Her şeyden, herkesten bıkmıştım. Ölmek istiyordum artık. Benden nefret eden bir annem vardı ve yarın evleniyordu. Ben ise artık bunlara dayanamamış, en güvendiğim arkadaşımın yanında kalmaya başlamıştım.
Bana ailemin veremediği sevgiyi vermişti. İşte bu yüzden ona minnettar'dım.
Benim çocukluk arkadaşım olan Jisung, bana çocukluğumdan beri hiç ihanet etmemişti. Hatta ihanet etmeyi bırakın, küsmemişti bile.
İkimizde 22 yaşındaydık ve bu zamana kadar bir tane bile sevgilimiz olmamıştı. Bunu takmıyordum, çünkü rahat olmayı seviyordum.
Eşcinsel miyim?
Evet.
15 yaşından beri eşcinselim. Hatta eşcinsel olduğum için lisede benimle dalga geçilmiş, cezalar bile verilmişti eşcinsel olmamam için. Ama ben o aptalların sözünü dinlememiş, kendi bildiğimi yapmıştım. İyiki de yapmışım.
Annem yarın okulda en nefret ettiğim, en iğrenç insanın babası ile evlenecekti. O kim mi? Sürtük kızların peşinden ayrılamadığı, okulda popüler olan, tek gecelik ilişki yaşayan insan.
Hwang Hyunjin.
İsminden bile nefret ediyordum. Bana lise zamanlarımda o kadar kötü şeyler yaşattı ki, düşünce bile kriz geçiriyorum.
Yarın ise resmi bir şekilde üvey abim olacak. Cidden ne yapacağımı bilmiyorum. Ama O'nunla aynı evde kalmayacaktım. İki yıldır nerede kalıyorsam, şimdi de orada kalacaktım.
Hatta yarın düğüne bile gitmek istemiyordum. Annemin o iğrenç yüzünü görmek istemiyorum. Ama Jisung gitmem gerektiğini söyledi. Bu yüzden gideceğim. Jisung'u hiç bir zaman kırmadım, kırmamda.
Her neyse, fazla uzattım. Şu an Jisung ile mutfağı birbirine katmış, poğaça yapmaya çalışıyorduk. Ama tabii ki de mutfağın içine etmiştik.
"Ya Lix, tarifte göre hamurun kabarması gerekiyordu. Hatta biz bir saat yerine iki saat bekledik. Ama yine koyduğumuz gibi."
"Az mı yoğurduk acaba?"
"Bilmiyorum ki."
"Sen bu tarifi nereden baktın?"
"Nefis Yemek Tarifleri'nden."
"Öyle bir kanal mı var?"
"Türk kanalı, alt yazı olarak izliyorum."
"Hee, anladım. Tekrar baksana şu tarife."
"Tamam."
Jisung tarife bakmaya gidince ben de telefonumu elime aldım. Telefonumun sesini kısmıştım. Telefonun ekranını açınca şaşırdım.
Annem: 23 Cevapsız Arama, 15 WhatsApp Cevapsız Mesaj.
Üvey Babam: 11 Cevapsız Arama, 6 WhatsApp Cevapsız Mesaj.
Hwang: 4 Cevapsız Arama, 8 WhatsApp Cevapsız Mesaj.
Bunlar neydi böyle?
Hemen annemi aradım. Bu kadar aradıklarında göre kesin bir şey oldu. Annem telefonu açınca bana bağırmaya başladı.
Arama
AnnemSEN NEREDESİN FELİX?!
NEDEN SANA ULAŞILMIYOR?!
ÇABUK EVE GELİYORSUN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLix
Fanfiction"Benimsin, sadece benim." "Seninim ve sadece sana aitim sevgilim..." . ⚠︎: Argo, Şiddet, Cinsellik, Küfür vb.