31 [M]-Özel Bölüm

2.3K 102 111
                                    

-iftardan sonra okumanız ŞİDDETLE (?) tavsiye edilir!!

3 Ay Sonra:
Hyunjin'den:

Felix ile beraber Yong-Jin'i uyutuyorduk. Aslında Yong-Jin Felix'in kucağında, Felix ise benim kucağımdaydı. Yani aslında iki bebeğimi de uyutuyordum.

Felix Yong-Jin'i sallarken, ben de Felix'i asla rahat bırakmıyordum. Belini okşuyordum, boynunu öpüyordum, bacaklarını okşuyordum. Yani türlü türlü şeyler.

Felix kucağımdan kalktığında Yong-Jin'in uyuduğunu ve onu beşiğine yatırmaya götürdüğünü anladım.

Felix gittiğinde ben de altımdaki pantolonu çıkardım ve yandaki dolaptan eşofman takımını aldım. Tam eşofmanı giyecekken tişörtümden tutulmam ve yatağa itilmem bir oldu.

Ardından kucağımda hissettiğim baskıyla kucağıma baktım. Felix yavaşça penisime oturduğunda dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Sevgilim, sence Yong-Jin uyumuşken birazda biz mi vakit geçirsek?"

Cümlesini bitirdiğinde kucağımda sürtünmeye başladı. Hareketlilik ve baskı tam penisimin üstünde olduğu için bütün zevki hissediyordum ve bedenime sıcak basıyordu.

Benim aldığım zevk kadar Felix'te zevk alıyordu. Ne kadar sürtünürse hem deliği hassas hale geldiği için o zevk alıyor, hem de benim penisimle O'nun penisi birbirine deydiği için bu da ona zevk veriyordu.

Elim direkt kalçasına gittiğinde kendime daha sert bastırdım. Ben kafamı geriye atarken, Felix'te hafifçe inlemişti.

Kucağımdan kalktı ve üstündeki tişörtle beraber eşofmanını çıkardı. O'nu belinden tuttum ve altıma alarak dudaklarına kapandım.

Dilim Felix'in ağzının içindeki sıcaklıkta dolaşırken, Felix'in elleri de yapılı vücudumda geziyordu.

Dudaklarından ayrıldım ve boynuna yöneldim. Boynunu öptüğümde ağzından çıkardığı o zevk sesi odayı doldururken, elim ile de göğüsünü okşuyordum.

Zevk bölgesi olan kısmı daha sert öpmeye başlayınca biraz daha sesli inledi ve elleri saçlarıma gitti.

Öptüğüm yerler kızarmaya başladığında üstünden dilim ile geçtim ve Felix'in göğüslerine yöneldim.

Göğüsleri hassastı Felix'in. En ufak dokunuşumda deli gibi inler, yerinde duramazdı zevkten.

Ağzımın içindeki tepecikleri emerken ve tadarken, Felix ise inliyor, elleri saçlarımda geziyordu. Durmuyordu yerinde.

Felix'in beni itmesi ile yana düştüm ve yapacakları hareketleri izledim. Direkt penisime gitmişti hareketleri. Her zaman böyleydi.

Boxerimi indirdi ve sertleşmiş olan penisimi elleri içine aldı. Ardından başına bıraktığı ıslak öpücük ile elimin altındaki çarşafı sıktım.

Felix penisimin başını dudakları arasına aldı ve emmeye başladı. Sert emmeleri bana zevk verirken, aynı zamanda az da olsa canımı yakıyordu.

Penisimdeki sıcaklık yavaşça aşağı doğru giderken, Felix'in komple ağzına almaya başladığını anladığımda ellerim saçlarına gitti.

Yavaşça aşağı yukarı yapmaya başladığında inledim seslice. Gözlerim gelen zevkle kayarken, Felix ise mırıldanıyordu.

İşini ciddilikle yaparken, kafamı sertçe yastığa bastırdım ve dudaklarımı dişlemeye başladım. Felix artık penisimi tamamen ağzına aldığında sırıttım ve saçlarını hafiften çekiştirmeye başladım.

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin