Jacky:
Nevnímala jsem nic jiného než jeho rty na těch mých. Vůbec jsem nevěděla, že tohle může být tak nádherné. Doposud jsem nezažila nic jiného než strach a násilí, pokud šlo o intimní vztah.
Jen nevím, jestli Andymu dovolím víc jak líbání. Časem možná ano, ale v blízké době to rozhodně nebude. Ještě nejsem připravená a na něm je vidět, že to ví. Jsem mu za to velmi vděčná.
Leželi jsme na posteli v objetí a vychutnávali si jeden druhého. Nevím, jak dlouho jsme takhle byli, ale za oknem se začalo rozednívat.
U mých nohou se něco pohnulo a najednou se u našich obličejů objevila bílá koule a Sykes nám začal olizovat tváře.
"Sykesi," zasmál se Andy. Ohnal se rukou a psa přitiskl na matraci, aby si lehl. Věnoval mi poslední polibek.
"Možná bych se měla trochu prospat, abych byla dneska aspoň trochu vzhůru," řekla jsem a položila hlavu na jeden z polštářů. "Můžu tu zůstat?" zajímala jsem se s úsměvem.
"Ty můžeš všechno," přikývl, políbil mě do vlasů a lehl si vedle mě. "Můžeme spát až do večera. V osm odtud odlétáme."
"To máme spoustu času," souhlasila jsem, zavřela oči a vzala Andyho za ruku.
Propletl si se mnou prsty a i když začínal nový den, my se ponořili do světa snů.
"Hergot, Andy, to si chlastal nebo co? Otevři, vím, že tam jsi. A dělej, nebo mě tady ty lidi ušlapou, že tu dělám nepořádek," vzbudil mě hlas rozléhající se po pokoji, který doprovázelo bouchání na dveře.
"Už jdu," zvolal vedle mě Andy směrem ke dveřím. Protáhl se a připravoval se zvednout, ale moc se k tomu neměl.
"Kolik je hodin?" zajímala jsem se a pohledem hledala něco, na čem by byl momentální časový údaj.
Andy sáhl za sebe a podíval se na mobil. "A sakra," zaklel a v tu chvíli byl na nohou.
"Andy!" křikl zpoza dveří Jakeův hlas.
"Za půl hodiny nám letí letadlo," oznámil Andy a díval se na mě rozespalýma očima.
"Tak to abych si šla zabalit," odtušila jsem, vstala z postele a přešla ke dveřím. "Sykesi," zavolala jsem na psa a otevřela na chodbu.
Jake se na mě i na mého psa podíval překvapeným pohledem a pak nakoukl za mně dovnitř pokoje.
"Za chvilku můžeme vyrazit," oznámila jsem mu a vydala se za Sykesem do místnosti, kde jsem měla své věci.
Andy:
"Hochu," přišel ke mně Jake a díval se na mě pobaveným a nevěřícím pohledem zároveň. "Ty budeš mít velkej problém. CC jí má téměř za sestru a nedovolil by jakýmukoli z nás, aby se jí dotkl jinak než přátelsky."
"No a co?" nechápal jsem. "Já ji sem nepřivedl. Přišla sama."
"Jen si potom nepřej vidět, jak bude CC vyvádět," varoval mě. "A dělej, nebo nám uletí letadlo." Odešel.
Rychle jsem nacházel věci do kufru a zamířil do haly, kde už všichni stály a čekaly na mě. Přidal jsem se k nim a společně jsme odjeli na letiště. Letadlo jsme stihli jen tak tak.
Posadil jsem se na své sedadlo a zapnul si bezpečnostní pás. Vedle mě se posadila Jacky a vedle ní CC. Nevím, jestli se mám CCho bát nebo by to mohl vzít v pohodě.
Letuška nám řekla, jak reagovat při katastrofě a další tyhle řeči. Když se posadila, začali jsme stoupat.
"Dal bych si panáka," ozval se CC a než by stačil někdo odpovědět, padla mu hlava, až to vypadalo, že natáhl bačkory, a usnul.
"Tak takhle si ho nedáš," zasmál jsem se. Zval jsem Jacky za ruku a na hřbet jí věnoval pusu.
Jacky se usmála a pohladila mě po tváři. Mám strašně rád ty její kouzelné dolíčky. A jsem rád, že je můžu vidět čím dál častěji.
"Když jsi to vezmeš, tak jsme dokonalá rodina. Ty, já naše dítě Sykes a další čtyři strýčkové."
"Sykes je to nejhorší stvoření na světě. Nenechal mě vyspat. Místo toho mě táhl k tobě. Netuším, co se mu u tebe tak líbí," zasmála se.
"Já."
ČTEŠ
They don't need to understand
FanfictionDívka Jacky neměla lehký život. Doma ji týraly. Přítel její matky ji noc co noc znásilňoval a jeho syn se jí dvakrát pokusil zabít. Skončila v dětském domově, kde se k ní také nechovali zrovna mile. V osmnácti ji vyhodili, protože už je plnoletá a n...