-Jó reggelt bébi.-Suttogta a fülembe Brad, kinyitottam a szemeimet és elmosolyodtam.
-Jó reggelt.-Suttogtam a mellkasába.
-Hogy aludtál?-Simogatta a hajamat.
-Nagyon jól. De kezdek éhes lenni...-Nyomtam fel magam, és mellé ültem.
-Akkor csinálok valami reggelit.-Ült ő is fel, és megfogta az arcomat.
-Rántottát...-Motyogtam, és a tenyerébe hajtottam a fejemet.
-Kérek egy csókot!
Elvettem az arcom a tenyeréből, és megcsókoltam. Annyira jól esett, annyira puhák és finomak az ajkai. Végig nyalta az ajkaimat és mire eltátottam a számat, és átdugta a nyelvét. A nyelveink táncoltak egy kört majd elváltunk egymástól.
-A babámtól is kell puszi.-Mosolyodott el. A kezét a pólómhoz vezette és felhúzta majd a hasamhoz hajolt és adott pár puszit. Ezek a kedvenc pillanataim, olyan jó nézni Bradet. Annyira cuki, és olyan sokszor elpirul ha a kicsiről beszélgetünk.Kimásztunk az ágyból és felvettem a köntösömet még csak reggel 8 van. Lesétáltunk a konyhába én leültem Brad pedig elkezdett rántottát csinálni.
A könyömömre támaszkodtam és úgy bambúltam Bradre.-Mi lesz a mai program bébi?-kérdezte.
-Kicsit takarítunk. Pihizünk....és ennyi.-Mosolyogtam.
-Tetszik.
-Olyan jó, hogy ma nem dolgozol.
-Szeretnéd ha reggeli után kicsit kényesztetnélek?-Fordult felém és kacsintott.
-Mire gondolsz?-Kacérkodtam.
-Hm kicsit megpuszilgatnálak...megmaszíroznám a cicidet, meg ilyenek.-Mondta mire felnevettem.
-Olyan hülye vagy. Inkább nézzünk baba neveket.
Kicsit elpirult az arca; de mosolyogva bólogatott.A reggelink elfogyasztása után, összepakoltunk. A hűtőbe raktam be a tejet, amikor megéreztem a savanyú káposzta szagát. Eddig imádtam, de annyira rosszul lettem hirtelen, hogy futottam a wc-re. Pont időben mert már hánytam is.
-Mi a baj bébi?-Futott utánam Bradley.
-Dobd ki kérlek.-Motyogtam.
-Mit?-Lépett közelebb és megfogta a hajamat, amíg hánytam.
-Azt az undományt a hűtőből.
-Bébi kicsit konkrétabban.-Nevetett.
-A káposztát. Undorító.-Ráztam a fejem és felálltam. Majd megmostam az arcomat.
-Azonnal.-Brad kiment, én addig fogat mostam, és próbáltam nem káposztára gondolni. Eddig annyira szerettem.
-Kidobtam.-Jött vissza nevetve.-Nem vicces. Olyan rosszul lettem már a szagától.-Néztem fel az arcára.
-Ez a kisbabám hibája lesz.-Ölelt át és megsimogatta a hasamat. Csak mosolyogva bújtam hozzá. Az ölelésünket a csengő szakította félbe. Kérdőn néztem Bradre, hogy várunk-e valakit. De ő is így nézett rám, vagyis nem várunk senkit. Kisétáltunk és Brad ajtót nyitott.
-Helló.-Köszönt Aaron barátom.
-Helló.-Köszönt Brad. Már nem az a férfi volt mint előbb aki engem ölelgetett és a hasamat simogatta. Sokkal komolyabb és flegmább volt. Tipikus Bradley Cool.
-Szia Aaron.-Mosolyogtam.
Brad kérdőn nézett rám. Mire csak mosolyogva néztem rá.-Gyere be.-Mondta és arrébb húztam Bradet.-Ne haragudjatok csak, hogy így ide állítottam de most tudtam meg, hogy elköltöztél otthonról Maybe.-Mosolygott a fiú.
-Szóval Brad ő Aaron egy régi barátom.-Mondtam mire Aaron még jobban Mosolygott.-Aaron ő Brad a barátom.
-Örülök haver.-Nyújtotta a kezét Aaron, Brad kicsit tétován, de kezet rázott vele.
-Csak rég láttalak Maybe, mi van veled?-Gyere üljünk le.
Leültünk a kanapéra Brad végig a kezemet fogta, talán kicsit feszengett.
Elkezdtem mesélni, hogy hát amióta nem találkozunk lett barátom. Ahogy kiderült neki is van barátnője.-És hogy, hogy már össze költöztetek?
-Hát...kisbabánk lesz.-Mondtam mosolyogva, majd Bradre néztem aki őszintén mosolygott és megpuszilta az arcom.
-Hű.-Tágult ki a szeme Aaronnak.-Gratulálok.
Aaron egészen sokáig marad és jól elbeszélgettünk. A végére Brad is egyre
többet beszélt. Amikor elment Aaron a konyhába mentem inni. Brad meg utánam, és leült egy székre.-Honnan ismered?-Kérdezte.
-Egy barátom...
-Ahha. Bővebben.-Nézett mélyen a szemembe.
-Hát...ne akadj ki.-Kezdtem.
-Ez jól kezdődik.-Forgatta a szemeit.
-Mielőtt megismertelek néha néha...ha untakozunk akkor össze jártunk Aaronnal, és hát szexeltünk.-Mondtam mire Brad lefagyott. Nem mondott semmit csak pislogott. Közelebb sétáltam hozzá, és megfogtam az arcát.-Brad..-Suttogta.
-Az én farkam nagyobb?-Nézett a szemeimbe. Még szép, hogy ez az első kérdése...
-Igen.-Bólintottam. Az ölébe húzott és átölelt.
-Többet nem jöhet ide, főleg a közeledbe nem.-Rázta a fejét.
-Bradley. Ne már.
-Majd még átgondolom.-Csókolt bele a nyakamba.-De én ugye sokkal jobban csinálom. Erősebben, és úgy ahogy te szereted.
-Igen Brad te sokkal jobban csinálod.-Forgattam a szemeimet.
-Nála is sikítoztál, és az ő hátát is végig karmoltad amikor elélveztél?
-Jézusom Bradley.-Nevettem.
-Azért nekem vastagabb ujjaim vannak, azok sokkal jobban kényesztetnek mint az ő béna vékony ujjai.
-Oké elég. Te sokkal jobb vagy és ő csak egy barátom. De te...te az én szerelmem vagy.-Csókoltam meg.
-Nagyon Nagyon szeretlek bébi.-Nyúlt a pólóm alá és belenyúlt a melltartómba, majd a melleimet kezdte kényesztetni. Csak halkan nyögtem mire elmosolyodott, és a nyakamat is elkezdte puszilgatni. Addig amíg megint csengettek.
-Ezt nem hiszem el.-Suttogtam.
-Mindjárt folytatom bébi.-Kacsintott és letett az öléből. Felállt és az ablakhoz sétált. Kinézett majd jobban előre dőlt, majd hirtelen rám nézett.-May kérlek menj fel a szobánkba!
YOU ARE READING
Kalandnak indult +18
Romance•Befejezett• +18!!!! Jeleneteket tartalmaz! Egy egyetemista lány, rossz fiúval kezd. Nem szeretne kapcsolatot csak egy kaladot. A tetovált sráccal lefekszik, de semmi több. Egy kalad. Egy srác akit többé úgyse lát. Hát ezt nagyon benézte Maybe. 2022...