5

2.9K 218 472
                                    

2 Hafta Sonra:

Jisung beni mutfağa çağırınca koşa koşa mutfağa gittim. Evet hâlâ Jisung'un yanında kalıyorum. Sadece iki gün önce Hyunjin ile minik bir iş için buluştuk. Sabaha kadar süren minik işimiz bitince hemen eve geri geldim ve temizlenip yattım. Fakat Hyunjin ile bu minik işi yaparken, Hyunjin ağzından benim adımı değil, farklı bir isim çıkarıyordu. Ama ağzının içinde konuşuyordu. Bu yüzden anlayamamıştım. Belki de benim adımı söylemişti fakat ben fark etmemiştim.

Jisung'un yanına gittiğimde sofra hazırdı. Evet, ben evin beyi, Jisung ise evin hanımıydı. Hemen masaya oturduk ve yemeğe başladık. Ağzıma iki üç çubuk soslu ramen attım.

"Hmm, ellerine sağlık hanımım."

"Afiyet olsun, beyim."

Jisung'a öpücük attım ve yemeğimi yemeğe devam ettim. Yemeğimiz bitince etrafı temizledik ve televizyon izlemeye başladık. Karşımıza bir tane dizi çıkınca onu izlemeye başladık.

Aklıma Hyunjin ile minik işten sonra hiç konuşmadığım geldi. Hemen telefonumu elime aldım. Hyunjin'den iki tane mesaj vardı.

WhatsApp
Sevgilim

Sevgilim:
Felix, ben bir haftalığına İtalya'ya gidiyorum. Telefonum kapalı olur. 
Görüşürüz.

.

Ne, cidden mi? Neden Hyunjin yanıma gelmedi ki? Neden vedalaşmadı benimle? Ve neden gitti? Acaba arasam mı? Ama telefonunun kapalı olacağını söyledi. Belki açıktır. Arıyacağım.

Arama
Sevgilim.

Aranıyor...
Aranıyor...

Çalıyor...
Çalıyor...
Aradığınız kişi şu anda meşgul.
Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

.

Ne? Beni meşgule mi atmıştı? Ama neden? Acaba yanlış bir şey mi yapmıştım Hyunjin'e karşı?

"Felix, n'oldu bebeğim? Daldın bi' anda."

"Hyunjin İtalya'ya gidiyor. Yanıma vedalaşmaya bile gelmedi. Ve şu an telefonlarıma bakmıyor."

"Bir kere daha ara. Belki açar."

"Peki."

Arama
Sevgilim

Aranıyor...

Çalıyor...
Çalıyor...

Aradığınız kişiye şu anda meşgul.
Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.


"Açmıyor, delireceğim."

"Lix, merak etme. Elbet arayacak."

"Umarım."

.

1.5 Hafta Sonra:

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin