Andy:
"V každým případě si myslím, že kdyby to byla Hope, už by si na mě vzpomněla. Zvlášť potom, co jsem se její mámě představil jako Dean Holder. Díval jsem se při tom na Sky, abych viděl, jestli s ní moje křestní jméno něco udělá, ale ani to s ní nehnulo, takže to nemůže bejt Hope."
Procházel jsem okolo pootevřených dveřích Jackyina pokoje, kde seděla na posteli opřená o polštáře a předčítala knihu, co dostala od CCho k narozeninám spícímu psovi u jejích natažených nohou.
Šel jsem do koupelny, která je na stejném konci chodby jako její pokoj. Osprchoval jsem se a oblékl do pyžamových kalhot. Vyšel jsem zpátky na chodbu.
V Jackyině pokoji se stále svítilo, ale celým prostorem se neslo ticho. Nakoukl jsem dovnitř. Jacky spala mezi polštáři a kniha, kterou četla Sykesovi ležela na jejím klíně.
Přešel jsem k její posteli a ze všeho nejdřív jsem vzal knihu a položil ji na noční stolek. Několik polštářů jsem naházel na křeslo pod oknem a zpod jejích nohou vytáhl deku, jíž jsem jí přikryl. Byla tak nádherná, když spala, že jsem si nemohl odpustit pusu na dobrou noc, kterou jsem jí věnoval na čelo.
"Dobrou noc," vyšlo jí z úst, ale asi o tom ani nevěděla. Zavrtěla se a dál spala.
"Dobrou noc," usmál jsem se sám pro sebe a opustil její pokoj.
Jacky:
Vzbudilo mě něco mokrého, co neustále dopadalo na můj obličej. První, co mě napadlo, bylo, že se moje postel dostala na moře a do obličeje mě šlehají mořské řasy. Jenže to mělo plno nesrovnalostí. Neslyšela jsem šumět vodu, ale pod okny projíždějící auta. I když jsem v moři nikdy nebyla, vsadila bych se mořské řasy jsou o mnoho víc slizké než Sykesův jazyk.
"Dobrý. Jsem vzhůru," posadila jsem se. Bílý pejsek padl na bříško, jak mu podjely tlapky na přikrývce, kterou jsem svým pohybem zvedla. "Kolik je hodin, že mě budíš," podívala jsem se na něj. Upíral na mě hnědé oči, jež se hodně podobaly těm CCho, i když Ashley a Jake mají také hnědé oči.
Do rukávu mého spacího úboru jsem si otřela oslintaný obličej a přešla jsem do koupelny, kde jsem to tričko rovnou hodila do koše na špinavé prádlo. Dala jsem si ranní sprchu a převlékla se do černých kalhot s dírou na levém koleni a černého roláku s dlouhými rukávy. V Sykesově závěsu jsem došla dolů, kde už bylo všech pět kluků.
"Dobré poledne," zazubil se na mě Jinxx.
"Poledne?" vykulila jsem šokovaně oči. To jsem spala tak dlouho?
"Přesně je dvanáct hodin a dvacet sedm minut," ozval se Ashley a díval se na mě.
"Zaokrouhleně je půl jedný," řekl Jake a klikal něco na svém mobilu.
"Oběd?" podíval se na mě Andy.
"Nebo radši snídani?" zajímal se CC. Na všech pěti tvářích hrál úsměv a všech pět párů očí mířilo na mě.
"To jste mě nemohli vzbudit dřív?" otázala jsem se lehce naštvaně. Ani nevím, proč jsem byla tak podrážděná.
"Spánek je vzácný. Měla by sis ho vážit," pronesl Ashley téměř učitelským hlasem.
"Ty by sis ho vážit měl, protože pořád někde lítáš," zasmál se Jinxx.
"Dobrá práce," uslyšela jsem Andy a všimla si, že drbe Sykese na hlavě.
"To tys ho poslal, aby mi poslintal obličej?" zeptala jsem se a na oba se zamračila.
"Ne. Já ho poslal, aby tě vzbudil. Neřekl jsem mu, že tě má poslintat," zasmál se Andy a ostatní se k němu přidali.
Došla jsem do kuchyně, kde jsem si udělala kakao a vrátila se do obývacího pokoje. Posadila jsem se do svého křesla v rohu místnosti. Nohy jsem si složila pod sebe a sledovala kluky, co se dívali na televizi.
"Můžu mít otázku?" ozvala jsem se po chvíli.
Kluci na mě zaměřili zrak a já pokračovala. "Baví vás to pořád sedět u televize?"
"Víš, co je to za krásu, když si můžeme sednout a nic nedělat?" odpověděl CC a víc se vtiskl do gauče.
"Když už jsi o tom začala, tak příští měsíc nám začíná tour, které bude trvat asi rok. Možná rok a půl," oznámil Jake.
"To ne," povzdechla jsem si potichu.
"Bohužel," pokrčil Andy rameny.
ČTEŠ
They don't need to understand
FanfictionDívka Jacky neměla lehký život. Doma ji týraly. Přítel její matky ji noc co noc znásilňoval a jeho syn se jí dvakrát pokusil zabít. Skončila v dětském domově, kde se k ní také nechovali zrovna mile. V osmnácti ji vyhodili, protože už je plnoletá a n...