*arkadaşlar hikayenin gidişine karşılık hikaye biosunu değiştirdim.*
Hyunjin'le konuştuktan sonra ciddi anlamda şaşırmıştım. Eğer boynunu o şekilde yaptıysam acaba Hyunjin de kendine engel olamayıp beni durdurmadaydı kim bilir daha neler olacaktı.
Bence sonumuz sevişmekle biterdi. Hyunjin'e beni durdurduğu için minnettardım. O'nun sevgilisi varken bunu yapmak çok kötü olurdu. Yani, benim için çok kötü olurdu. Sevgilisi olan biriyle sevişirken, bunu hatırlamasam bile yüreğim yanardı.
WooSan ikilisi sonunda koltuktan kalkıp duş aldılar ve yanıma geldiler. Üçümüz beraber etrafı toplayıp temizledik. Bu neredeyse bir buçuk saat sürdü. Her yer bittiğinde kendimi koltuğa attım ve yorgunluğumu atmaya çalıştım. Hepimiz koltuğa serilirken, hepimiz ölmüştük.
4 Ay Sonra:
Telefonuma mesaj gelmesi ile bildirime baktım. Bilinmeyen numaraydı.
+81*****+81*****
Felix.
(20:51)Siz:
Kimsiniz?+81*****
Sen bence benim kim olduğumu iyi biliyorsun Lee Felix:)Siz:
Cidden sizi tanımıyorum.
Kimsiniz?+81*****
Umm, eski sevgilinin sevgilisi diyebilir miyiz?Siz:
Ne istiyorsun Ji-han ve numaramı
nereden buldun?+81*****
Sonuçta Hyunjin sevgilim ve telefonuna bakabilmem de sakınca yok herhalde?Siz:
Her neyse, ne istiyorsun?+81*****
Bilmemezlik ayağına gelme!
Mesajlarınızı okudum. Geçen kavga etmemiz de senin yanına gelmiş.
Ve Hyunjin'in boynundaki saçmalık ne!Siz:
Umm, fark ettiysen o akşam kavga etmenizde benim yanıma geldi.
Ve benim sana dediğimi unuttun herhalde.
Ne demiştim?
"Sevgilin yine her türlü olayda benim yanıma gelecek."
Bence hatırlıyorsundur.
Ve o akşam baya eğlendik.
Şarkılar, partiler, alkoller ve birazcık eğlenme:)
Seni ne kadar çabuk unuttuğunun fakat beni hâlâ unutamadığının farkına varmalısın Ji-han.+81*****
Cidden orospusun!
Sevgilisi olan birisine böyle bir şey yapmam saçmalık! Karaktersiz piç!Siz:
Cidden orospusun!
Bak sana ikinci uyarışım!
Laflarına gerçekten dikkat et!
Yoksa seni bir daha görmem de gebertirim.
Daha iki-üç gün önce sevgili olduğun birisine hemen kanıyorsun. Hiç düşünmedin mi?
Neden Hyunjin ile hâlâ aynı evde yaşıyoruz?
Çünkü hâlâ birbirimize aşığız:)+81*****
Seni bitireceğim Lee Felix!Siz:
Tamam.Bu kişiyi engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.
Ji-han'ı engelledikten sonra telefonu kapattım ve kenara koydum. Cidden uğraşacak başka birileri yok muydu?
Zilin çalması ile kapıya koştum. Kapıyı açtığımda karşımda ağzı, burnu ve kaşı kan içinde kalmış Hyunjin'e şaşkınlıkla bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLix
Fanfiction"Benimsin, sadece benim." "Seninim ve sadece sana aitim sevgilim..." . ⚠︎: Argo, Şiddet, Cinsellik, Küfür vb.