Felix'ten
Gözlerimi yavaşça araladım. Karşımda beni izleyen beden ile gülümsedim. Hyunjin dudağımı öptü ve kafasını boynuma gömdü.
Kıkırdadım ve ellerimi boynuna sardım. Beni belimden tutup altına çektiğinde mırıldandım. Gülümsedi ve üstüme yayıldı.
"Günaydın."
"Günaydın sevgilim."
Yatakta doğrulduğumda Hyunjin'de de yana düşmüştü. Yataktan kalktım ve lavaboya gittim. Yüzümü yıkarken arkadan belime sarılan Hyunjin ile gülümsedim.
Yüzümü havlu ile sildikten sonra Hyunjin'de yüzünü yıkadı. Ardından diş fırçamı elime verdi ve diş fırçamın üzerine macun koydu.
Aynı işlemi kendi diş fırçasına da yaptıktan sonra ikimiz de dişlerimizi fırçalamaya başladık. Hyunjin beni belimden tutarak kendine çekti.
Gülümsedim ve dişlerimi fırçalamaya devam ettim. Bugün düğünümüz vardı ve ben akşam olacaklar için çok heyecanlıydım.
Evlendiğimiz için değil, akşam Hyunjin'in bana yapacakları için. Çünkü dün akşam beni eve bıraktı ve kendisi bir işi olduğunu söyleyerek gitti.
Eh, eve geri döndüğünde içinde türlü türlü şeyler olan seks aletlerini görmüştüm. Hyunjin saklamaya çalışıyordu ama çok belli oluyordu.
Örneğin; siyah tüylü kelepçe?
Dişlerimizi güzelce fırçaladıktan sonra ağzımı yıkadım ve ağzımı sildim. Hyunjin de aynı işlemi yaptıktan sonra bana döndü.
Beraber aşağı indik ve kendimi koltuğa attım. Fakat Hyunjin hamile kadınların yaptığı hareketi yaparak bana bakıyordu. Kıkırdadım ve ayağa kalkarak Hyunjin'e sarıldım.
"Hyunie."
"Efendim güzelim?"
"O aldığın şeylerin hepsini gördüm."
Hyunjin'e baktığımda gözleri büyümüştü. Sakladığını düşünüyordu. Evet Hyunjin masanın üstüne koyarak saklamış oluyorsun.
Beni belimden tutarak koltuğa otutturdu ve ardından kendi yanıma oturdu.
"Hepsini mi gördün?"
"Umm, hepsi değil. Poşete bakmadım sadece geldiğinde poşetten belli oluyordu. Kelepçeyi gördüm sadece."
"Anladım güzelim. Yani, neler çekeceğini anlamışsındır."
Gülümsedim ve başımı göğüsüne yasladım. Ardından kollarımı beline sardım.
"Anladım hayatım, anladım. Neler çekeceğimi çok iyi anladım."
Hyunjin'de kıkırdadı ve beni koltuk altımdan tutarak kucağına aldı. Bacaklarımı beline sardım ve kafamı da omzuna yasladım.
Yüzüm boynuna dönüktü. Benimle birlikte odaya geldi ve beni yatağa otutturdu. Ardından dolaptan bir kaç kıyafet çıkarttı.
İlk önce kendi kıyafetini giydi ve beni ayağa kaldırıp tişörtümü çıkardı.
"Kahvaltıyı dışarıda yapalım. Ordan da villaya gideriz güzelim."
"Pekâlâ."
Ardından sweatimi giydirdi ve altımdaki eşofmanımı çıkardı. Sonra da pantolonumu giydirdi.
Elimi tuttu ve benimle birlikte kapıya geldi. Montumu giydim ve ardından ayakkabımı giydim. Sonra da hâlâ ayakkabısını giyen Hyunjin'i bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ| HyunLix
Fanfic"Benimsin, sadece benim." "Seninim ve sadece sana aitim sevgilim..." . ⚠︎: Argo, Şiddet, Cinsellik, Küfür vb.