4

3.7K 249 411
                                    

1 Hafta Sonra:

Felix'den:

Bugün tam tamına sevgili olalı bir haftaydı. Ve biz hiç kimseye söylememiştik. Çünkü buna karşı geleceklerini biliyorduk. Arkadaşlarım hariç.

Şu an Hyunjin ile odamdaydık ve film izliyorduk. Annemler evde değillerdi. Bu akşam anneannemlerde kalacaklardı. Biz de abur cubur almış, film gecesi yapıyorduk.

Filmin ortalarına doğru sexs sahneleri gelmeye başlamıştı. Ben hiç bir filmden etkilenmezdim. Korku filmi, duygusal film, sexs filmi, komedi filmi. Hiç biri beni etkilemezdi.

Fakat Hyunjin'in baya etkilendiği anlaşılıyordu. Filmin ortasından sonuna kadar kendini yemiş, bitirmişti. Film bittikten sonra laptop'u masanın üstüne koydum.

Yatağın üstündeki abur cuburları kaldırmıştım. Ardından Hyunjin iki dakika işi olduğunu söyleyerek, odadan çıkmıştı. Ben de Hyunjin gelene kadar telefonum ile ilgilendim. Hyunjin gelince gülümsedim ve telefonumu yandaki komidinin üstüne koydum.

Hyunjin yanıma oturmuş, dudağımı öpmüştü. Gülümsedim ve kafamı göğüsüne yasladım. Elini saçıma koymuş, okşamaya başlamıştı.

"Canım sıkıldı, Lix."

"Benim de."

"Ne yapalım?"

"Bilmem. Birilerini mi arasak?"

"Olur. Gruptakileri arayabiliriz."

"Toplu yapsak?"

"Olur."

Telefonumu çıkarttım ve gruba girdim. Toplu aramayı yapmaya başlayınca ilk Jisung açmıştı. Her zamanki gibi.

Jisung: Aşkım~
Güzelim~
Bir tanem~
Bebeğim~
Lix'im~
Çok özledim seni güzelim.
Neden gelmiyorsun yanıma?

Felix:Sor bakalım:
Neden gelmiyorum?

Jisung: Neden?

Felix: Yanımdaki şahıs,
beni bırakmıyor çünkü.

Jisung: Off, ağlamak istiyorum.
Buluşalım mı n'olur?

Felix: Olur.
Diğerleri de açsın da,
belki O'nlar da gelir.

Jisung: Pekala.

Minho: Merhaba, Hyunjin ve Felix. Ve bebeğim.

Jisung: Merhaba, flörtüm.

Minho: Flörtüm?

Jisung: Flörtözüz ya, o yüzden.

Minho: Doğru. Aslında gruptaki herkes flörtöz.

Jisung: Haklısın.

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin