezzentem.
-Nyugi öcsi.-Tette le a képet a férfi.
-Kérlek menj fel.-Nézett mélyen a szemeimbe. Elindultam fel, de az egyik férfi utánam jött és megfogta a kezem és vissza rángatott.
-Hogy mersz hozzá érni?-Sietett értem Brad, és behúzott egyet a férfinek.
-Áá picsába.-Engedte el a kezemet mire Brad magához húzott. Nagyon megijedtem. Kezdtem félni.
-Ha már a gyerekedet várja a kiscsaj akkor nem árt ha tud mindenről...-Törölgette az orrát a férfi akinek behúzott Bradley.
-Nem! Veszélyeztetett terhes, nincs szüksége a stresszre.-Mondta mérgesen. Ahoz képest, hogy a két férfivel milyen aggreszív, engem úgy ölelel magához, hogy a kezei annyira gyengédek. Félig előttem áll, a testével próbál védeni...
-Nehogy úgy járjon mint...hogy is hívták.-Mosolygott a férfi, majd a nagy darab csettintett és befejezte a mondatot.
-Elise.-Brad teste megfeszűlt és szomorúan fújta ki a magában tartott levegőt. Fogalmam sincs ki az a Elise, de elérték vele azt amit akartak, Brad arca elfehéredett. Mire csak nevettek.
-Nagyon vigyázz a kiscsaládodra nehogy megismétlődjön a múlt.-Mondták.-Amit meg megbeszéltünk azt teljesíted és soha többet nem találkozunk.-Sétáltak az ajtóhoz majd elmentek.
Brad egy percig csak állt, majd hirtelen magához ölelt. Úgy kapkodta a levegőt mintha fulladozna.-Annyira sajnálom May én próbállak megvégeni...de a múltam mindig utol ér.-Engedett el és megfogta az arcomat.-Jól vagy? Nem szédülsz? A baba? -Kérdezgetett és közben engem vizslatott, mintha valami sérülést keresett volna.
-Jól vagyok. De ez mi volt?-Kérdeztem félve.
-Jobb ha nem tudsz ezekről. Elintézek mindent és soha többé nem találkozol velük.-Húzott a konyhába és leültetett. Majd adott egy kis vizet. A kezeim remegtek.
-Nem Brad.-Ráztam a fejem.-Hisz a barátnőd vagyok, közös gyerekünk lesz. Tudnom kell.
Csak megrázta a fejét és a szomorúan a hajába túrt.-Az a hülye múltam, May egyszerűen nem bírok szabadulni tőle.-Lépett közelebb és megfogta a kezemet. Csak nagyot nyeltem.-Elise.-Ejtettek ki, majd lehunyta a szemeit egy pillanatra.-Nagyon szerettem azt a nőt.-Mosolygott szomorúan, mire össze facsarodott a szívem.-Fiatal voltam és naiv. Amikor megismertem már terhes volt, bele szerettem...akkoriban sokat drogoztam és rossz emberekkel barátkoztam. Idősebb volt nálam de szeretett. Vagyis azt hittem.-Nyomott egy puszit a kézfejemre.-Végig mellette voltam a terhessége alatt. Kellett valaki aki vigyázott rá. Ez a két férfi..ők Sean és Trevor dílerek. Elise nekik dolgozott, majd bele keveredtem én is.-Rázta a fejét, és csak bűnbánóan nézett a szemeimbe.-Szerelmes volt abba a nőbe. Úgy volt, hogy majd felneveljük a fiát. Csak nem bírtam megvégeni, sokat kapott Trevoréktól megverték amikor nem voltam vele. Miután megszületett a kisfia öngyilkos lett. Úgy érezte, hogy egyedül van. Kevés voltam neki, 5 éve, hogy meghalt. A kisfiát ha jól tudom, örökbefogadta egy házaspár...-Fejezte be. Csak lefagyva néztem rá.-Magamat hibáztattam. Soha többé nem akartam szerelmes lenni. Jöttek a rövid kapcsolatok és Viola...Majd egyszer egy bárban meg láttam egy nőt.-Harapta be az alsó ajkát.-Else hinnéd, hogy elcsavarta a fejemet.-Mosolygott könnyes szemmel. Mire én is csak mosolyogtam.-Egyszerűen megbolondított, újra éreztem May. Te lettél az én családom és annyira baromira féltelek. Félek, hogy egyszer megint tönkre teszek mindent. Félek, hogy nem bírlak megvédeni.-Halkult el. Leugrottam a székről és nyakába borultam.
-Mit szeretne tőled ez a két férfi?-Suttogtam.
-Kifogsz akadni...-Ölelt egy kicsit szorosabban.
--------------------------------------------------------------
Hellóka.
Mi lesz még itt?🫣
Nagyon nagyon köszönöm a több mint 200K olvasót. Hihetetlen🥹❤
Remélem tetszett a mai rész. Pénteken újra jelentkezem. Vigyázzatok magatokra. Puszi.B♡
VOUS LISEZ
Kalandnak indult +18
Roman d'amour•Befejezett• +18!!!! Jeleneteket tartalmaz! Egy egyetemista lány, rossz fiúval kezd. Nem szeretne kapcsolatot csak egy kaladot. A tetovált sráccal lefekszik, de semmi több. Egy kalad. Egy srác akit többé úgyse lát. Hát ezt nagyon benézte Maybe. 2022...